Michael2304 pisze:Lewarek z boku to trochę kłopot dla mnie,więc raczej zostanie tam gdzie jest. Z przeróbką oparć chyba też dam sobie luż,bo nigdy tej traji nie skończę,jak tak ciągle będę wszystko poprawiał. Poza tym,siedzenia już są gotowe.
FG 04
Maciey google pokazało fotel ginekologiczny
Zgadza sie. Pracuje teraz nad prototypem FG 05
Z Trajką jest jak z babą...jak się raz za nią zabierzesz to do końca życia będziesz się pierdolił!
Niekoniecznie z tą samą...
Czarek-trike pisze:genialna baza na szatańską traję! tylko ten lewarek od biegów... podczas jazdy będzie wyglądało jakbyś sobie w chuju grzebał tudzież trzepał kite
w tej wersji ta traja aż się prosi o wysoką kiere z tych lag co tak wystają + czarny demoniczny mat + chromowany przodzik, i szatańskie obszycie siedzeń
Czyli,że jak powstała traja szatańska,to ja jestem z piekła rodem??? Możliwe .
Z kierą właśnie mam problem,chciałem zrobić coś na styl Customa w niebieskiej traji,ale nie mam dostępu do giętarki rolkowej. Pomysł o wyprowadzeniu kiery z lag może i by mi się podobał, może jakieś zdjęcia,jak to wygląda.
A szatańskie obszycia siedzeń? Czyli jak,jakaś fotka może. Zawsze może dać fotele do obszycia ponownego( bo już są gotowe)
kiera coś w ten deseń. jak w tym harasie ..
Siodło szatańskie mam takie...
możesz pomalować aerografem w motywy okultystyczne .... albo iść na grubo i sceny z filmów porno
W trajce nr 1 mam takie malowanie...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Witam. Coś tam ruszyło w garażu,ale w ślimaczym tempie. Takie pytanie : jak wywalę stare garbusowe amory z tyłu,to wysokość zawieszenia się zmieni? Sztywność amora ma jakiś wpływ na wysokość zawieszenia czy tylko zmiana na wieloklinie drążka skrętnego powoduje zmianę wysokości? Mam w planie zmienić amorki na jakieś nowe,bo te stare to chyba nic nie "trzymają" A propos,są jakieś amorki godne polecenia?
Michael2304 pisze:Witam. Coś tam ruszyło w garażu,ale w ślimaczym tempie. Takie pytanie : jak wywalę stare garbusowe amory z tyłu,to wysokość zawieszenia się zmieni? Sztywność amora ma jakiś wpływ na wysokość zawieszenia czy tylko zmiana na wieloklinie drążka skrętnego powoduje zmianę wysokości? Mam w planie zmienić amorki na jakieś nowe,bo te stare to chyba nic nie "trzymają" A propos,są jakieś amorki godne polecenia?
Ja jeżdżę na amorkach od Zafiry, olejowo-gazowe, co do zmiany wysokości to tylko wieloklin, w przypadku olejowych amorów. Jak dasz gazowe zawsze sztywność się zmieni
Seat? A co tam u Leszka? Zarejestrował? Bo ani widu ani słychu,dzwoniłem ale nie odbiera.
Dzięki za podpowiedź o amorach. Dolny uchwyt pasuje bez problemu? Bo tam też mam wspornik do błotnika i muszę to dobrze przykręcić,coby się nie uwaliło. Z resztą zobaczymy po jeździe testowej.....
niestety leszek jest niedostepny nawet dla mnie dzwonilem z uporem maniaka ale odpuscilem po tygodniu za pare dni znowu rozpoczne atak na jego telefon moze sie wkoncu dobije
Dziś nadejszła! wiekopomna chwila Traja poruszała się o własnych siłach. Powiem szczerze,że nie jechałem szybko,bo to tu po "łosiedlu" ale wrażenie zajefajne..... Mało sąsiadowi błotnikiem auta nie przerysowałem normalnie na żyletkę przeszedłem obok samochodu.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2017, 22:56 przez Michael2304, łącznie zmieniany 1 raz.
A najlepiej jak blednik wariuje bo nie ogarnia jak to motor i sie nie przechyla??? I później są dziwne ruchy, jeżdżenie w kółko, zostawianie nóg pod ramą itp
Mam pytanie do kolegów: gaźnik NIKKI,brakło paliwa,komora pływakowa pusta(widać przez szklane okienko), po uzupełnieniu poziom paliwa MAX aż górą wywalało...... .Na dnie komory pływakowej,po usunięciu paliwa ukazała się mała mosiężna tulejka(zd)Czy to dystans do osi pływaka? Czy co to jest? I drugie pytanie: dlaczego poziom paliwa przekroczył zadany poziom( zawór iglicowy działa) . Jakby mi się zapaliło to k....... nie daj Boziu.......
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.