Argus pisze:A jak wygląda sprawa regulacji tych dwóch gażników ?
podobno trzeba je jakoś synchronizować a to strasznie brzmi
Wakuometr i jedziesz. W motocyklach przeciez sie synchronizuje... Jak masz nowe gazniki to podobno mozna nawet wiertlo w przepustice wlozyc ale jakos mnie to nie przekonuje..
A obudowa hmm... Kto widzial wladymirca? tam jest taki wentylator i czesc obudowy moglaby podpasowac.
Chcecie zdjecie?
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
W każdym bikeowym warsztacie maja wakuometr i raczej nada się do wyregulowania takich gaźników, rozeznawałem w okolicy regulację gaźników dwóch dellorto z boxera alfy 33 i tak na miejscu właśnie w bikeowym warsztacie 150, Kraków jakiś guru od tych silników 250 zł.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
teoretycznie tak...
Tylko w garbusie są: 2 różne korpusy skrzyni, 3 różne koła zamachowe, 2 systemy łożyskowe, 3 wielkości tarcz. Dopasowanie metodą prób i błędów nie da rady. Najlepiej założyć komplet z jednego pojazdu i mieć święty spokój.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Na temat silników juz troszkę wiem ale chyba mimo wszystko kuię silnik od garba 2 litry i póżniej bedę modził nad skrzynia
Na razie kupiłem przednie koło
od Yamachy fj 1200 nie jest to do końca to co chciałem ale na początek będzie takie
gdzieś na forum ktoś pisał o zaciskach Toxico sześciotłoczkowych i za cholerę nie mogę tego znależć
dajcie Panowie jakieś namiary na sklep gdzie można je kupić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Odkurzacz" waży chyba 260 kg i z tego na przednią oś przypada 50 % wagi
czyli około 130 kg w mojej trajce bedzie podobnie bo waga na przód wyjdzie około
30 % całości
jaka jest średnica osi nie wiem ale bedę wymieniał łożyska więc mogę wstawić większe
z tym to akurat nie ma problemu
Koło jest 17 cali tylko opone wymienię
Najprawdopodobniej założę 130/90/17 powinno wyglądać fajnie
Koła jeszcze fizycznie nie mam - dopiero kupiłem
Jeśli chodzi o zaciski sześciotłoczkowe to ja sprzedawałem ale już poszły, szukaj na alledrogo w zaciskach do moto wpisz w wyszukiwarce ZX, ZXR albo bandit w nich były montowane, czasem są oferty z GSXR K1 K2 też były montowane.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
agramer1966 pisze:Daj znać numer silnika, pomogę z wyborom skrzyni...
Dzięki jak kupię silnik to temat wróci
na razie mam koło i nie mogę odkręcić tarczy
śruby sa wkręcane na "chemię" ??
trzeba podgrzać aby odkręcić ?
poradżcie bo sam to je pourywam
Mam zaciski - właśnie przyszły w pięknym stanie używki
Tarcze odkręciłem niestety nie dało się bez zniszczenia śrub
Oryginalna oś w tym kole jest fi 16-cie
Bedę dorabiał nową na fi 18-cie przy zawieszeniu springera powinna wystarczyć
Co sądzicie o tym silniku ? warto go brać ?
Silnik w bardzo dobrym stanie jak widać . Jeżeli był robiony prawdziwy remont i nie ma jeszcze luzu na wale to warto dać nawet ponad 3000 zł bo remont kosztuje wiele więcej.Mnie kosztował 6000 zł - porażka. Nigdy nie popełnię takiego błędu
Czy to że tarcza jest lekko przesunieta na tych nitach to normalne, czy tarcza jest złom ?
mam już zaciski :)W tygodniu jadę po rury na przednie zawieszenie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.