Strona 9 z 17

: 04 sie 2009, 17:23
autor: Wodzu
Ja bym uwazal na to wankle... Nikt jednak nie udoskonalil ich.... Sporo pala,malo wytrzymuja(problem ze smarowaniem) a w niektorych przypadkach nawet bloki pekaly...

: 04 sie 2009, 18:10
autor: Luksky
Dokładnie, silnik Wankla jest udany ale na papierze. Uszczelnienia tłoka w najlepszym przypadku wytrzymywały ok 30/40tys km, kłopoty z utrzymaniem stałej temperatury, pękające ścianki, itp. Poza tym same zalety. moc ogromna z tak małej pojemności, spalanie troche jak ruski czołg :) wygląd nie za bardzo :)

: 18 sie 2009, 20:54
autor: Czarek-trike
Może by tak 1.4 D od vw polo?
Moc w miare, no i to spalanie :wink:
I przede wszystkim koszt silnika :wink:

: 18 sie 2009, 21:13
autor: Wiktor
czarek ten silnik to nie jest dobry wybór
poprzedni byl lepszy

: 18 sie 2009, 23:46
autor: Wodzu
Orientujecie sie moze jak wyglada polaczenie 1,6D z golfa II ze skrzynia od garba?
Czarek Ty cos wspomniales gdzies o tym silniku...

: 18 sie 2009, 23:51
autor: 3oo
Bartek... a Ty możesz mi powiedzieć jak wygląda połączenie skrzyni garba z Alfa Romeo lub z Subaru Impreza??
Pkt 3 regulaminu:
Zanim zaczniesz pisać cokolwiek zastanów się:
- czy piszesz w odpowiednim temacie?
- czy zawiera jakieś własne wnioski, nowe spojrzenia, uzasadnienia itp?
Jeżeli zapomniałeś dopisać czegoś do wpisu, który właśnie dodałeś nie otwieraj nowego wpisu. Użyj opcji "Edycja" i POPRAW SWÓJ OSTATNI WPIS.


Po raz drugi zwracam Ci uwagę na regulamin... miej to na uwadze!!

: 18 sie 2009, 23:56
autor: 3oo
Bartek2501 pisze:...........
A jak uwazasz ze post nie na temat to wypierdol.
Stosuj sie do regulaminu i nie bądź jak pijawka... my też wszystkiego nie wiemy... i nigdy nie robiliśmy...

zastosowałem się do sugestii :)

: 18 sie 2009, 23:59
autor: Luksky
co wiecej, mamy problem lekki ze zgraniem silnika VW 1.6D ze skrzynią automatyczna od Mercedesa......

: 19 sie 2009, 06:56
autor: Wiktor
luksky pisze:co wiecej, mamy problem lekki ze zgraniem silnika VW 1.6D ze skrzynią automatyczna od Mercedesa......
Juz nie mamy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
stary rozpykal jak to pyknąć :mrgreen: :mrgreen:

: 19 sie 2009, 07:21
autor: Luksky
Wiktor pisze:
luksky pisze:co wiecej, mamy problem lekki ze zgraniem silnika VW 1.6D ze skrzynią automatyczna od Mercedesa......
Juz nie mamy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
stary rozpykal jak to pyknąć :mrgreen: :mrgreen:
miałes dac nr konta, ew szczegóły przerzutu towaru.....

: 19 sie 2009, 08:04
autor: Wiktor
a co ty taki niecierpliwy

: 19 sie 2009, 16:36
autor: Luksky
Wiktor pisze:a co ty taki niecierpliwy
bo chce juz zacząc czuć moc gnojowozu pod jajami :wink:

: 19 sie 2009, 17:24
autor: Wiktor
spokojnie juz pracuje nad tym

: 19 sie 2009, 17:30
autor: Luksky
(sz)czekam z niecierpliwością

: 31 sie 2009, 10:56
autor: Michał
Witam wszystkich. chcę zbudować trajkę na silniku mercedesa actrosa poj. ok 15000ccm v8 480 lub 530 KM jaką zastosować skrzynię biegów? Zakładać oryginalną czy kombinować od innego pojazdu?

: 31 sie 2009, 11:04
autor: Wodzu
Michal, Na poczatku zapraszamy do powitalni.

: 31 sie 2009, 11:05
autor: Wiktor
mysle ze najpierw sie porzadnie rozpedz a sciana sie sama znajdzie

: 31 sie 2009, 16:53
autor: Luksky
Wiktor pisze:mysle ze najpierw sie porzadnie rozpedz a sciana sie sama znajdzie
:shock: O FAK

: 31 sie 2009, 17:35
autor: Wiktor
:shock: :shock:
no panie luk nie ma sie co dziwic

: 01 wrz 2009, 10:08
autor: pionowy
Może będziecie sie ze mnie śmiać ale ja rozmyślalem (nie do obecnego ale do jakiego ewentualnie przyszłego projekut) o zastosowania silnika fiata o pojemn, 1.6 16V, umieszczonego z tyłu, Kolektor ssący, jak dla mnie ma zajefany wygląd, zwłaszcza że jest metalowy, jestem tylko ciekaw czy da się w nim (w skrzyni) coś tam przekręci (do końca nie wiem co) żeby półośki kręciły się w odwrotną stronę. Silnik ma moc 105 KM wiec napęd jak do trajki myślę że aż nadto, niestety nie jest chłodzony powietrzem, za to możnaby było zastosować gaz. Co wy na to??

: 01 wrz 2009, 10:16
autor: Devil
Ja mysle ze to jest do zrobienia ale kombinacji sporo i pewnie kasy ja robilem cos takiego przy pierwszym ciagniczku ktory robilem sporo pierdzielenia.Alfa ma fajny silnik 115 konny i problem z glowy kolega wstawil i zapierdala rowno ze scigami.

: 01 wrz 2009, 10:22
autor: pionowy
który, o jakiej pojemości?? też 1.6??

: 01 wrz 2009, 10:28
autor: Devil
Dokladnie 1.6 jest to bokser chlodzony powietrzem nie wiem dokladnie z jakiej alfy ale moge zapytac no i chyba istotne ladnie bzmi

: 01 wrz 2009, 10:50
autor: winda
alfa romeo 33 , 145 , 146 silnik boxer 1.7 lub 1.4

: 01 wrz 2009, 14:07
autor: Wodzu
pionowy pisze:Może będziecie sie ze mnie śmiać ale ja rozmyślalem (nie do obecnego ale do jakiego ewentualnie przyszłego projekut) o zastosowania silnika fiata o pojemn, 1.6 16V, umieszczonego z tyłu, Kolektor ssący, jak dla mnie ma zajefany wygląd, zwłaszcza że jest metalowy, jestem tylko ciekaw czy da się w nim (w skrzyni) coś tam przekręci (do końca nie wiem co) żeby półośki kręciły się w odwrotną stronę. Silnik ma moc 105 KM wiec napęd jak do trajki myślę że aż nadto, niestety nie jest chłodzony powietrzem, za to możnaby było zastosować gaz. Co wy na to??
tylko jaka skrzynie chcesz wstawic? O przekladni glownej walcowej(silnik ustwiony poprzecznie)?
W takim przypadku to sie nie uda. w maluchu czy garbie da sie to zrobic odwracajac mechanizm o 180stopni