Strona 2 z 42

Re: Rob_trike III

: 18 maja 2010, 20:50
autor: pawlikTrike
Custom o ten filmik Ci chodziło ???

http://www.youtube.com/watch?v=_gdh0cu6kYo

Re: Rob_trike III

: 18 maja 2010, 21:50
autor: wisnia
custom pisze:Rob ,a może nie kombinować z silnikami tylko wsadzić taki jak ma smoku albo ten gość z tego filmika co na jakimś zlocie robił drift . Było niedawno w jakimś temacie , może ktoś wie gdzie to jest?
Custom to jest właśnie silnik którego poszukuję, do mojej kolejnej którą będę budował dla Kaśki. Pochodzi od z Granady, Scorpio, Sierry, taunusa. Mankamentem jest jego waga-żeliwny bardzo ciężki blok, i cholerne zapotrzebowanie na 95... Dlatego tak jak Rob szukam czegoś innego...

Re: Rob_trike III

: 18 maja 2010, 22:38
autor: kowal
Yogi miał 2.9 + LPG

Re: Rob_trike III

: 18 maja 2010, 22:42
autor: Luksky
swego czasu ta jego traja najbardziej mi sie podobała.

Re: Rob_trike III

: 18 maja 2010, 22:51
autor: yunkers
Wiem dlaczego, widzę tam ryfelek :mrgreen:

Re: Rob_trike III

: 18 maja 2010, 22:53
autor: mały
Luksky pisze:swego czasu ta jego traja najbardziej mi sie podobała.
bo podłogę miała?? :mrgreen: :mrgreen:

Re: Rob_trike III

: 18 maja 2010, 23:15
autor: Luksky
ech :)

potezna, wielka, kawał smoka. To mi sie podoba najbardziej...

Re: Rob_trike III

: 18 maja 2010, 23:22
autor: winda
Luksky pisze:ech :)

potezna, wielka, kawał smoka. To mi sie podoba najbardziej...
i ma ryfelek

Re: Rob_trike III

: 19 maja 2010, 07:59
autor: Rob_trike
custom pisze:Rob ,a może nie kombinować z silnikami tylko wsadzić taki jak ma smoku albo ten gość z tego filmika co na jakimś zlocie robił drift . Było niedawno w jakimś temacie , może ktoś wie gdzie to jest?

jak pisze Wisnia - ciezki, za duzo Pb w stosunku do mocy no i już leciwy.... poszukiwania trwają :)

Re: Rob_trike III

: 19 maja 2010, 17:44
autor: Wiktor
mietek w v-ce mocny i aluminiowy
ale elektroniki ma w huj

Re: Rob_trike III

: 19 maja 2010, 17:52
autor: wisnia
Wiktor pisze:mietek w v-ce mocny i aluminiowy
ale elektroniki ma w huj
Właśnie, te cholerne kabelki to jest duży kłopot....

Re: Rob_trike III

: 19 maja 2010, 18:33
autor: Luksky
każdy od jakis 10 lat ma tyle elektroniki. Same czujniki to jest pikuś, ale najgorzej jak jakis baran przetnie szyne CAN, wtedy sie można posrać i nic z tego nie wyjdzie. Wiazka zawsze musi byc cała!!!!

Re: Rob_trike III

: 19 maja 2010, 18:35
autor: Wiktor
prawie kazde cudo da sie popchnac instalacja lpg still linde :lol: :lol:

Re: Rob_trike III

: 19 maja 2010, 19:29
autor: Luksky
Wiktor pisze:prawie kazde cudo da sie popchnac instalacja lpg still linde :lol: :lol:
bez problemu :)

Re: Rob_trike III

: 16 cze 2010, 09:49
autor: Rob_trike
napisze po męsku - huj mnie strzela - codziennie allegro, szukanie silnika, dawcy, najlepiej calego auta - albo w huj daleko albo nie ma tego czy tamtego ....

Po wielu przemyśleniach doszedłem do wniosku ze dawca bedzie silnik forda V6 2,9 grenada, scorpio

Co o tym myslicie ? Nowsze piece albo zbyt duze (wysokie, szerokie) albo masa elektroniki .... Mam piec od mustanga V6 2005 rok ale nie ma immo, jest tylko komputer silnika, a w dodatku jest na can-ie :| Wiec hujowo

poradzcie na temat wyboru silnika :|

Re: Rob_trike III

: 16 cze 2010, 11:29
autor: Wiktor
mustanga na gaz!!!
pojdzie bez immo i bedzie git!!

Re: Rob_trike III

: 16 cze 2010, 11:59
autor: Luksky
Wiktor pisze:mustanga na gaz!!!
pojdzie bez immo i bedzie git!!

musiałby zapłon przerobić na najzwyklejszy i wyjebać 10kg instalacji oraz zwykłe gaźniki wsadzić :) ale silniczek piekny musi byc.

Re: Rob_trike III

: 16 cze 2010, 12:51
autor: Wiktor
bez gaznikow
tylko mieszalniki impco i do dziela

Re: Rob_trike III

: 16 cze 2010, 13:41
autor: bandit
Traję Jogiego bardzo dobrze znam bo była z NT. Co do zasilania gazem to chodziła tylko na gazie. Silnik od skorupy 2.9 został przerobiony dolot. Z oryginalny kolektora ssącego zostały wykręcone przepustnice, które sa na początku, Przód kolektora został zaspawany, wysokość kolektora została drastycznie zmniejszona (co by kierowca widział coś więcej przed sobą aniżeli obudowy filtrów..hehe) Na frezarce wyfrezowano otwór na środku pod prostokątną podstawkę aluminiową, w której zostały wykonane otwory pod 2 , wcześniej wymontowane przepustnice i podstawka została wspawana w kolektor. Na sam koniec pomiedzy przepustnicami, a kolektorem wylądowały mixery od gazu i pooooszłaaaaa!!!!
Jedyny minus to to, aby nie dopuścić do sytuacji, w której zabraknie gazu... Jeśli jeszcze ma się skrzynie automata to holowanie tez za bardzo nie wchodzi w rachubę, gdyż skrzynię moze szlag trafić.
Co do tej trajki na Skorpio, to zamiast montować dyfer od Scorpio, lepiej dopasować i poszukać od BMW i to najlepiej ze szperą. Fordowskie dyfry w trajce z dużymi papciami nie dają rady...

Re: Rob_trike III

: 16 cze 2010, 13:43
autor: Luksky
mieszalnik czy reduktor IMPCO ma jedna wadę, silnik na nich nie ma wysokich obrotów. MAx co uzyskasz to 3tys obr/min. Testowane osobiście na golfie3

Re: Rob_trike III

: 16 cze 2010, 16:16
autor: Wiktor
zle testowane
ja wsadzalem do opla gsi i zapierdalal jak przecinak

Re: Rob_trike III

: 17 cze 2010, 20:38
autor: Luksky
Wiktor pisze:zle testowane
ja wsadzalem do opla gsi i zapierdalal jak przecinak

ten mały reduktorek w zyciu nie da rady przy wyzszych obrotach, za mała przepustowosc ma

Re: Rob_trike III

: 17 cze 2010, 20:41
autor: Wiktor
dwa reduktory i dwa mieszalniki i pojdzie pan mustang bez problemu

Re: Rob_trike III

: 17 cze 2010, 21:21
autor: Wiktor
i slusznie a tak swoja droga podobno nie lubisz szerokich kapci

Re: Rob_trike III

: 17 cze 2010, 22:21
autor: Rob_trike
wracjac do tematu - zaproponowałem 1000 zł elektronikowi za "ożywienie" pieca mustanga i łaskawie zachciało mu się poszukać, poszperać w mojej sprawie - więc jest nadzieja :)

Nie wiem czy to dużo czy mało ale jestem ... zdesperowany :mrgreen: Chcę ten piec i już no i juz nie moge sie doczekać budowy kolejnej trzykołowej (docelowej) maszynki