Strona 7 z 8
Re: SPIERDALOWCY
: 08 mar 2010, 23:06
autor: Devil
Wiesz moze naprawde trzeba bylo zrobic inna nowa rame!!!!
Re: SPIERDALOWCY
: 08 mar 2010, 23:08
autor: mały
ale tam jest piecyk z tyłu a nie z przodu to nie w Wiktora stylu

Re: SPIERDALOWCY
: 08 mar 2010, 23:17
autor: Wiktor
rama da rade wzocnie ja conieco (czytaj pospawam na nowo)i bedzie git
zmieniam przednie lagi na pelne walki
wlozylem walek 60mm przetoczony w ryrke nierdzewna beda ciezkie jak nalezy
i to wlasnie jest hujowe w trjach z silnikem z tylu
za dupa dodajesz KM a z przodu Kg
troche to bez sensu ale coz
wole moje konstrukcje
Re: SPIERDALOWCY
: 09 mar 2010, 09:37
autor: winda
Wiktor.ciekwai mnie reakcja właściciela tej trajki co ja poprawiasz.ciekawy jestem jak wygląda człowiek który wydał 27000 zl a potem zobaczył za co zapłacił
Re: SPIERDALOWCY
: 09 mar 2010, 10:14
autor: winda
300 mieszkasz bardzo daleko od Lublina a w Lublinie masz monitor do czyszczenia..
Re: SPIERDALOWCY
: 09 mar 2010, 14:36
autor: Wiktor
winda wyslij mu dhlem
Re: SPIERDALOWCY
: 09 mar 2010, 17:08
autor: winda
Wiktor.no po tym poscie to juz chyba tobie wysle...
Re: SPIERDALOWCY
: 10 mar 2010, 18:52
autor: BiNiOL
Jak już zauważyliście moja trajka została wykonana przez ludzi, o których jest ten temat. Właściwie nic nie usprawiedliwia baboli, które zostały tu przedstawione i bynajmniej nie będę tutaj nikogo bronił. Wypuścili toto w świat więc muszą się liczyć z takimi opiniami. Ja zdecydowałem się na ich usługi z kilku powodów. Pierwszy to linia motocykla, która jest na prawdę kozacka. Drugi to odległość do warsztatu, która dała mi możliwość stałego nadzoru nad budową i możliwość realizacji kilku moich pomysłów. Czas wykonania - od momentu złożenia zamówienia do wyjazdu zarejestrowanym motocyklem minęły niecałe 3 miesiące. Porównując moją trajkę do fotografii tu zamieszczonych, mogę tylko powiedzieć, że faktycznie chłopcy mistrzami spawania nie są, ale chociaż fachowcem nie jestem, to w moim przypadku wygląda to trochę lepiej. Inne "symptomy" tu przedstawione nie występują, więc wychodzi na to że jednak można. Myślę, że większość z tych w.w. baboli spowodowana jest faktem, że firma w pewnym momencie została zarzucona zamówieniami i może poprostu nie dali sobie rady z taką ilością do przerobienia - robili byle szybciej i z tego co akurat było pod ręką... Kolejną przesłanką mojej decyzji jest udzielona gwarancja. Dwa dni po odbiorze wyniknął problem. Po 3 godzinach miałem w garażu ekipę z narzędziami i lawetą w razie potrzeby transportu do warsztatu. Dzisiaj trochę pojeździłem, motocykl lekko się dławił - pojechałem na regulację, a dostałem nowy gaźnik. Zapewnili mnie, że nawet gdyby padł silnik, to od ręki dostanę następny. Mam sporo obowiązków (chociażby klubowych), które nie pozwalają mi samemu grzebać i taka współpraca jest dla mnie idealna. Jak narazie wszystko co z nimi uzgodniłem ma pokrycie - mankamenty, które się pojawiają są usuwane od ręki. Jak się będzie sprawował sam "twór", to się okaże w sezonie, a w planach mam np. wyjazd na największy zlot mojego Klubu do Franconii na początku lipca (jakieś 800km w jedną stronę), więc na pewno zostanie przetestowany. Na tą chwilę mogę tylko powiedzieć, że jeździ. Z hamowaniem już nie jest tak dobrze, ale ma to zostać poprawione w najbliższych dniach.
Re: SPIERDALOWCY
: 10 mar 2010, 19:27
autor: Devil
Tak jak piszesz Biniol tamta trajka u Wiktora niewiadomo kiedy byla robiona moze na samym poczatku i moze stad te zeczy wygladaja jak wygladaja zeczywiscie linia motocykla jest zajebista widzialem na zywca zbiornik i inne zeczy to wykonane super.
Co takiego robiles w niej wedlug swojej koncepcji moze daj jakies foty wiesz fajnie zobaczyc jakies ciekawe rozwiazania
Taka wycieczka to juz super tyle kiloskow sama przyjemnosc
Re: SPIERDALOWCY
: 10 mar 2010, 20:21
autor: BiNiOL
Poprawiliśmy tylko szczegóły, ale efekt jest. Kierownicę zrobił mi Thomas ze Świecia - dość znany konstruktor HD. Sam zakupiłem całe oświetlenie (tutaj temat jest jeszcze rozwojowy), osprzęt kierownicy, aku itp. drobazgi. Malowanie to też mój pomysł - połączenie matu, matu strukturalnego i aerografu. Malowanie "karoserii" to mój pomysł w wykonaniu "Palucha". Tochę zmieniłem takie detale jak np. miejsce mocowania podnóżków pasażera, profil siedzenia, głębokość błotników. Zrezygnowałem z oferowanej nawigacji i w to miejsce zakupiłem licznik AceWell - ten pomysł zapożyczyłem od Lipy. W mojej trajce pierwszy raz zastosowali też takie przednie koło i deklarują, że od tej pory takie będą w ofercie. Zrezygnowałem ze zbędnych ozdobników typu oświetlenie asfaltu pod motocyklem. Poprosiłem o dociążenie przodu ramy ołowiem żeby poprawić trakcję. Wydech nie jest może szczytem marzeń, ale jest to kompromis pomiędzy tym co było osiągalne, a moim wyobrażeniem - będę jeszcze szukał swojego "ideału"... Zauważyłem też, że kilka poprawek technicznych w stosunku do poprzednich "modeli" wprowadzili sami.
Re: SPIERDALOWCY
: 10 mar 2010, 20:27
autor: Wiktor
to mam nadzieje ze najgorszy egzemplarz jaki wypuscili stoi u mnie
w takim razie gratuluje wymarzonego zakupu
tak jak mowisz traja prezentuje sie kozacko i ma ladna linie
na pierwszy rzut oka mnie to urzeklo
Re: SPIERDALOWCY
: 10 mar 2010, 20:36
autor: kaski
BiNiOL zapodał byś foty swojego sprzęta.
Z chęcią bym po podziwił w lepszej rozdzielczości.
Re: SPIERDALOWCY
: 10 mar 2010, 20:47
autor: BiNiOL
Re: SPIERDALOWCY
: 10 mar 2010, 22:30
autor: Czarek-trike
To przednie kółeczko zajebiste. Natomiast siedzenie mało artystycznie obszyte. Trajka ciekawie wymalowane to z siodełkiem też mozna coś zrobić
Re: SPIERDALOWCY
: 10 mar 2010, 22:56
autor: Devil
KOlo tez mi sie podoba ale zbiornik chyba inny niz w tej co u Wiktora stoi
Re: SPIERDALOWCY
: 10 mar 2010, 23:16
autor: BiNiOL
Zbiorniki są z przypadku. Ten jest akurat od Intrudera VZR1800 - jedyny tak duży, że nie wymagał przedłużania. Siedzenie "szału nie robi", ale jeśli okaże się wygodne, to zawiozę do profesjonalnego obszycia.
Re: SPIERDALOWCY
: 10 mar 2010, 23:21
autor: yunkers
najważniejsze że miałeś oko na całą robotę, co by nie gdybać konstrukcje trajek to zlepek wielu elementów i twórczości wykonawcy i w ferworze walki może się wiele zdarzyć, życzę wielu tysięcy nawiniętych na koła, niech ci służy jak najdłuży jak mawiają

Re: SPIERDALOWCY
: 10 mar 2010, 23:25
autor: custom
Mnie też podoba się linia tej trajki , chociaż rama to profil ładnie się wszystko zgrało. Jedno co mnie niepokoi to brak podłogi . Raz mi noga spadła na jakiejś dziurze i podwinęło ją do tyłu . But rozerwany i dwa tygodnie bólu , na szczęście złamania nie było ale byłem posrany . W swojej podłogę zrobię obowiązkowo i każdemu polecam bo dobrze jest jak nie ma dziur ale jak są to wcześniej czy później noga spadnie a to miłe nie jest.
Re: SPIERDALOWCY
: 10 mar 2010, 23:35
autor: Devil
BiNiOL pisze:Zbiorniki są z przypadku. Ten jest akurat od Intrudera VZR1800 - jedyny tak duży, że nie wymagał przedłużania. Siedzenie "szału nie robi", ale jeśli okaże się wygodne, to zawiozę do profesjonalnego obszycia.
To masz zboirnik ja
k moj kuzwa ze nie poznalem

tylko ja konsole wywalilem i przerobilem wlew troszke wyzej
Ja ma moj to mowie ze niezla balija jest
Tak jak Custom pisze ja tez na kolegi sie przejechalem nogi mi spadly ryjem na bak a nogami pod traja dobrze ze stacyjke siegnalem ale to juz kiedys pisalem a teraz robia sie juz rylingi z rury nierdzewnej zeby bylo na czym nogi trzymac bo niestety jeszcze mi potrzebne
Biniol a silnik jaki tam masz 1.6 ????
Re: SPIERDALOWCY
: 11 mar 2010, 00:46
autor: Wiktor
ja wlasnie probuje upchnac tam 2litry V6
dzis przerobilem mise olejową
w poniedyialek dostalem sprzeglo 215mm na normalnym sloneczku dzieki Custom za namiar
Re: SPIERDALOWCY
: 11 mar 2010, 00:51
autor: yunkers
zmniejszałeś wysokość czy coś innego, bo mnie też czeka zmiana wysokości michy o jakieś 4 cm
Re: SPIERDALOWCY
: 11 mar 2010, 00:54
autor: Wiktor
tak miska miala dodatkowe podmisie czyli taka mise nizsza bo to silnik z terenowki
po jej zdemontowaniu ucialem smoka i dorobilem zaslepke i gra
podwyzszylem silnik o 18 cm
teraz odleglosc najnizszego punktu od osi walu to zaledwie 14cm
skrzynia garba ma ok 16-17cm
wiec silnikiem nie zaczepie
Re: SPIERDALOWCY
: 11 mar 2010, 00:56
autor: yunkers
a ta pojemność która została wystarczy?
Re: SPIERDALOWCY
: 11 mar 2010, 01:04
autor: Wiktor
spoko zabralem jej jakies 1,5 litra ale tam oleju chyba z 8 bylo
napewno styknie bo to bylo na 1/4 misy taki garb w dol do robienia podjazdow i zjazdow
Re: SPIERDALOWCY
: 10 sie 2010, 09:45
autor: Wiktor
No panowie spierdalowcy
Wasza robota poprawiona
http://customparts.pl/g/trike-iii