no ładnie panie idzie. Do wstępnego szlifowania polecam http://www.sukces-zamocowania.pl/aktual ... erta-sklep na początek 60 lub 80 a potem wykończyć lamelką
Fibrowe dyski to chyba najlepszy sposób do ślifowania powierzchni płaskich i naprawdę bardzo szybko to idzie
Re: Trajka Trikelee
: 12 lis 2013, 16:32
autor: trikelee
Kupiłem te dyski Adaśko są zajebiste idzie jak powinno. Na tym etapie widać już postępy , aż się morda smieje od ucha do ucha Tak nie wiele a cieszy człowieka
W przyszłym tygodniu ma wolne cale pełne 2 dni wiec wykorzystam na malowanie rama czarny połysk reszto to co mam tylko podkład .
Re: Trajka Trikelee
: 26 lis 2013, 21:48
autor: trikelee
Panowie mam pytanko koleżka ma na zbyciu skrzynie biegów od Renault 21 ale tam nie pisze ze to UN zdjęcia tej skrzynki poniżej . Chciałbym ja przygarnąć na przyszłość . Jak myślicie ? warto?
Re: Trajka Trikelee
: 27 lis 2013, 19:18
autor: andrzejqs
to nie jest un1 to typ 367
Re: Trajka Trikelee
: 04 gru 2013, 23:01
autor: trikelee
Przód Trajki ile ważą wasze przody ? Ja swój zważyłem i mam 42kg i mysle ze to trochę za mało dojdzie jeszcze jakies 7kg i to wsio.. czy aby nie będzie podsterowna ?
Re: Trajka Trikelee
: 04 gru 2013, 23:40
autor: sekuwawa
Masa przodu ma wtórne znaczenie. Podłóż wagę pod przednie koło i zobacz jaki masz nacisk na przednią oś. Jak wyjdzie Ci coś ok 80-100kg to da się jeździć.
Re: Trajka Trikelee
: 05 gru 2013, 21:24
autor: trikelee
Podłożyłem dziś wagę i wyszło 61,5kg mało mierzone bez błotnika i lampy , a ze mną na pokładzie wyszlo 79,5kg to i tak mało .
Ta granica 80-100kg to ma wyjść bez kierownika na pokładzie? bo jeśli tak to musze dużo ołowiu gdzieś wpakować.
Re: Trajka Trikelee
: 05 gru 2013, 23:12
autor: sekuwawa
Przy ok 80 kg (bez kierowcy) i silniku tak pod 60KM da się jeździć, ale czuć że przód ucieka w zakrętach. Jak dajesz mocniejszy silnik to przydało by się więcej.
Re: Trajka Trikelee
: 06 gru 2013, 00:03
autor: Sulkyrider
sekuwawa pisze:Przy ok 80 kg (bez kierowcy) i silniku tak pod 60KM da się jeździć, ale czuć że przód ucieka w zakrętach. Jak dajesz mocniejszy silnik to przydało by się więcej.
Chuja.
Ja mam 55kg przy ponad 100hp i najpierw chcialem dociazac, a teraz bawie sie tym tylko na rondzie bez gazu... i pare innych zasad
Re: Trajka Trikelee
: 06 gru 2013, 08:52
autor: Rob_trike
do ilu jest taka waga łazienkowa ? musze zatargać dziś do garażu .....
Re: Trajka Trikelee
: 06 gru 2013, 09:19
autor: jozim
Rob zniszczysz wage lepsza taka od wegla !!!
Re: Trajka Trikelee
: 06 gru 2013, 10:06
autor: Arek
Rob_trike pisze:do ilu jest taka waga łazienkowa ? musze zatargać dziś do garażu .....
dobre do 130 kg, nie da rady...
Re: Trajka Trikelee
: 06 gru 2013, 12:17
autor: trikelee
Sulkyrider pisze:
sekuwawa pisze:Przy ok 80 kg (bez kierowcy) i silniku tak pod 60KM da się jeździć, ale czuć że przód ucieka w zakrętach. Jak dajesz mocniejszy silnik to przydało by się więcej.
Chuja.
Ja mam 55kg przy ponad 100hp i najpierw chcialem dociazac, a teraz bawie sie tym tylko na rondzie bez gazu... i pare innych zasad
No u mnie to szalu raczej nie będzie z Kucykami , bo silnik Garbiego . Ale tez bym nie chciał że ja mu w lewo i prawo ,a on prosto. Lepiej od razu dociążyć myslę nawiercić otwór i zalać ołowiem tylko pytanie lepiej w przedni wahacz czy w przód ramy ?
Może zważył by ktoś swoja Traje kto ma garbie i poda nacisk przedniej ośi ? miałbym porównanie ile brakuje.
Re: Trajka Trikelee
: 06 gru 2013, 12:23
autor: trikelee
Rob twoje koło pewnie tyle wazy co mój cały przód. Szkoda wagi lepiej od razu zrób podjazd z paleciakiem zakres
0 - 2000Kg
Re: Trajka Trikelee
: 06 gru 2013, 14:20
autor: Rob_trike
Re: Trajka Trikelee
: 06 gru 2013, 23:19
autor: adaśko
trikelee pisze:
Sulkyrider pisze:
sekuwawa pisze:Przy ok 80 kg (bez kierowcy) i silniku tak pod 60KM da się jeździć, ale czuć że przód ucieka w zakrętach. Jak dajesz mocniejszy silnik to przydało by się więcej.
Chuja.
Ja mam 55kg przy ponad 100hp i najpierw chcialem dociazac, a teraz bawie sie tym tylko na rondzie bez gazu... i pare innych zasad
No u mnie to szalu raczej nie będzie z Kucykami , bo silnik Garbiego . Ale tez bym nie chciał że ja mu w lewo i prawo ,a on prosto. Lepiej od razu dociążyć myslę nawiercić otwór i zalać ołowiem tylko pytanie lepiej w przedni wahacz czy w przód ramy ?
Może zważył by ktoś swoja Traje kto ma garbie i poda nacisk przedniej ośi ? miałbym porównanie ile brakuje.
Ołów lej w lagi albo zrób bardzo ciężkie przednie koło
Np. rotor wyciąć z blachy #30-50 do tego dokręcić ranty od skręcanych felg i masz fajne ciężkie kółko
Re: Trajka Trikelee
: 06 gru 2013, 23:32
autor: Rob_trike
nie przejdzie tak prosto - ja musiałem "odchudzić" przednie koło i wpakować 4 łożyska w piaste
Re: Trajka Trikelee
: 07 gru 2013, 00:11
autor: sekuwawa
Pamiętajcie że masa nieresorowana musi być możliwie najmniejsza więc ołów w ramę, pługi lub inne co jest za amortyzatorem. Jak wahacz pchany to w lagi, ale nie w wahacz. Potem tak jak Rob pisze łożyska w kołach nie wytrzymują, w trapezach trzeba robić bardzo solidne wahaczyki i takie tam. Pomyślcie jak opona musi dostawać po dupsku jak wpadniecie w dziurę i macie lagi z pełnego pręta albo zalane ołowiem.
Co do 55kg na przedniej osi i ponad 100KM to pewnie że można, w części samochodów w tym kraju nie ma hamulców i amortyzatorów i mijam takie codziennie co nie znaczy, że kiedyś tego nacisku na przedniej osi może zabraknąć w najmniej odpowiednim momencie.
Re: Trajka Trikelee
: 07 gru 2013, 11:40
autor: andrzejqs
Co macie do ciężkich kół im cięższe i większe tym lepsze jak sie rozbujasz do 100 kmh to możesz wyłączyć silnik i następne 20 km za darmo będzie ciągło to koło
Sprzedam wam pewną zasadę modelarską
Żeby szybowiec dobrze latał musi być lekki i dobrze wyważony
aby wyważyć taki szybowiec nie dokładamy masy z przodu bo nasz szybowiec stanie się ociężały i leniwy , wystarczy przenieść osprzęt do przodu (akumulatory odbiorniki serva) co zrównoważy ciężar ogona bez zbędnego dodawania obciążenia
szybowiec -czytaj trajka
osprzęt - czytaj kierownik i pasażer trajki
Re: Trajka Trikelee
: 07 gru 2013, 13:16
autor: Czarek-trike
andrzejqs pisze:Co macie do ciężkich kół im cięższe i większe tym lepsze jak sie rozbujasz do 100 kmh to możesz wyłączyć silnik i następne 20 km za darmo będzie ciągło to koło
Sprzedam wam pewną zasadę modelarską
Żeby szybowiec dobrze latał musi być lekki i dobrze wyważony
aby wyważyć taki szybowiec nie dokładamy masy z przodu bo nasz szybowiec stanie się ociężały i leniwy , wystarczy przenieść osprzęt do przodu (akumulatory odbiorniki serva) co zrównoważy ciężar ogona bez zbędnego dodawania obciążenia
szybowiec -czytaj trajka
osprzęt - czytaj kierownik i pasażer trajki
....albo zrobić traje z przednionapędowca
Re: Trajka Trikelee
: 07 gru 2013, 15:00
autor: bandit
Czarek dobrze prawi, traje na mundziach nie maja problemów z dociązaniem, co nie?
Re: Trajka Trikelee
: 07 gru 2013, 16:49
autor: andrzejqs
Bandit twoja racja wynika z tego że silnik siedzi przed osią tylną co skutkuje przesunięciem kierownika i pasażera do przodu a tym samym dociążenie go. Sam silnik niema dużego wpływu na dociążenie jest zbyt blisko osi