Strona 2 z 3
: 01 lut 2009, 17:24
autor: Luksky
a ja mam cztery 126p pod stołem wiec jestem skazany
: 01 lut 2009, 17:39
autor: Wiktor
to zbierz je do kupy i zrob V8
no i 100 KM bys mial hha
: 01 lut 2009, 17:42
autor: Luksky
V8 i ważyłby 200kg
: 01 lut 2009, 17:52
autor: Wiktor
waga nie gra roli wazne ze V8
: 01 lut 2009, 20:05
autor: kowal
U mnie z kolei nie jest ważna moc. Ważne, żeby się sprawnie przemieszczało. Ale wygląd jest dla mnie bardzo ważny.
Ma kłuć w oko tych, którym wydaje się, że z tego akurat nic ładnego nie wyjdzie.
: 01 lut 2009, 20:36
autor: Wiktor
tak właśnie jest
albo wykonujesz maszyne dbajac o style
dopieszczasz kazdy detal i wyglada zawodowo
albo jak ja olewsz design i stawiasz na duza moc
kwestia podejscia
teraz taki zegarkowy customizing jest na topie i nie buduje sie juz chopperów czy nawet dragów
ostatnio widze bobbery ktore sa piekniutkie bo wykonane z dbaloscia o kazdy detal i prosta elegancja.
to właśnie widze w twojej nowej trike Kowal i podoba mi sie to
: 01 lut 2009, 20:39
autor: Wiktor
a to potwierdzenie moich słów
http://a8.vietbao.vn/images/vn806/xe_ma ... Bobber.jpg
i moze sie komus nie podoba???
: 01 lut 2009, 20:57
autor: kowal
Dla mnie bomba.
Lubię detale dopracowane na cacy.
: 01 lut 2009, 21:01
autor: Wiktor
No własnie i mysle ze przez kilka najblizszych lat to bedzie najwazniejsza sprawa przy customizingu
Wiec do katowek panowie
: 01 lut 2009, 21:06
autor: kowal
A tutaj bobber na silniku, który jest bezwzględnie przefantastyczny. To jest jedyny silnik motocyklowy, który toleruję w traji na bazie motocykla. YAMAHA XS650. Muszę sobie taki kupić.
A ten bober-ek też jest bajka.
http://www.650central.com/650Bobber%20bike.JPG
Jeszcze mam zamiar zbudować i to całkiem niedługo KIKKERA na bazie KING ŁOŚ 5occm. Mniej więcej coś takiego:
http://www.uberreview.com/wp-content/up ... 205150.jpg
: 01 lut 2009, 21:18
autor: Wiktor
bobberek jest ok ale mi te kierownice sie nie widzą poza tym moze byc
: 01 mar 2009, 00:43
autor: CICHY
Kowal a co myslisz o silniku od YAMAHY SR 500?? Jak chcesz moge ci wyslac jakies zdjecia mojej
: 01 mar 2009, 08:41
autor: lech
Wyślij, a najlepiej umieść tutaj. Wszyscy chętnie obejrzymy.
: 01 mar 2009, 22:43
autor: CICHY
: 01 mar 2009, 22:57
autor: grzegorz
CICHY
Poszukaj tego kodu do danej fotki którą chcesz umieścić (czerwona strzałka) , jak wymażesz to co na zielono to będzie się pokazywać sama fotka choć nie jest to konieczne.
[img]
http://images39.fotosik.pl/70/0c7eaab61cde45cemed.jpg[/img]
: 17 kwie 2009, 20:06
autor: kubol
lech pisze:Pomóżcie podjąć decyzję!
Chciałbym:
- pomykać 80-100 km/h
- sprawnie zbierać się ze skrzyżowania
- zapakować trochę bagażu, pasażera i bez stresu pokonać dłuższą trasę (momentami rozbujać się szybciej, żeby bez kłopotu wyminąć ciężarówki).
Jeździcie trajkami z silnikami 126p, doradźcie coś. Gdybyście budowali swoje trajki dzisiaj, to też na silniku malucha?
witam!
co prawda jezdze na garbie,ale mialem okazje posmigac na malcu. Mimo braku mocy mozna pomykac na trasie 100 km/h.Jesli chodzi o zbieranie sie ze skrzyzowania nie liczyl bym na czary z mleka,co do ladownosci podobnie jak na garbie.Majac porownanie zdecydowanie garbus mimo sedziwego wieku wypada zdecydowanie lepiej.przemawia za tym gama silnikow od 1200 do 2000 bez przerobek+silnik Subaru(oczywiscie tu wchodzi w gre delikatna przerobka)
: 17 kwie 2009, 20:19
autor: Czarek-trike
Od jakiego subaru?
Przy okazji ZAPRASZAM DO POWITALNI ORAZ ZACHĘCAM DO UZUPEŁNIENIA PROFILU.
: 17 kwie 2009, 20:24
autor: Luksky
Maluch w moim przypadku jest fajny, gdyz za bardzo nie muszę sie brandzlować z biegami
Startuje z 2, do ok 50km/h potem 4 i tak do końca. Kwestia wprawy i jest fajnie, poza tym silnik jest tak idiotycznie prostacki i części sa tak śmiesznie tanie że to jedynie u mnie zdecydowało o tym co zastosuję. Vmax to ok 120 ale w moim przypadku jezdze max 80km/h.
bardzo chetnie bym śmigal na garbusie ale cenowo mnie załamali za sam silnik, niestety
: 17 kwie 2009, 21:01
autor: Cicholc
Witam tak jak Luksi mam traje na maluszku i wcale nie narzekam w zasadzie używasz trzech biegów 3,4 i R reszta nie potrzebna a jak silnik lekko poprawisz to i zbiera się miło a części tak jak Luksi napisał tańszych nie znajdziesz u mnie w gararzu stoją dwa silniki od garba 2,0L jeden sprawny (podobno) a drugi na części ale wcale mi się nie śpieszy aby ładowac się w koszty może kiedyś
: 17 kwie 2009, 22:40
autor: 3oo
Cicholc pisze:.... u mnie w gararzu stoją dwa silniki od garba 2,0L jeden sprawny (podobno) a drugi na części ale wcale mi się nie śpieszy aby ładowac się w koszty może kiedyś
O!! to to to to to to.... chętnie bym coś niecoś z dwulitrówki przygarnął...
: 15 maja 2009, 00:27
autor: triker
kowal pisze:U mnie z kolei nie jest ważna moc. Ważne, żeby się sprawnie przemieszczało. Ale wygląd jest dla mnie bardzo ważny.
Ma kłuć w oko tych, którym wydaje się, że z tego akurat nic ładnego nie wyjdzie.
Zgadzam się
ładnie wykonanym cackiem należy paradować a nie głupieć i narażać siebie i innych! Zostawmy to panom od ścigaczy
raz że nie ma do tego u nas dróg a po drugie nadmierna szybkość nie kojarzy się w tym kraju zbyt dobrze
Silniczek malucha do bujania się wystarcza idealnie
: 15 maja 2009, 15:23
autor: mateo
triker pisze:Silniczek malucha do bujania się wystarcza idealnie
I o to właśnie chodzi.Moja na15 z pasażerem i sporym bagażem bez problemów jedzie w grupie motocykli z prędkością podróżną 90-110km/h.Wystarczy,żeby było przyjemnie.Wyścigi są dla plastików.
: 15 maja 2009, 15:34
autor: Luksky
jeżeli juz o prędkości podróżnej to ja zazwyczaj nie przekraczam 80km/h. To praktycznie max dla mnie.
: 15 maja 2009, 16:23
autor: Cicholc
panowie a gdzie tu jeżdzic szybciej przecierz w kolejnach to nawet Revaco się żuca jak pijany
: 15 maja 2009, 16:44
autor: szymon
ja ostatnio wracajac z rozpoczecia sezonu to myslalem ze c\os urwalem jak mi przodem zaczelo trzepotac i kolo zaczelo podskakiwac a to tylko idealne bydgoskie drogi;) jak wjechalem w koleine ciezko bylo sie z niej wydostac