Strona 8 z 32

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:06
autor: Devil
tez tylko pytam
Czy spaw nie oslabia materialu wiem ze wszystkie tury do ciagnikow nie maja spawanych w popszeg nakladek tylko zawsze wzdluz ramienia kiedys pytalem goscia z firmy ktora to robi dlaczego tak to powiedzial pospawaj podnies cos i szarpnij wtedy zobaczysz

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:07
autor: Wiktor
tym sprzetem jak skrecisz na 200A to ta
ale nie migiem ktory ma moc 200A

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:09
autor: Sulkyrider
Rozumiem że posty moje i Devila są ignorowane, ponieważ nasze wypowiedzi są błędne, dobrze kombinuję?
Proszę nie ignorować tego pytania ;)

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:12
autor: Wiktor
Devil pisze:tez tylko pytam
Czy spaw nie oslabia materialu wiem ze wszystkie tury do ciagnikow nie maja spawanych w popszeg nakladek tylko zawsze wzdluz ramienia kiedys pytalem goscia z firmy ktora to robi dlaczego tak to powiedzial pospawaj podnies cos i szarpnij wtedy zobaczysz
tak jest panie

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:12
autor: Devil
Sulkyrider pisze:Rozumiem że posty moje i Devila są ignorowane, ponieważ nasze wypowiedzi są błędne, dobrze kombinuję?
Proszę nie ignorować tego pytania ;)
mow za siebie hahahahahahahahahaha

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:16
autor: mechanior
sorki sulk, kolana są cieńsze ale myślę że przewymiarowanie ramy wystarczy, w końcu te wszystkie rury to 2 cale

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:18
autor: mechanior
Devil pisze:tez tylko pytam
Czy spaw nie oslabia materialu wiem ze wszystkie tury do ciagnikow nie maja spawanych w popszeg nakladek tylko zawsze wzdluz ramienia kiedys pytalem goscia z firmy ktora to robi dlaczego tak to powiedzial pospawaj podnies cos i szarpnij wtedy zobaczysz
ale tur ma na środku ramienia w punkcie mocowania siłownika siłę kilku ton a nie silnik który waży 150 kg

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:19
autor: Wiktor
wytrzyma :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
albo nie :lol: :lol:

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:21
autor: mechanior
Sulkyrider pisze:Rozumiem że posty moje i Devila są ignorowane, ponieważ nasze wypowiedzi są błędne, dobrze kombinuję?
Proszę nie ignorować tego pytania ;)
sulk, nie denerwuj się, byłem po piwo. :wink:

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:21
autor: Devil
mechanior pisze:
Devil pisze:tez tylko pytam
Czy spaw nie oslabia materialu wiem ze wszystkie tury do ciagnikow nie maja spawanych w popszeg nakladek tylko zawsze wzdluz ramienia kiedys pytalem goscia z firmy ktora to robi dlaczego tak to powiedzial pospawaj podnies cos i szarpnij wtedy zobaczysz
ale tur ma na środku ramienia w punkcie mocowania siłownika siłę kilku ton a nie silnik który waży 150 kg

Wiem wiem panie ale czy od drgan nie bedzie pekac
Zreszta kuzwa 2 calowe rury toz to czolg

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:24
autor: mechanior
Wiktor pisze:wytrzyma :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
albo nie :lol: :lol:
jak przyjadę do ciebie, to wleziecie w kilka chłopa na nią o odkręcimy gaz na jakiejś polnej drodze, jak nic nie pęknie to wytrzyma wszystko. :lol: :twisted:

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:25
autor: Wiktor
wchodze w to!!!!!!!!!!

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:25
autor: mechanior
Devil pisze:
mechanior pisze:
Devil pisze:tez tylko pytam
Czy spaw nie oslabia materialu wiem ze wszystkie tury do ciagnikow nie maja spawanych w popszeg nakladek tylko zawsze wzdluz ramienia kiedys pytalem goscia z firmy ktora to robi dlaczego tak to powiedzial pospawaj podnies cos i szarpnij wtedy zobaczysz
ale tur ma na środku ramienia w punkcie mocowania siłownika siłę kilku ton a nie silnik który waży 150 kg

Wiem wiem panie ale czy od drgan nie bedzie pekac
Zreszta kuzwa 2 calowe rury toz to czolg
drgań aż tak dużych tam nie powinno być, w końcu wszystko jest na poduchach, a zawieszenia amortyzowane.

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:25
autor: Devil
mechanior pisze:
Wiktor pisze:wytrzyma :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
albo nie :lol: :lol:
jak przyjadę do ciebie, to wleziecie w kilka chłopa na nią o odkręcimy gaz na jakiejś polnej drodze, jak nic nie pęknie to wytrzyma wszystko. :lol: :twisted:

Ok ale ubezpieczenie NW Ty wykupujesz na wysoka kwote :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:27
autor: mechanior
Wiktor pisze:wchodze w to!!!!!!!!!!
ale najpierw się znieczulimy, bo na trzeźwo mam stracha :lol:

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:27
autor: Wiktor
ja nie mam!!!

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:29
autor: mechanior
po co ci NW, po takich wyczynach bardziej potrzebne jest pochówkowe. :lol:

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:31
autor: Devil
Wiktor pisze:ja nie mam!!!
Ja tez nie Wiciu wie co nie

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:36
autor: Wiktor
oj tak oj tak

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:38
autor: mechanior
wracając do spawu dewil, masz rację osłabia on okolicę przy spawie, z powodu skurczu spawalniczego, ale w konstrukcjach można się tego pozbyć stosując wyżarzanie odprężające

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:38
autor: Wiktor
jak przyjedziesz do mnie to traja ci sie sama odprezy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:41
autor: Rob_trike
dziekuje za zaproszenie - zawsze chętnie uczę się od kogoś kto ma umiejętności i wiedze To bezcenne :D

Szkoda że tak daleko mieszkamy od siebie....

No ale fakt - dobry sprzet to podstawa - ja mam małego bestera i to na jedną fazę :shock: Ale połapać można :mrgreen:

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:42
autor: mechanior
jak przejadę całą polskę po tych dziurawych drogach to na pewno. :mrgreen: :lol:

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:44
autor: mechanior
besterki są dobre, a jak nie spawasz grubych rzeczy to wystarczy.

Re: traja mechaniora

: 15 gru 2010, 22:45
autor: Devil
mechanior pisze:jak przejadę całą polskę po tych dziurawych drogach to na pewno. :mrgreen: :lol:
Nie trzeba calej polski wystarczy trasa Jeglownik - Jezioro i bedziesz wiedzial czy wytrzyma ja tam sprawdzalem swoje blotniki Wisni nie wytrzymaly