Strona 9 z 14

Re: sekuwawa traja II

: 19 sie 2014, 18:13
autor: sekuwawa
Pompka będzie poniżej, ale muszę przetestować czy będzie to dobrze pracowało. A dławił ktoś kiedyś takie pompki?

Re: sekuwawa traja II

: 19 sie 2014, 18:21
autor: Sulkyrider
sekuwawa pisze:Pompka będzie poniżej, ale muszę przetestować czy będzie to dobrze pracowało. A dławił ktoś kiedyś takie pompki?
Jak będzie poniżej, to się teoretycznie odpowietrzy i zaleje nawet jak bedzie wyłączona. Powietrze powinno ujść przez zaworki iglicowe gaźnika.

Re: sekuwawa traja II

: 19 sie 2014, 21:38
autor: adaśko
w golfach 2 była taka puszka , nie wiem jak to się dokładnie nazywało , ale podpinałeś do tego wężyk z pompki i powrót , a z tej puszki trzeci wężyk szedł dopiero do gaźnika . Ponieważ gażnior poldolota nie ma powrotu to taka puszka powinna dać radę. Miałem takową puchę lecz niestety poszła do huty wraz ze zwłokami silnika , a mówiłem że kiedyś się przyda :lol:
Od niedawna nie ma już rzeczy które się jeszcze przydadzą , teraz zostają tylko te które będą potrzebne bo miejsca na półkach już brakuje :D

Re: sekuwawa traja II

: 27 sie 2014, 11:56
autor: sekuwawa
Wie może ktoś gdzie w dobrych cenach kupić części do starych subaru? Potrzebuje pompy wody i rozrządu do Subaru Leone II na silniku EA82.

Re: sekuwawa traja II

: 27 sie 2014, 19:38
autor: jojo
Witam pompe widzialem na allegro
Na tablicy jest ogkoszenie gosc wyprzedaje czesci do silnika ea 82 on jest z pod warszawy ma mnustwo maneli

Re: sekuwawa traja II

: 27 sie 2014, 20:39
autor: sekuwawa
jojo pisze:Witam pompe widzialem na allegro
Na tablicy jest ogkoszenie gosc wyprzedaje czesci do silnika ea 82 on jest z pod warszawy ma mnustwo maneli
Podeślij jakiegoś linka.

Re: sekuwawa traja II

: 28 sie 2014, 20:32
autor: sekuwawa
Dzisiaj ja i mój ławkowiec odwiedziliśmy Krasiana i jego nowego potwora. Ja mu mówię że spojler powinien być niżej 8)
20140828_144018.jpg

Re: sekuwawa traja II

: 28 sie 2014, 20:50
autor: winda
niżej jak niżej ale kąt zły.nie będzie dociskał tylnej osi przy 150 km/h

Re: sekuwawa traja II

: 28 sie 2014, 21:05
autor: sekuwawa
winda pisze:niżej jak niżej ale kąt zły.nie będzie dociskał tylnej osi przy 150 km/h
Tak wolno to się na garbach lata :lol:

Re: sekuwawa traja II

: 28 sie 2014, 21:32
autor: Sulkyrider
winda pisze:niżej jak niżej ale kąt zły.nie będzie dociskał tylnej osi przy 150 km/h
Kąt dobry. To jest profil lotniczy, siła nośna jest w kierunku wyoblenia. Tzw. odwrócone skrzydło.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Profil_lotniczy
Troszkę kurwa błądzę w tych tematach, bo ciągle liczę że kiedyś będzie mnie stać żeby 3 koła oderwać od ziemi. Projekt jest, dopracowany w każdym szczególe, łącznie z kolorem farby. Czeka na lepsze czasy.

Re: sekuwawa traja II

: 28 sie 2014, 21:43
autor: winda
trzy koła Sulky da sie nie drogo oderwać od ziemi. znajdz wysoka skarpę :mrgreen:

Re: sekuwawa traja II

: 28 sie 2014, 21:55
autor: Sulkyrider
Cała sztuka polega na tym, żeby lecieć z dołu do góry a nie odwrotnie. Bardzo boleję nad tym, że w tym sezonie byłem na zlocie, na którym była mozliwość lotu cessną i zabrakło mi 20zł.
A wiatrakowiec będzie, jak tylko uzbieram na płaty :)

Re: sekuwawa traja II

: 28 sie 2014, 21:57
autor: Sulkyrider

Jeden z moich ulubionych filmów.
Sorry seku za ten śmietnik.

Re: sekuwawa traja II

: 28 sie 2014, 23:33
autor: seta
Ale jak te śmigiełko przestanie się kręcić to: amba fatima było i nima :shock:

Re: sekuwawa traja II

: 29 sie 2014, 01:30
autor: adaśko
wiatrakowiec to nie śmigłowiec , śmigło kreci się jeszcze długo po zgaśnieciu silnika

Re: sekuwawa traja II

: 29 sie 2014, 07:08
autor: pawlikTrike
adaśko pisze:wiatrakowiec to nie śmigłowiec , śmigło kreci się jeszcze długo po zgaśnieciu silnika
Ale że co ? jak silnik zgaśnie to śmigło tak długo się kręci, że pozwala na bezpieczne wylądowanie ???

Re: sekuwawa traja II

: 29 sie 2014, 07:16
autor: Sulkyrider
pawlikTrike pisze:
adaśko pisze:wiatrakowiec to nie śmigłowiec , śmigło kreci się jeszcze długo po zgaśnieciu silnika
Ale że co ? jak silnik zgaśnie to śmigło tak długo się kręci, że pozwala na bezpieczne wylądowanie ???
W razie awarii silnika im wyżej jesteś, tym bezpieczniej wylądujesz.
Śmigłowiec/ helikopter wykorzystuje autorotację do lądowania awaryjnego.
Wiatrakowiec używa autorotacji do normalnego lotu.
Pany, to jest o wiele bezpieczniejsze od motolotni.

Re: sekuwawa traja II

: 29 sie 2014, 10:21
autor: adaśko
Jak już dorosnę :D to też są plany budowy takiego wynalazku, Mam jednego znajomego , który buduje już samolociki lekkie . Tylko jak nauczyć się latac ?

Re: sekuwawa traja II

: 29 sie 2014, 10:26
autor: bynio204
adaśko pisze:Jak już dorosnę :D to też są plany budowy takiego wynalazku, Mam jednego znajomego , który buduje już samolociki lekkie . Tylko jak nauczyć się latac ?
żeby latać musisz się bać bo .................. strach dodaje skrzydeł cyt z bajki :)

Re: sekuwawa traja II

: 29 sie 2014, 10:51
autor: winda
"I myśli sobie Ikar co nie raz już w dół runął Jakby powiało zdrowo, to bym jeszcze raz pofrunął"

Re: sekuwawa traja II

: 29 sie 2014, 12:38
autor: Wiktor
Mi się taki pojazd latajacy już w Mad maxie podobał

Re: sekuwawa traja II

: 29 sie 2014, 13:52
autor: Czarek-trike
sekuwawa pisze:Dzisiaj ja i mój ławkowiec odwiedziliśmy Krasiana i jego nowego potwora. Ja mu mówię że spojler powinien być niżej 8)
20140828_144018.jpg
co tam za silnik siedzi, łooomega? :mrgreen: i te kółka coś jakby wiktor stajl kastoms

Re: sekuwawa traja II

: 29 sie 2014, 15:06
autor: Wiktor
widzę wysyp omeg
a co do kół to rzeczywiście wyglądaja jak z mojej fabryki ale nie są :shock:

Re: sekuwawa traja II

: 29 sie 2014, 15:25
autor: adaśko
Wiktor pisze:Mi się taki pojazd latajacy już w Mad maxie podobał
Wiktor ,ale w tym z Mad Maxa , silnik garbowy był , więc chyba nie do ońca Ci się podobał :lol:

Re: sekuwawa traja II

: 29 sie 2014, 15:36
autor: Wiktor
silnik zawsze da się podmienić