niekoniecznie jezdził na zlewkach, to był mercedes, ich posiadacze to czesto ludzie z klasą sama w sobie a ja sądzę, że ten były właściciel naposuwał setki dziwek w tym aucie
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky pisze:niekoniecznie jezdził na zlewkach, to był mercedes, ich posiadacze to czesto ludzie z klasą sama w sobie a ja sądzę, że ten były właściciel naposuwał setki dziwek w tym aucie
No to i setki tysięcy trza zrobić...
Po pól milionie kilometrów silnik ląduje w trajce a reszta na allegro i w składnicy złomu...
tak zazwyczaj kończy wszystko co trafia do traji
a;e copraz lepsze rodzynki sie trafiaja nam. Kiedys były garbuski, kaszlaki i raz po raz cos tam innego. Teraz widać coraz wiecej innych rzeczy. Mały - niedługo bedzie chlastał Focusa RS, ktos jeszcze jakies Audi, itp. Cieszy taka roznorodnosc na zlotach mozna auto teile otworzyc i kazdy cos dla siebie znajdzie
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
300 pisze:No OK...
Co z tego, że i ja i Ty kleimy z gówna...
Ja spełniam skryte marzenia... i nie buduję kolejnej lepszej lub innej...
Jeśli chodzi o kasę na to... poczekam... będę miał większy FUN z tego co zbuduję...
bo ja wiem czy tak do konca jest jak mowisz? Ja sie ciesze że budowa pierwszej mi zajeła tylko 4 lata a teraz latam po całej Polsce i sprzęt jest konkretny i niezawodny. Jednak brakuje mocy, wiec rozwijam sie i ide dalej.... Jedyne co mnie ogranicza to finans, a ten jezeli jest kiepawy to jadę po swojemu i najniższej linii oporu i widzę, że ta metoda sie sprawdziła lepiej niz sądziłem......a marzenia swoje spełnia na tym forum 100% userów, wiec jaka to nowość?
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
wisnia pisze:Miał ktoś do czynienia z 2,6 V6 audi ??? Jak się sprawuje, jakie osiągi?? Problematyczne będzie szukanie i dopieranie skrzyni. Wolałbym cały kpl z tylnonapędowca, ale.... Może ma ktoś ciekawy pomysł na silnik ???
Wodzu pisze:To moze VR6? Ma rozwarcie 15stopni jak pamietam...
Wodzu, ale, ja chcę silnik umiejscowic z przodu, poszukuję czegoś ładnego z jak najmniejszą ilością elektroniki, a VR6 jest naszpikowany oraz średnio ładny.
Rozważam jeszcze scorpio, sierre, granade 2,9 V6- Jest piękny prosty silniczek, ale ma także minusy-waga i zapotrzebowanie na 95 powyżej 20l. Jak sądzicie??
Wisnia .diesel 3.2 pojemnośc. V 4 .kształt jak garbus.tak samo kolektory wydechowe.dolotowe cztery oddzielne na cztery filtry powietrza.chłodzony powietrzem. moc chyba 0k.50 koni. jak zainteresowany to szczegóły u Sokratesa
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
winda pisze:Wisnia .diesel 3.2 pojemnośc. V 4 .kształt jak garbus.tak samo kolektory wydechowe.dolotowe cztery oddzielne na cztery filtry powietrza.chłodzony powietrzem. moc chyba 0k.50 koni. jak zainteresowany to szczegóły u Sokratesa
Winda rozmawiałem o tym silniku ze Stasiem na zlocie, fajny, ale jednak mocy też bym potrzebował...
winda pisze:Wisnia .diesel 3.2 pojemnośc. V 4 .kształt jak garbus.tak samo kolektory wydechowe.dolotowe cztery oddzielne na cztery filtry powietrza.chłodzony powietrzem. moc chyba 0k.50 koni. jak zainteresowany to szczegóły u Sokratesa
Co to za silnik?
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Wisnia - co to za silnik ? Ja nadal nie mam pomyslu na nowe V6 w traji .... Zresztą nie mam czasu teraz jechac na jakis duzy szrot poogladac wiec tylko net zostaje .....
V4 forda wsadzane między innymi do pierwszych Capri, Cortina - szaleństwa nie ma, ale fajnie to wygląda, dobrze by wyglądał na garbowej skrzyni z tyłu.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem