Mam problemy z odpaleniem ponieważ pompa nie podaje paliwa.
Jak ją podłączę na krótko to silnik odpala i jest niby ok
przekaźniki i bezpieczniki sprawdzone jak podam masę na przkaźnik to pompa działa.
Czyżby walnięty sterownik silnika ??
Może macie jakieś pomysły na ten problem
U mnie immo odłączało pompę i wtryski. jak by ci się zjebało ecu to wcale by ci nie zapałił. W ostatniej traji którą zrobiłem wrzuciłem chłodnicę z merca 124, bodajże 2.3 benzyna, pięknie daje rade sobie z tym silnikiem, ta oryginalna z omegi jest cholernie dupna i chujowo wygląda z przodu, wentylator założyłem z omegi ale z klimy, dają niezłe tornado.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
jak nie uda Ci sie dojść czemu ecu nie załącza pompy zawsze można zastosować coś takiego jak ja , czyli sterownik do gaźnikowej instalacji gazowej stag 2g , jako sterownik pompy paliwa , sprawdziłem , działa jak powinno , po włączeniu zapłonu rusza pompa na kilka sekund , następnie staje i sterownik czeka na impulsy z cewki zapłonowej , jeśli sie tylko pojawią pompa rusza . cena też niezła bo ok 30 PLN.
To nawet lepsza cena niż za usunięcie immo z ecu, mnie kosztowało 100zł, tylko pamiętam że immo odłączało jeszcze zasilanie wtrysków, sprawdz jak pisałem czy na wszystkie piny gdzie powinna być masa czy jest napewno, może ecu chce podać masę na przekaźnik ale nie ma z czego.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
mechanior pisze:To nawet lepsza cena niż za usunięcie immo z ecu, mnie kosztowało 100zł, tylko pamiętam że immo odłączało jeszcze zasilanie wtrysków, sprawdz jak pisałem czy na wszystkie piny gdzie powinna być masa czy jest napewno, może ecu chce podać masę na przekaźnik ale nie ma z czego.
stówa za pozbycie immo?
to jest pryszcz przy 250 plus 2 razy laweta - 2x30 zeta i dwa kursy po 60 kaemów do elektryka...nie ma to jak ford mondeo...
Dzięki za sugestie
Wczoraj odpaliłem wszytko z paliwem ok podałem kilka razy jeszcze masę na przekaźnik i jak ręką odjął jak ja lubię te kabelki
Ecu podaje masę tak jak powinno. Tylko dziwne że w piątek były problemy.
Moja też miała takie humory. Nie podawała na pompę ani ogólnie na silnik, czyli np. silniczek krokowy też nie działał. Po miesiącu i kilku postojach znalazłem luźny przewód masowy od ecu.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem. T F F T
Nie zawsze masa jest tam gdzie by się wydawało, podłączyłem masę licznika do kolektora ssącego z aluminium, jak silnik nie pracował masa była jak odpaliłem masa mrugała.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Co prawda kilka kontrolek się święci jak dołożyłem licznik np poduszek i abs którego jeszcze nie mam
Najgorsze to ze pulsuje kontrolka silnika a może poprostu go nie podpinac
nie to nie najgorsze najgorsze to to ze nie można tak łatwo tego zarejestrować jak kiedyś :@
mechanior pisze:Nie zawsze masa jest tam gdzie by się wydawało, podłączyłem masę licznika do kolektora ssącego z aluminium, jak silnik nie pracował masa była jak odpaliłem masa mrugała.
bo masie sie podobały wibracje i dlatego do Ciebie mrugała.
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."