Strona 9 z 32
					
				Re: traja mechaniora
				: 15 gru 2010, 22:47
				autor: mechanior
				dewil nie chwal się, my też tu mam sporo dziurawych dróg  
 
  
 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 15 gru 2010, 22:49
				autor: Devil
				
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 15 gru 2010, 22:51
				autor: mechanior
				a, to ja mam lepiej bo pod domem mogę testować.  

 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 15 gru 2010, 22:52
				autor: Wiktor
				u mnie nie ma dziurawych drog
sa tylko te o ktorych wszycy zapomnieli
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 15 gru 2010, 22:54
				autor: mechanior
				u mnie są jeszcze dodatkowo szkody górnicze.
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 16 gru 2010, 00:54
				autor: custom
				Wiktor pisze:jak ladnie to obrobisz to te zgrubienia beda fajnie wygladac!!
co do malowania polecam proszek a pozniej na to ewentualnie normalny lakier
proszek to super zabezpieczenie antykorozyjne
Ale tylko z podkładem poliuretanowym . Bez podkładu po paru latach odchodzi całymi płatami. Sprawdzone na ogrodzeniach .
 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 16 gru 2010, 09:32
				autor: bandit
				Po raz kolejny piszę, że Jogi w 2.9 Scorpio miął rame na kolanach (2"), i traja nie miała lekkiego żywotu, targała kemping nawet i przez 3 lata nic się nie działo.
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 16 gru 2010, 22:07
				autor: mechanior
				dzięki bandit, teraz nie będę się stresować jak mi coś zgrzytnie na dziurze .
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 17 gru 2010, 10:10
				autor: bandit
				Patrząc na jakość Twoich spawów to mucha nie siada, nie powinno być problemów. Co do kolan hamburskich, to praktycznie są 2 rodzaje (pomijam wymiar): gładkie i chropowate (które wyglądają jak misterne odlewy...) Za jakoscią przemawiają te gładkie. Wiem, że to czysta teoria, ale tych gładkich trochę juz poszło i odpukać wszystko śmiga jak narazie.
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 17 gru 2010, 19:22
				autor: El Kopyto
				technolog od mostow i innych spraw mowi ze lonczyc mozna na te kolana tylko w srodek rury i kolana trzeba wcisnac tuleje wzmacniajonca w ten sposob obciazenie rosklada sie na wienksza powieszchnie a nie na kolano
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 17 gru 2010, 19:55
				autor: Wiktor
				traja to nie most
mechanior nie martw sie da rade
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 17 gru 2010, 21:31
				autor: mechanior
				też tak myślę, i tak rama z przodu jest na tyle przewymiarowana że silnik warzący 150 kg nic z tą ramą nie zrobi.
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 17 gru 2010, 21:35
				autor: mechanior
				710 pisze:technolog od mostow i innych spraw mowi ze lonczyc mozna na te kolana tylko w srodek rury i kolana trzeba wcisnac tuleje wzmacniajonca w ten sposob obciazenie rosklada sie na wienksza powieszchnie a nie na kolano
a tak właściwie jeżeli tylko tak można by je łączyć t ciekawe jak by linie ciepłownicze działały  

 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 19 gru 2010, 11:56
				autor: El Kopyto
				nie mowie w cieplownictwie tylko przy wykozystaniu tych kolan do np ram czyli do konstrukci przenoszacych znaczne obciazenia
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 19 gru 2010, 12:22
				autor: mechanior
				a ty myślisz że w ciepłownictwie te kolana nie przenoszą żadnych obciążeń .
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 19 gru 2010, 12:40
				autor: Wiktor
				710 pisze:nie mowie w cieplownictwie tylko przy wykozystaniu tych kolan do np ram czyli do konstrukci przenoszacych znaczne obciazenia
nie sadze zeby jakis konstruktor podpisujacy sie swoimi papierami i glową uzyl takich kolan do konstrukcji mocno obciazonych
Jest jedna zasadnicz prawda o spawaniu:
najlepszy spaw jest tam gdzie go nie ma
dltego uzywamy gietarek!!!
 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 19 gru 2010, 13:38
				autor: yunkers
				gdzieś już o kolanach szerzej na forum było, ale warto powtórzyć że co do rurociągów to działa tam w sumie ciśnienie od środka, brak większych liniowych obciążeń dynamicznych bo od tego są kompensatory niwelujące takowe, a na dobre to jednak lepiej stosować giętarkę tak jak napisał Wiktor
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 19 gru 2010, 13:47
				autor: mały
				
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 19 gru 2010, 13:52
				autor: yunkers
				Mały tyle że Twoja trajka ważyła tyle co silnik mechaniora  

 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 19 gru 2010, 14:13
				autor: agramer1966
				Wszystko powiedziane o spawach i kolanach jest prawdą tylko trzeba brać pod uwagę da inżynierowie projektując zawsze wybierają indeks bezpieczeństwa od par %  względem na koszty, a u naszych trajkach jest 200 lub więcej (to znaczy 2 - 3 razy mocniejsze od faktycznych potrzeb według obciążenia). Mechanior dawaj gazu i bez strachu.
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 19 gru 2010, 15:21
				autor: krobia
				Mechanior,po obejrzeniu fotek Twoich spawów,ja jestem przekonany,że te kolana na pewnika wytrzymają.
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 22 gru 2010, 21:16
				autor: mechanior
				pomału do przodu, do wiosny muszę skończyć. 

 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 22 gru 2010, 21:35
				autor: Wiktor
				wywal tą chlodnice od omegi
przeciez ona pasuje do scaniii!!!!!
Daj cos szerszego i niskiego
np  Vw  passat
http://allegro.pl/vw-passat-b3-wentylat ... 35489.html 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 22 gru 2010, 21:51
				autor: mechanior
				myślałem nad tym, ale zobaczę jak się z bakiem to zgra.
			 
			
					
				Re: traja mechaniora
				: 26 gru 2010, 19:06
				autor: mechanior
				wiktor, z tą scanią to żeś dał mi zgryza, i myślę o czymś takim, tylko nie wiem czy sobie poradzi?
http://allegro.pl/opel-combo-b-corsa-b- ... 81936.html