Re: Misiek trike w końcu zaczynam
: 08 sie 2011, 13:02
coś tam się powoli rusza początki ramy już są na razie pochewtowane by wraże wychwycenia przez kolegów jakiś nie dociągnięć szybko można było poprawić
Ten profil co do główki idzie, to tak zostanie czy dasz jeszcze jakies podparcie do główki bo raczej nie utrzyma sam przodu.MISIEK pisze:coś tam się powoli rusza początki ramy już są na razie pochewtowane by wraże wychwycenia przez kolegów jakiś nie dociągnięć szybko można było poprawić
silnikiem bez głowicy?winda pisze:głowice bedziesz zakładał czy na razie bedziesz latał bez?
Powinien wytrzymaćMISIEK pisze:he he na razie polatam bez głowicy no raczej ten profil tak zostanie myślę że wytrzyma 80x50x5 .
Nie no taki to wytrzyma, bo na zdjęciach wygląda jakoś tak delikatnieMISIEK pisze:he he na razie polatam bez głowicy no raczej ten profil tak zostanie myślę że wytrzyma 80x50x5 .
Nie wiem czy będzie rwało , końcówka też jakoś pracuje , ma ktoś może jakiś pomysł ?slawek99 pisze:Nie będzie Ci rwało spawu, przecież wahacz będzie pracował na sworzniu zwrotnicy który nie jest w osi z końcówką drążka.
Mały chyba jakos tak maMISIEK pisze:Nie wiem czy będzie rwało , końcówka też jakoś pracuje , ma ktoś może jakiś pomysł ?slawek99 pisze:Nie będzie Ci rwało spawu, przecież wahacz będzie pracował na sworzniu zwrotnicy który nie jest w osi z końcówką drążka.
Jeśli będziesz stosował ruch posuwisto-zwrotny to niczego Ci nie urwie,spokojnie możesz jechaćMISIEK pisze: Nie wiem czy będzie rwało , końcówka też jakoś pracuje
tak linkoln 300mechanior pisze:pięknie , następna trajka będzie, co to za spawareczka, linkoln?
Misiek ,a nie lepiej tak ? Przy okazji masz regulacje zbieżności !MISIEK pisze:Mam taki pomysł by zblokować układ kierowniczy przyspawując drążek do wahacza zostawiając końcówkę drążka . co wy na to ????
Misiek propozycja Tyciego jest najbardziej sensownym rozwiązaniem, tak jak mówił masz regulacje zbieżności i nic się nie urwie ani nie skręci w niekontrolowany sposób, i prawie żadnych przeróbek w fabryczne rozwiązania, tyle że na sztywno z regulacją. Moim skromnym zdaniem taka opcja jest najlepsza, i ja tak właśnie bym zrobił.tyci-pn pisze:Misiek ,a nie lepiej tak ? Przy okazji masz regulacje zbieżności !MISIEK pisze:Mam taki pomysł by zblokować układ kierowniczy przyspawując drążek do wahacza zostawiając końcówkę drążka . co wy na to ????
dzięki tyci super rozwiązanietyci-pn pisze:Misiek ,a nie lepiej tak ? Przy okazji masz regulacje zbieżności !MISIEK pisze:Mam taki pomysł by zblokować układ kierowniczy przyspawując drążek do wahacza zostawiając końcówkę drążka . co wy na to ????
No nie chwaląc się wiele ,ale i tak zawsze mi czegos brakuje ( nie miałem na myśli piątej klepki ) ,bo tej - bez obrazy - żaden pasjonat Trajek nie maRob_trike pisze:fakt - Tyci to skarbnica wiedzy ... Aż strach pomyśleć co On tam ma w tym komputerze za foty