Strona 6 z 8

Re: juniorv

: 06 mar 2014, 20:30
autor: Rob_trike
:lol: :mrgreen: :lol:

Re: juniorv

: 06 mar 2014, 20:57
autor: sekuwawa
Kierownik to w sporym rozkroku będzie tym jeździł. Zacząłeś już ćwiczyć szpagat ?

Re: juniorv

: 06 mar 2014, 23:28
autor: Luksky
juniorv pisze:Chłopaki na pierwszy rzut oka ile ta trajka może ważyć ??

moja miała mniej osprzętu (ta co w Babkach ja wykańczaja psychicznie, jak i mnie) i wazyła 730kg.

Re: juniorv

: 07 mar 2014, 12:31
autor: juniorv
To po papierach tylko do DMC 450 policja pewnie też stwierdzi że waży więcej niż 500kg :shock:

Re: juniorv

: 07 mar 2014, 22:01
autor: seta
Będzie to bardzo podejrzane :roll:

Re: juniorv

: 07 mar 2014, 22:34
autor: adaśko
jak DMC 450 kg to masy własnej pewnie masz około 230 kg, co ty masz za dokumenty ? Od chińskiego buggy? czy sama?

Re: juniorv

: 07 mar 2014, 23:17
autor: zetor
he waga mojego jest mi nieznana wpisałem w papiery 650 kg
ale musze podjechac sie zwarzyc

Re: juniorv

: 08 mar 2014, 00:22
autor: juniorv
adaśko pisze:jak DMC 450 kg to masy własnej pewnie masz około 230 kg, co ty masz za dokumenty ? Od chińskiego buggy? czy sama?
Miały być od sama ale w takim razie poczekają na kogoś innego eh a już kur... czułem muchy w zębach :?

Re: juniorv

: 22 mar 2014, 00:31
autor: juniorv
Mam problemy z odpaleniem ponieważ pompa nie podaje paliwa.
Jak ją podłączę na krótko to silnik odpala i jest niby ok
przekaźniki i bezpieczniki sprawdzone jak podam masę na przkaźnik to pompa działa.
Czyżby walnięty sterownik silnika ??
Może macie jakieś pomysły na ten problem

Re: juniorv

: 23 mar 2014, 00:17
autor: mechanior
U mnie immo odłączało pompę i wtryski. jak by ci się zjebało ecu to wcale by ci nie zapałił. W ostatniej traji którą zrobiłem wrzuciłem chłodnicę z merca 124, bodajże 2.3 benzyna, pięknie daje rade sobie z tym silnikiem, ta oryginalna z omegi jest cholernie dupna i chujowo wygląda z przodu, wentylator założyłem z omegi ale z klimy, dają niezłe tornado.

Re: juniorv

: 23 mar 2014, 00:55
autor: mechanior
Do ECU podpiołeś wszedzie mase gdzie była?

Re: juniorv

: 23 mar 2014, 09:10
autor: Katownik
jak nie uda Ci sie dojść czemu ecu nie załącza pompy zawsze można zastosować coś takiego jak ja , czyli sterownik do gaźnikowej instalacji gazowej stag 2g , jako sterownik pompy paliwa , sprawdziłem , działa jak powinno , po włączeniu zapłonu rusza pompa na kilka sekund , następnie staje i sterownik czeka na impulsy z cewki zapłonowej , jeśli sie tylko pojawią pompa rusza . cena też niezła bo ok 30 PLN.

Re: juniorv

: 23 mar 2014, 12:49
autor: mechanior
To nawet lepsza cena niż za usunięcie immo z ecu, mnie kosztowało 100zł, tylko pamiętam że immo odłączało jeszcze zasilanie wtrysków, sprawdz jak pisałem czy na wszystkie piny gdzie powinna być masa czy jest napewno, może ecu chce podać masę na przekaźnik ale nie ma z czego.

Re: juniorv

: 24 mar 2014, 10:15
autor: bandit
mechanior pisze:To nawet lepsza cena niż za usunięcie immo z ecu, mnie kosztowało 100zł, tylko pamiętam że immo odłączało jeszcze zasilanie wtrysków, sprawdz jak pisałem czy na wszystkie piny gdzie powinna być masa czy jest napewno, może ecu chce podać masę na przekaźnik ale nie ma z czego.
stówa za pozbycie immo?

to jest pryszcz przy 250 plus 2 razy laweta - 2x30 zeta i dwa kursy po 60 kaemów do elektryka...nie ma to jak ford mondeo...

Re: juniorv

: 25 mar 2014, 09:39
autor: juniorv
Dzięki za sugestie
Wczoraj odpaliłem wszytko z paliwem ok podałem kilka razy jeszcze masę na przekaźnik i jak ręką odjął jak ja lubię te kabelki
Ecu podaje masę tak jak powinno. Tylko dziwne że w piątek były problemy.

Re: juniorv

: 25 mar 2014, 09:55
autor: Sulkyrider
Moja też miała takie humory. Nie podawała na pompę ani ogólnie na silnik, czyli np. silniczek krokowy też nie działał. Po miesiącu i kilku postojach znalazłem luźny przewód masowy od ecu.

Re: juniorv

: 25 mar 2014, 11:46
autor: mechanior
Nie zawsze masa jest tam gdzie by się wydawało, podłączyłem masę licznika do kolektora ssącego z aluminium, jak silnik nie pracował masa była jak odpaliłem masa mrugała.

Re: juniorv

: 25 mar 2014, 18:37
autor: juniorv
Co prawda kilka kontrolek się święci jak dołożyłem licznik np poduszek :-D i abs którego jeszcze nie mam
Najgorsze to ze pulsuje kontrolka silnika a może poprostu go nie podpinac :-D
nie to nie najgorsze najgorsze to to ze nie można tak łatwo tego zarejestrować jak kiedyś :@

Re: juniorv

: 26 mar 2014, 00:15
autor: Luksky
mechanior pisze:Nie zawsze masa jest tam gdzie by się wydawało, podłączyłem masę licznika do kolektora ssącego z aluminium, jak silnik nie pracował masa była jak odpaliłem masa mrugała.

bo masie sie podobały wibracje i dlatego do Ciebie mrugała.

Re: juniorv

: 04 kwie 2014, 07:58
autor: juniorv
DSC_1064.jpg
mozolnie do przodu szkoda, ze z tym kołem na przód jeszcze się nie uporałem, które zamierzam tam upchnąć

Re: juniorv

: 04 kwie 2014, 08:31
autor: Czarek-trike
z przodu zajebiaszcza, pokaż jeszcze fote od boku .
Aha, czy myślałeś już nad wykończeniem? konkretnie mam na myśli lakierowanie, konkretniej kolor :mrgreen:

Re: juniorv

: 04 kwie 2014, 09:03
autor: winda
fajna ale obawiam się ze ten koszyczek z plastiku bedzie ci spadał :wink:

Re: juniorv

: 04 kwie 2014, 12:02
autor: juniorv
traja bmw.png

Kto mi taką zabudowę wykona??? jest po prostu kosmiczna

Re: juniorv

: 04 kwie 2014, 12:55
autor: Czarek-trike
blacharką do trajki i nie tylko zajmuje się nasz forumowicz gofer :mrgreen:

Re: juniorv

: 04 kwie 2014, 12:57
autor: bandit
juniorv pisze:
traja bmw.png

Kto mi taką zabudowę wykona??? jest po prostu kosmiczna
Robert ze Skwierzyny , chcesz namiar?

To jest traja robiona przez tego samego kolesia co robił traje na grandzi, która jest na forum...