kowall pisze:(...)wiem jedno i ci powiem , Robert nie słuchaj tych pierdzieli , (...) pozdrawiam wszystkich garażowych opowiadaczy i do zobaczenia na trasie![]()
![]()





pozdrawiam.. garażowy pierdziel



kowall pisze:(...)wiem jedno i ci powiem , Robert nie słuchaj tych pierdzieli , (...) pozdrawiam wszystkich garażowych opowiadaczy i do zobaczenia na trasie![]()
![]()
Lipa pisze:kowall pisze:(...)wiem jedno i ci powiem , Robert nie słuchaj tych pierdzieli , (...) pozdrawiam wszystkich garażowych opowiadaczy i do zobaczenia na trasie![]()
![]()
![]()
![]()
jak pisze Kowall - nie słuchaj. Jeździj i się ciesz
![]()
pozdrawiam.. garażowy pierdziel![]()
![]()
ad1- to jest mus wg mnie, bo jak niby ktoś po nocy ma Ciebie odróżnić od motocykla? Obrysówka musi być.RobertSzczecin pisze:Znalazłem dwa "problemy" w swojej trajce "
1. Brak przednich swiateł pozycyjnych
2. Brak klaksonu
Jak zacząłem sie dziś bawić to zauważyłem, że przednie światła pozycyjne są na tylnych błotnikach ale z przodu do kierunku jazdy - nie wiem czy u nas to przejdzie czy diagnosta się nie doczepi ?
Co do klaksonu znalazłem zamontowaną syrenę ale jak ją włączyć to nie mam bladego pojęcia. Myślałem, że przy prawej manetce tam gdzie światła krótkie/długie są dwa przyciski - czarny i czerwony ale żaden nie reaguje. Macie może pomysł jak może się właczać klakson w tym wynalazku wK ?
Właśnie nie mam pozycji w przednich lampach za to są na tylnych błotnikach ale od przodu czyli jak je włączę to widać ja od przodu nie od tyłu trajiYesvs666 pisze:ad1- to jest mus wg mnie, bo jak niby ktoś po nocy ma Ciebie odróżnić od motocykla? Obrysówka musi być.RobertSzczecin pisze:Znalazłem dwa "problemy" w swojej trajce "
1. Brak przednich swiateł pozycyjnych
2. Brak klaksonu
Jak zacząłem sie dziś bawić to zauważyłem, że przednie światła pozycyjne są na tylnych błotnikach ale z przodu do kierunku jazdy - nie wiem czy u nas to przejdzie czy diagnosta się nie doczepi ?
Co do klaksonu znalazłem zamontowaną syrenę ale jak ją włączyć to nie mam bladego pojęcia. Myślałem, że przy prawej manetce tam gdzie światła krótkie/długie są dwa przyciski - czarny i czerwony ale żaden nie reaguje. Macie może pomysł jak może się właczać klakson w tym wynalazku wK ?
ad2- szukaj po nitce do kłębka, ale wpierw poszukaj bezpieczników i je sprawdź, raczej nikt Ci gotowca nie da, to tak, jakbym ja się Ciebie zapytał gdzie u mnie w trajce włącza się np. przeciwmgielne? Skąd masz to wiedzieć? Takie rzeczy to wie twórca egzemplarza i jego użytkownik (cy).
ps. Pozycję w przedniej lampie rozumiem że masz?
...ąle że co? nie masz świateł pozycyjnych z tyłu?RobertSzczecin pisze:Właśnie nie mam pozycji w przednich lampach za to są na tylnych błotnikach ale od przodu czyli jak je włączę to widać ja od przodu nie od tyłu trajiYesvs666 pisze:ad1- to jest mus wg mnie, bo jak niby ktoś po nocy ma Ciebie odróżnić od motocykla? Obrysówka musi być.RobertSzczecin pisze:Znalazłem dwa "problemy" w swojej trajce "
1. Brak przednich swiateł pozycyjnych
2. Brak klaksonu
Jak zacząłem sie dziś bawić to zauważyłem, że przednie światła pozycyjne są na tylnych błotnikach ale z przodu do kierunku jazdy - nie wiem czy u nas to przejdzie czy diagnosta się nie doczepi ?
Co do klaksonu znalazłem zamontowaną syrenę ale jak ją włączyć to nie mam bladego pojęcia. Myślałem, że przy prawej manetce tam gdzie światła krótkie/długie są dwa przyciski - czarny i czerwony ale żaden nie reaguje. Macie może pomysł jak może się właczać klakson w tym wynalazku wK ?
ad2- szukaj po nitce do kłębka, ale wpierw poszukaj bezpieczników i je sprawdź, raczej nikt Ci gotowca nie da, to tak, jakbym ja się Ciebie zapytał gdzie u mnie w trajce włącza się np. przeciwmgielne? Skąd masz to wiedzieć? Takie rzeczy to wie twórca egzemplarza i jego użytkownik (cy).
ps. Pozycję w przedniej lampie rozumiem że masz?
Z tyłu są normalnie tylko przednie nie są na przednim widelcu ani w przednich lampach tylko na tylnych błotnikach.Yesvs666 pisze:...ąle że co? nie masz świateł pozycyjnych z tyłu?RobertSzczecin pisze:Właśnie nie mam pozycji w przednich lampach za to są na tylnych błotnikach ale od przodu czyli jak je włączę to widać ja od przodu nie od tyłu trajiYesvs666 pisze:ad1- to jest mus wg mnie, bo jak niby ktoś po nocy ma Ciebie odróżnić od motocykla? Obrysówka musi być.RobertSzczecin pisze:Znalazłem dwa "problemy" w swojej trajce "
1. Brak przednich swiateł pozycyjnych
2. Brak klaksonu
Jak zacząłem sie dziś bawić to zauważyłem, że przednie światła pozycyjne są na tylnych błotnikach ale z przodu do kierunku jazdy - nie wiem czy u nas to przejdzie czy diagnosta się nie doczepi ?
Co do klaksonu znalazłem zamontowaną syrenę ale jak ją włączyć to nie mam bladego pojęcia. Myślałem, że przy prawej manetce tam gdzie światła krótkie/długie są dwa przyciski - czarny i czerwony ale żaden nie reaguje. Macie może pomysł jak może się właczać klakson w tym wynalazku wK ?
ad2- szukaj po nitce do kłębka, ale wpierw poszukaj bezpieczników i je sprawdź, raczej nikt Ci gotowca nie da, to tak, jakbym ja się Ciebie zapytał gdzie u mnie w trajce włącza się np. przeciwmgielne? Skąd masz to wiedzieć? Takie rzeczy to wie twórca egzemplarza i jego użytkownik (cy).
ps. Pozycję w przedniej lampie rozumiem że masz?
Niby racja, jednak czy nie jest tak, że mają być w miarę możliwości w skrajnych punktach gabarytu pojazdu?andrzejqs pisze:Motocykl musi mieć światła postojowe z przodu, ale ustawodawca nie napisał, że muszą być w lampie przedniej.
Lampy mogą by oddzielnie w różnych miejscach.
Ja tak miałem z podwójnymi lampami z przodu była opcja obie lampy krótkie długie zmostkowane i oddalone od siebie 60 cm albo lampy przy siebie jedna krótkie druga długie.
Lampy rozstaw minimalny 60 cm i max. 40 cm od skraju pojazdu ciężko z interpretacją przepisów do tych świateł raczej to są postojowe, bo obrysowi przewidziane są do przyczep.Yesvs666 pisze: Niby racja, jednak czy nie jest tak, że mają być w miarę możliwości w skrajnych punktach gabarytu pojazdu?
2 lampy na błotnikach z tyłu jak najbardziej ok, ale nic z przodu pojazdu? Czy to lampa główna, czy lightbar- jednak to jest zawsze z przodu, ale tak nic, nic? Dla świętego spokoju bym zrobił- żadna to sztuka jeden kabelek pociągnąć pod lampę (jak nie ma)
Ja mam w lampie głównej 1 żarówkę, w lightbarach nic, na błotnikach po sztuce na stronę, analogicznie tył- na błotnikach czerwona pozycja- jasna sprawa, ale też mam 2 lampki w "odwłoku"- który jednak wystaje grubo poza linię tylnych błotników, żeby mi nikt za blisko w nocy pod dupę nie podjechał
andrzejqs pisze:Jest ok, jeśli w tych dwóch lampach przy kierownicy masz krótkie i długie.
Lampy rozstaw minimalny 60 cm i max. 40 cm od skraju pojazdu ciężko z interpretacją przepisów do tych świateł raczej to są postojowe, bo obrysowi przewidziane są do przyczep.Yesvs666 pisze: Niby racja, jednak czy nie jest tak, że mają być w miarę możliwości w skrajnych punktach gabarytu pojazdu?
2 lampy na błotnikach z tyłu jak najbardziej ok, ale nic z przodu pojazdu? Czy to lampa główna, czy lightbar- jednak to jest zawsze z przodu, ale tak nic, nic? Dla świętego spokoju bym zrobił- żadna to sztuka jeden kabelek pociągnąć pod lampę (jak nie ma)
Ja mam w lampie głównej 1 żarówkę, w lightbarach nic, na błotnikach po sztuce na stronę, analogicznie tył- na błotnikach czerwona pozycja- jasna sprawa, ale też mam 2 lampki w "odwłoku"- który jednak wystaje grubo poza linię tylnych błotników, żeby mi nikt za blisko w nocy pod dupę nie podjechał
A i na widelcu z boku pomarańczowe odblaskowe
zaczyna sięRobertSzczecin pisze:(..) docelowo chcę wymienić cały zawias to i pewnie lampy polecą inne.(..)
Koszt żaden ale się zastanawiam czy nie przejdzie tak jak przewidział producent czyli na tych tylnych nadkolach ? Jakoś średnio podoba mi się dostawianie takich ledowych wynalazków. Wolałbym docelowo całe lampy wymienić na takie z pozycyjnymi ale nie koniecznie już teraz. Najpierw chcę zarejestrować, zrobić runde w koło komina i zobaczyć co ważniejszego jest do wymiany. Lampy to na końcu -tim pisze:Takie cosik sobie zapodaj https://allegro.pl/lampa-led-pozycyjna- ... 12362.html
Zrób najłatwiejszym kosztem..i jeździj... później przyjdzie czas na modyfikacje.RobertSzczecin pisze:(..) Chodzi mi tylko aby przegląd odwalić.
To Twoje najłatwieszym kosztem lepiej wyglada niż mojeCzarek-trike pisze:Zrób najłatwiejszym kosztem..i jeździj... później przyjdzie czas na modyfikacje.RobertSzczecin pisze:(..) Chodzi mi tylko aby przegląd odwalić.
Np coś takiego
RobertSzczecin pisze:To Twoje najłatwieszym kosztem lepiej wyglada niż mojeCzarek-trike pisze:Zrób najłatwiejszym kosztem..i jeździj... później przyjdzie czas na modyfikacje.RobertSzczecin pisze:(..) Chodzi mi tylko aby przegląd odwalić.
Np coś takiego
Najgorsze jest to, że byłem z papierami samymi na stacji blisko domu i gość powiedział, że nigdy nie widział takiego pojazdu i nie wie jak ma to rejestrować bo nawet na ścieżkę nie wjedzieandrzejqs pisze:jedź na przegląd będzie ok.
Jak się będą czepiać to będziesz kombinował.
Znaczy się ustawodawca przywidział, że nie musi wjeżdżać, lub stacja nie spełnia warunków ustawodawcy.RobertSzczecin pisze:Najgorsze jest to, że byłem z papierami samymi na stacji blisko domu i gość powiedział, że nigdy nie widział takiego pojazdu i nie wie jak ma to rejestrować bo nawet na ścieżkę nie wjedzieandrzejqs pisze:jedź na przegląd będzie ok.
Jak się będą czepiać to będziesz kombinował.)
On był w takim szoku, że Cię nie słuchał. Normalnie, powinien się obrazić.Sulkyrider pisze:Mnie kiedyś chciał na kanał, sam mówi, że nie da rady. "Może tyłem na rolki?" to powiedziałem, że chyba hamulce na wstecznym niekoniecznie tak samo zadziałają jak do przodu. "Ma pan rację", stempelek, kasa. Ja byłem gotowy na badanie, oni nie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość