Strona 2 z 2
Re: Inny alternator w 126p
: 12 lip 2010, 11:58
autor: Luksky
no widzę, że patent fajny, tylko nie jest za delikatny? u mnie czasami szpile od tłumika sie wykrecały same - wiec silnik maluszka to najwiekszy z mozliwych wibratorow

Re: Inny alternator w 126p
: 12 lip 2010, 12:07
autor: KamilTrike
wiem to słabe miejsce ale chyba jedyne do którego moglem sie tak złapać na 4 śruby, klej do śrub i po sprawie albo na wylot i kontry z drugiej strony (od środka) bo co innego, ważne ze ląduje, pierwsza dłuższa trasa zaliczona i to właśnie na nowym alternatorze i wszystko ok W KOŃCU a nie ze co chwile cos padało z ładowania

Re: Inny alternator w 126p
: 12 lip 2010, 12:19
autor: Luksky
też do tego dązyłem, kombinowałem, itp ale nie bardzo potrafiłem znaleźć sensowne miejsce i mocowanie. Mialem koncept aby znajdował sie nad maluchowym alternatorem, itp. W sumie problem moj rozwiązało duże koło alternatora, lecz chetnie sie przyjrzę Twemy patentowi. Jeżeli padnie mi moj altek to wtedy wdrażam w zycie cos podobnego do Twojego.
Re: Inny alternator w 126p
: 12 lip 2010, 12:25
autor: KamilTrike
no ja po tej jednej przejażdżce na woda w nocy bez świateł i przez las dałem sobie spokój

mam dwa teraz i koniec ! maluchowski jest w rezerwie:D teraz myślę cos o schłodzeniu oleju tylko nie wiem jeszcze jak
Re: Inny alternator w 126p
: 12 lip 2010, 12:52
autor: Wiktor
podpatrz w temacie full flow tylko filter zastap chlodnica
Re: Inny alternator w 126p
: 12 lip 2010, 13:11
autor: KamilTrike
ok, ale ja myślalem żeby wstawić gdzieś chłodnice oleju(nagrzewnice z auta) i podłączyć sie pod obieg pompy olejowej.
co o tym myślicie?
Re: Inny alternator w 126p
: 12 lip 2010, 15:21
autor: Luksky
KamilTrike pisze:ok, ale ja myślalem żeby wstawić gdzieś chłodnice oleju(nagrzewnice z auta) i podłączyć sie pod obieg pompy olejowej.
co o tym myślicie?
chłodzenie maluszka jest rozpukane, wiec nie ma sensu wyważać otwartych drzwi. Wpinasz sie na obudowie pompy oleju. Wykrecasz zaslepke na imbus a drugi koniec wpinasz w obudowę - trzeba zrobić otwor. Chłodnice oleju weź od calibry, jest nie droga na alledrogo. Na forum
http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvf&f=25 znajdziesz nawet fotki jak to zrobic