Strona 8 z 14
Re: sekuwawa traja II
: 06 kwie 2014, 10:58
autor: adaśko
weź się chopie ogarnij i zacznij się kurować a nie wpierdalasz jakąś chemię w tabletkach i zdychasz
Panie miodek czosnek i spirytusik trzy niezawodne lekarstwa na wszystko
Nie teoretyzuje tylko mam sprawdzone na wujku

Re: sekuwawa traja II
: 06 kwie 2014, 11:03
autor: sekuwawa
zetor pisze:sekuwawa pisze:Zrobiłem w końcu sprzęgło ...

To teraz zrób mi heheheh
zadzwoń do mnie w tygodniu, może bede miał jakiś wolny dzień to wpadniesz i połapiesz jak to u mnie wygląda to szybciej pójdzie u Ciebie robota.
Re: sekuwawa traja II
: 06 kwie 2014, 11:08
autor: sekuwawa
Rob_trike pisze:pewnie wie Kato ale jeszcze spi

Kato już się wyspał i wszystko wiem

Na lampke podaje się z wyjścia L, a na S podaje się +12V ze stacyjki lub bezpośrednio ze złącza Bat na altku.
Re: sekuwawa traja II
: 13 kwie 2014, 00:26
autor: custom
Seku napieraj , trzymam za Ciebie kciuki. Widziałem Twoje konstrukcje i nie da się ukryć że jesteś konstruktorem.
Re: sekuwawa traja II
: 13 kwie 2014, 12:45
autor: sekuwawa
Aktualnie ogarniam elektrykę, zobaczymy jak wyjdzie z czasem.
Re: sekuwawa traja II
: 13 kwie 2014, 14:40
autor: seta
Czyli jazdy probnej jeszcze nie bylo? Na Babki dasz rade?
Re: sekuwawa traja II
: 13 kwie 2014, 15:34
autor: sekuwawa
seta pisze:Czyli jazdy probnej jeszcze nie bylo? Na Babki dasz rade?
Jedna jeździ więc jakąś bede na pewno

Re: sekuwawa traja II
: 13 kwie 2014, 17:54
autor: seta
A no racja

Re: sekuwawa traja II
: 02 maja 2014, 23:34
autor: sekuwawa
Znalazłem dziś chwilę i temat instalacji elektrycznej uznaję za zamknięty. Jeszcze kolektor ssący i gaźnik i będą próby odpałów

Dziś mój silnik kręcił się na rozruszniku pierwszy raz od trzech lat
20140502_221003.jpg
Re: sekuwawa traja II
: 03 maja 2014, 22:24
autor: mazda
Fajny ten sprzet, zazdroszcze postepu prac.
Fajny przodek, oj pomacał bym go na żywo

Re: sekuwawa traja II
: 09 maja 2014, 23:10
autor: sekuwawa
Ile się leje oleju do skrzyni garbowej?
Re: sekuwawa traja II
: 18 sie 2014, 01:10
autor: sekuwawa
No i się stało. Kilka jeszcze poprawek, ale na razie jest dobrze
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=E_iI5PHp ... e=youtu.be[/youtube]
Re: sekuwawa traja II
: 18 sie 2014, 06:14
autor: Arek
no i pięknie, gratuluję postępów

Re: sekuwawa traja II
: 18 sie 2014, 08:08
autor: bynio204
super !!!
Re: sekuwawa traja II
: 18 sie 2014, 08:47
autor: rożek
Fajnie- uda się pojeździć w tym sezonie ?
Re: sekuwawa traja II
: 18 sie 2014, 09:14
autor: winda
no i gicior ale zmień narratora bo ten nie potrafi stopniować napięcia

Re: sekuwawa traja II
: 18 sie 2014, 09:36
autor: Baran
Pięknie Seku
Re: sekuwawa traja II
: 18 sie 2014, 10:17
autor: andy
winda pisze:no i gicior ale zmień narratora bo ten nie potrafi stopniować napięcia

czepiasz się wielebny , nie każdy ma głos jak Krysia Czubówna .
Re: sekuwawa traja II
: 18 sie 2014, 10:47
autor: mazda
Hameryki nie odkryje ale na altka wieksze koło pasowe to jego obroty spadna i ładowanie mniejsze bedzie. No chyba że przyczyna w diodach czy innej elektronice. Co do gaźnika z leopolda - lepszy z fiuta 125p.
Co do narratora, jakiś taki stoicki spokój wprowadza

Re: sekuwawa traja II
: 18 sie 2014, 11:49
autor: sekuwawa
rożek pisze:Fajnie- uda się pojeździć w tym sezonie ?
Pomóżcie mi znaleźć przychylnego diagnostę który zrobi mi bez zbędnego gadania zmianę pojemności na OSKP i spokojnie jeszcze w tym sezonie ponawijam kilometrów. Piszcie na priv jak coś
Co do altka to wszystko jest oryginał więc podejrzewam że legła elektronika lub diody.
Re: sekuwawa traja II
: 18 sie 2014, 12:09
autor: Sulkyrider
sekuwawa pisze:rożek pisze:Fajnie- uda się pojeździć w tym sezonie ?
Pomóżcie mi znaleźć przychylnego diagnostę który zrobi mi bez zbędnego gadania zmianę pojemności na OSKP i spokojnie jeszcze w tym sezonie ponawijam kilometrów. Piszcie na priv jak coś
Co do altka to wszystko jest oryginał więc podejrzewam że legła elektronika lub diody.
Na moje to regulator padł. Gdyby poszła dioda, to by nie ładował na wolnych. A on przeładowuje na wyższych, czyli regulator nie reguluje.
Re: sekuwawa traja II
: 19 sie 2014, 14:41
autor: sekuwawa
Czy ktoś z was ma doświadczenia ze współpracą pompek paliwowych elektrycznych takich jak na allegro o ciśnieniu 0,2 jak ta z linka z gaźnikami?
http://allegro.pl/pompa-pompka-paliwa-u ... 74208.html
Kupiliśmy z Krasianem takie i u niego spokojnie dwa zaworki iglicowe gaźników webera mu zamykały przepływ, a u mnie na gaźniku Poloneza zalewa komorę pływakową. W oryginale poldka na pompce była zwrotka i teraz zastanawiam się co zrobić.
1. Opcja pierwsza to wbić w wężyk tulejkę redukcyjną i tak zmniejszyć wydatek paliwa
2. Opcja druga zrobić zwrotkę z wyjścia pompki na jej wejście i tam tak przyblokować przepływ żeby podzielić wydatek na zwrotke i to co idzie na gaźnik. Ta opcja ma wadę bo jak pompka nie jest zalana paliwem to go sama nie zaciągnie.
Opcja druga wydaje się bezpieczniejsza dla pompki, ale one są podobno przystosowane do tego by być zdławione bez szkody dla trwałości.
Druga sprawa to może komuś przewraca się sprawny alternator hitachi LR150-200 na dwa paski klinowe od subaru Leone na silniku EA82?.
Czekam na podpowiedzi.

Re: sekuwawa traja II
: 19 sie 2014, 15:27
autor: Sulkyrider
Ja coprawda na wtryskach, ale mam pompę z allegro i powrót mam wpięty przed pompę. Z zapowiettrzeniem jakoś nie mam problemów Problem miałem jak nalałem ropy zamiast benzyny i ropa krążyła w tym obiegu.
Powietrze wyleci ci szybko, bo gaźnik otworzy iglicę i powietrze tą dziurką ucieknie błyskawicznie.
Re: sekuwawa traja II
: 19 sie 2014, 15:53
autor: sekuwawa
Sulkyrider pisze:Ja coprawda na wtryskach, ale mam pompę z allegro i powrót mam wpięty przed pompę. Z zapowiettrzeniem jakoś nie mam problemów Problem miałem jak nalałem ropy zamiast benzyny i ropa krążyła w tym obiegu.
Powietrze wyleci ci szybko, bo gaźnik otworzy iglicę i powietrze tą dziurką ucieknie błyskawicznie.
Wszystko przy założeniu, że zbiornik jest powyżej pompy. Jak byś chciał zassać z bańki która stoi na ziemi to pompka tym przelewem cały czas ciągnie powietrze i nie wytwarza podciśnienia (wczoraj testowałem).
Re: sekuwawa traja II
: 19 sie 2014, 17:03
autor: Sulkyrider
sekuwawa pisze:Sulkyrider pisze:Ja coprawda na wtryskach, ale mam pompę z allegro i powrót mam wpięty przed pompę. Z zapowiettrzeniem jakoś nie mam problemów Problem miałem jak nalałem ropy zamiast benzyny i ropa krążyła w tym obiegu.
Powietrze wyleci ci szybko, bo gaźnik otworzy iglicę i powietrze tą dziurką ucieknie błyskawicznie.
Wszystko przy założeniu, że zbiornik jest powyżej pompy. Jak byś chciał zassać z bańki która stoi na ziemi to pompka tym przelewem cały czas ciągnie powietrze i nie wytwarza podciśnienia (wczoraj testowałem).
No ale nie mówiłeś że pompa ma byc powyżej poziomu paliwa. Myślałem że tylko gaźnik. A nie możesz dać pompy niżej?