Strona 7 z 17
: 23 cze 2009, 13:05
autor: rocker666
: 23 cze 2009, 17:00
autor: Wodzu
Deutz to swietny pomysl:D
Zestaw (tloki tuleje i pierscienie) ok 4000pln(silnik poj.3litrow,54km)
Wiec pomysl ile silnik...
: 23 cze 2009, 18:15
autor: Luksky
Deutz jest dobry w dieslu ale do...... maszyny przemysłowej typu widlak, ładowarka, itp. Spalanie paliwa liczy sie w litrach na motogodzinę i nie jest wcale małe

Poza tym co chcesz asfalt nim zawijać wokół kół? to potwory są......
: 23 cze 2009, 19:02
autor: Wodzu
Oj i tu sie nie zgodze.
Moj sasiad mial Aro z silnikiem od C360(podobna charakterystyka niz opisany przezemnie deutz)
Silnik byl tak elastyczny ze grzechem bylo dawac mu sporo gazu a spalal ok 9-10 litrow..Na pojemnosc rzedu trzech litrow to swietny winik wg mnie:)
Ale taki silnik wazy sam ok 800kg...
: 23 cze 2009, 20:24
autor: Wiktor
dajcie kurwa spokoj z deutzami
jak ktos zrobi trike z takim sielnikiem sam stawiam krate dobrej wodki\
a do tego czasu cisza!!!!!!!!!!!!

: 23 cze 2009, 20:36
autor: Lipa
Wiktor pisze:dajcie k***a spokoj z deutzami
jak ktos zrobi trike z takim sielnikiem sam stawiam krate dobrej wodki\
a do tego czasu cisza!!!!!!!!!!!!

No dalej

niech tam który robi

wódeczka już jest

: 23 cze 2009, 20:49
autor: mateo
Pewnie się ktoś "zawścieknie" i zrobi.Będzie monster-trike

: 23 cze 2009, 21:05
autor: Wiktor
niech robi ja stawiam krate i widze ze Lipa drugą
stawka rosnie jest o co walczyc

: 23 cze 2009, 22:13
autor: Luksky
: 23 cze 2009, 22:17
autor: Wodzu
A moze silnik od KRAZ 255B?Prawie 15litrow pojemnosci no i oczywiscie V8

: 23 cze 2009, 22:18
autor: Luksky
jezeli tato Twoj ma stacje benzynową to polecać tylko

: 23 cze 2009, 22:23
autor: Wodzu
Moj tato jest rolnikiem...A jak to rolnik pieniedzmi nie grzeszy:)
: 23 cze 2009, 23:02
autor: Luksky
i dalej Deutza chcesz wkladac?

Tato cię zatłucze

: 23 cze 2009, 23:09
autor: Wodzu
Noooo on mnie zapier... jak wezme silnik o jego pieknego kombajnu wlasnie deutz...
Silnik ma 40 lat a sam oddaje poklon ze tak ladnie pracuje...
: 24 cze 2009, 07:41
autor: Rafik
Ja tylko żartowałem z tym Deutzem, chociaz dla tych dwoch krat gorzałki może i warto by było??

: 09 lip 2009, 20:07
autor: mateo
A jak widzicie silnik od audi?Ten 2.2,lub 2.3 i do tego automat...Można by to (tak mi się wydaje) dać na tył,tzn pod dupę .Silniki nie do zamordowania.
: 09 lip 2009, 23:05
autor: Wodzu
2,3 tj ten 5cio cylindrowy?
Jak dla mnie cos fajnego ale rzedowki chlodzone ciecza...
wiec wyglad sporo daje do zyczenia.....
: 10 lip 2009, 07:25
autor: Czarek-trike
te pięciocylindrowy jest bardzo duuuuuży

: 10 lip 2009, 10:30
autor: Rafik
Czarek ma racje, strasznie długi jest ten silnik, w audi 80 nawet chlodnice wkladali z boku przy tm motorze bo z przodu miejsca brakowalo, lepsza V6 bo krótka i tak samo nie do zajechania.
: 10 lip 2009, 13:35
autor: lech
A ja nareszcie trafiłem na "swój" silnik: Citroen GS 1100, bokser chłodzony powietrzem. Pod tym linkiem (
http://pansin-trajka.blogspot.com/2009/ ... -1300.html ) umieściłem kiedyś fotki takiego silnika. Z tym, że ja mam oryginalną skrzynię biegów. W przyszłym tygodniu wkładam go w ramę. Zgodnie z przyjętym założeniem silnik będzie z przodu.
: 17 lip 2009, 20:34
autor: zmotor
http://www.allegro.pl/item685094466_sil ... 33401.html
panowie co myslicie o tym jako materiał na traje??
troche drogo ale myśle ze silniczek niczego sobie

: 17 lip 2009, 21:24
autor: lech
Ten silnik powędruje do przodu czy do tyłu trajki?
: 17 lip 2009, 22:17
autor: Wodzu
Jak dla mnie cos swietnego:)
http://allegro.pl/item680975813_subaru_ ... zenie.html
A to? boxer i dieeeseeeeel

: 19 lip 2009, 08:42
autor: zmotor
no własnie i tu jest problem bo chce silnik z przodu. mam skrzynie z motocykla BMW K 1200 rs. tylko sie zastanawiam czy ta skrzynia poradzi sobie z dużo wiekszym momentem obrotowym??no i czy da rade połaczyć ja z tym silnikiem.
: 19 lip 2009, 10:05
autor: lech
Bokser z przodu bardzo mi się podoba. Dlatego składam właśnie taką trajkę. Jednak dopiero po włożeniu silnika do ramy wyszło mi, że jest spory problem z ... nogami. Pojawiły się dwie opcje: jechać w bardzo szerokim rozkroku, albo przesunąć siodło do tyłu wydłużając trajkę. Ja wybrałem to drugie rozwiązanie.