Strona 10 z 25

Re: Moja pierwsza

: 02 kwie 2017, 19:58
autor: yunkers
Tulejka pewnie jako dystans na oś pływaka, tak przynajmniej to wygląda, jak pasują średnice to pewnie tak jest, zawór skoro przepuścił paliwo to na pewno nie zadziałał w danym momencie, sprawdzałeś pływak? Jeśli pływak ok, a jak gaźnik ma już swoje lata to może czas pomyśleć nad wymianą tego zaworu.

Re: Moja pierwsza

: 03 kwie 2017, 15:10
autor: Michael2304
yunkers pisze:Tulejka pewnie jako dystans na oś pływaka, tak przynajmniej to wygląda, jak pasują średnice to pewnie tak jest, zawór skoro przepuścił paliwo to na pewno nie zadziałał w danym momencie, sprawdzałeś pływak? Jeśli pływak ok, a jak gaźnik ma już swoje lata to może czas pomyśleć nad wymianą tego zaworu.
Pływak suchy,zawór też wygląda ok,jest tam jeszcze taka mała sprężynka,może ona już się '' ścisnęła" i nie domyka zawór dokładnie.
Tulejka idealnie pasuje na oś pływaka.

Re: Moja pierwsza

: 03 kwie 2017, 15:16
autor: Sulkyrider
A może, jeśli tulejka nie była na swoim miejscu, to pływak mógł się przemieścić na osi i zablokować lub niedomykać zaworu. Sprawdzałeś, czy da się zasymulować takie zdarzenie?

Re: Moja pierwsza

: 03 kwie 2017, 23:35
autor: Michael2304
Sulkyrider pisze:A może, jeśli tulejka nie była na swoim miejscu, to pływak mógł się przemieścić na osi i zablokować lub niedomykać zaworu. Sprawdzałeś, czy da się zasymulować takie zdarzenie?
Właśnie staram się ustalić właściwe miejsce dla tej tulejki,też pomyślałem,że ta tulejka,tudziesz jej brak spowodował zawieszenie się pływaka,i zalanie komory paliwowej paliwem :mrgreen:

Re: Moja pierwsza

: 21 kwie 2017, 17:19
autor: Michael2304
Tulejka wróciła na oś pływaka. Zaworek działa poprawnie.
Gdzieś czytałem na temat śrub do kół,do felg mangels,takie z pierścieniami,gdzie to można dostać?

Re: Moja pierwsza

: 21 kwie 2017, 21:26
autor: franky
Przynajmniej jakieś konstruktywne porady. Mi doradzali zalanie pływaka ołowiem. :lol:

Re: Moja pierwsza

: 21 kwie 2017, 23:32
autor: Sulkyrider
franky72 pisze:Przynajmniej jakieś konstruktywne porady. Mi doradzali zalanie pływaka ołowiem. :lol:
Nie przypominam sobie :)

Re: Moja pierwsza

: 22 kwie 2017, 07:21
autor: GREGOR
franky72 pisze:Przynajmniej jakieś konstruktywne porady. Mi doradzali zalanie pływaka ołowiem. :lol:
Franky, bo u Ciebie chodziło o dociążenie przodu :lol:

Re: Moja pierwsza

: 22 kwie 2017, 20:37
autor: franky
Sulkyrider pisze:
franky72 pisze:Przynajmniej jakieś konstruktywne porady. Mi doradzali zalanie pływaka ołowiem. :lol:
Nie przypominam sobie :)

Same niewiniątka :mrgreen:

Re: Moja pierwsza

: 22 kwie 2017, 20:38
autor: franky
GREGOR pisze:
franky72 pisze:Przynajmniej jakieś konstruktywne porady. Mi doradzali zalanie pływaka ołowiem. :lol:
Franky, bo u Ciebie chodziło o dociążenie przodu :lol:
No tak , jak silnik z przodu, to zapomniałem,że trza jeszcze dociążyć ołowiem. :lol:

Re: Moja pierwsza

: 22 kwie 2017, 22:43
autor: Michael2304
To się dowiedziałem :lol:

Re: Moja pierwsza

: 25 kwie 2017, 17:10
autor: Michael2304
Nie za szeroko te kierunki zrobiłem? :?
Taki garaż,że ciężko przejść teraz...

Re: Moja pierwsza

: 25 kwie 2017, 17:33
autor: kowall
[quote="Michael2304"]Nie za szeroko te kierunki zrobiłem? :?

Hmmm ,To zależy co chcesz robić ,bo jak suszyć pranie to idealnie :shock: :roll:

Re: Moja pierwsza

: 25 kwie 2017, 20:17
autor: seat
a ile sa od srodka lag ?
daj tam jeszcze postojowki diody albo cos w podobie i nie bedzie tak dlugo pranie sie szuszylo

Re: Moja pierwsza

: 25 kwie 2017, 20:25
autor: Sulkyrider
Nie cuduj. Skróć.

Re: Moja pierwsza

: 25 kwie 2017, 22:47
autor: adaśko
Zostaw, na pierwszym spendzie motłoch zrobi swoje

Re: Moja pierwsza

: 26 kwie 2017, 22:56
autor: Fido
Skróć.
Ja mam krótko.

Re: Moja pierwsza

: 27 kwie 2017, 06:06
autor: GREGOR
Też bym skrócił, choć sam mam szeroko :mrgreen: , ale już mi się nie podoba i po zmianach napędu to właśnie przebudowa przodu będzie realizowana :wink:

Re: Moja pierwsza

: 27 kwie 2017, 16:07
autor: Michael2304
seat pisze:a ile sa od srodka lag ?
daj tam jeszcze postojowki diody albo cos w podobie i nie bedzie tak dlugo pranie sie szuszylo
Jakieś 51cm. A tak przy okazji,polerka pod chrom musi być na lustro? Czy miedź zakryje drobne niedociągnięcia?

Re: Moja pierwsza

: 27 kwie 2017, 16:08
autor: Michael2304
adaśko pisze:Zostaw, na pierwszym spendzie motłoch zrobi swoje
I to jest argument za skróceniem. :)

Re: Moja pierwsza

: 27 kwie 2017, 16:22
autor: GREGOR
Polerka pod chrom, czym lepiej wykonana tym lepszej jakości chrom. Ale z reguły ten co zajmuje się galwanizerką woli sam przygotować powierzchnię . Miedz pokrywa wżery, ale potem się to poleruje, jak zostawisz rysy to bez polerowania miedzi i tak będą widoczne :!:

Re: Moja pierwsza

: 27 kwie 2017, 16:51
autor: seat
Gregor wyczerpal temat chromu wiec jedynie co mozna dodac
Znajdz porzadny zaklad ktory to robi tak zeby mucha nie siadala
51 cm a niech przypomna ci co juz maja obrysowki to mialo byc w sumie 60 cm czy po 60 od srodka ? Wedlug starych przepisow

Re: Moja pierwsza

: 27 kwie 2017, 20:55
autor: Fido
A nie lepiej,taniej i szybciej zrobić z nierdzewki jak u mnie ???

Re: Moja pierwsza

: 27 kwie 2017, 21:32
autor: seta
50 cm od brzegu pojazdu o ile dobrze pamiętam .

Re: Moja pierwsza

: 28 kwie 2017, 22:01
autor: custom
Fido pisze:A nie lepiej,taniej i szybciej zrobić z nierdzewki jak u mnie ???
Dużo lepiej i taniej - potwierdzam .