Strona 6 z 12

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 11:28
autor: Rob_trike
rozi pisze:
Rob_trike pisze:jaki silnik ?
Taki jak twój na dwóch turbinach
ja mam zwykły zamknięty blok i jedna turbinę - 280 KM

a były dwie ?

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 11:35
autor: rozi
Rob_trike pisze:
rozi pisze:
Rob_trike pisze:jaki silnik ?
Taki jak twój na dwóch turbinach
ja mam zwykły zamknięty blok i jedna turbinę - 280 KM

a były dwie ?
były japońce każda para miała swoja turbinę

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 11:40
autor: rozi
Lipa pisze:tak, teraz jest 2.2. Przy 2.0 też była zajebiście twarda i się świetnie prowadziła.. teraz jak odkręcam manete ugina sie tylna zawiecha i traja się buja aż nabierze prędkości i się uspokaja. Nie jest to jakoś uciążliwe ale pokazuje, że ze sztywnością "dupy" to nie bardzo.. Na pierwszy ogień idą amortyzatory trzeba jakieś lepsze/twardsze z regulacją /napisałem do kolesia z buckpacka zobaczymy co zaproponuje/ Jak to nie wystarczy to rozpórka na ramę w "dupę". Ale o ile sztywność zawieszenia idzie ogarnąć o tyle wątpię żeby skrzynia garba to udźwignęła. Nie mówię o mechanice ale o o budowie. U mnie silnik rozwalił skrzynię przy mocy 115 KM i bez turbiny :mrgreen: Wiem, że kolesie na 1/4 mili mają w garbach i po 300KM ale skrzynie to longblocki ze wzmacnianymi kołami zębatymi - nówki a nie 40-50 letnie padaki :mrgreen:
W takim razie nie pozostaje nic innego jak wrzucić 2.2 a tamten zostawić jako materiał na następną z rozwiązaniami podobnymi do Roba jak przetestuje czy się sprawdza.

Lipa a jak wrażenia z silnikiem 2.2, odpycha się to w miarę?

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 12:40
autor: Lipa
Rob_trike pisze:
rozi pisze:
Rob_trike pisze:jaki silnik ?
Taki jak twój na dwóch turbinach
ja mam zwykły zamknięty blok i jedna turbinę - 280 KM

a były dwie ?
były bi-turbo

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 12:48
autor: seta
Moja co prawda nie z taką mocą ale potrafi się kołysać na boki. Myślałem o założeniu drążka stabilizatora.

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 12:48
autor: Lipa
rozi pisze:
Lipa pisze:tak, teraz jest 2.2. Przy 2.0 też była zajebiście twarda i się świetnie prowadziła.. teraz jak odkręcam manete ugina sie tylna zawiecha i traja się buja aż nabierze prędkości i się uspokaja. Nie jest to jakoś uciążliwe ale pokazuje, że ze sztywnością "dupy" to nie bardzo.. Na pierwszy ogień idą amortyzatory trzeba jakieś lepsze/twardsze z regulacją /napisałem do kolesia z buckpacka zobaczymy co zaproponuje/ Jak to nie wystarczy to rozpórka na ramę w "dupę". Ale o ile sztywność zawieszenia idzie ogarnąć o tyle wątpię żeby skrzynia garba to udźwignęła. Nie mówię o mechanice ale o o budowie. U mnie silnik rozwalił skrzynię przy mocy 115 KM i bez turbiny :mrgreen: Wiem, że kolesie na 1/4 mili mają w garbach i po 300KM ale skrzynie to longblocki ze wzmacnianymi kołami zębatymi - nówki a nie 40-50 letnie padaki :mrgreen:
W takim razie nie pozostaje nic innego jak wrzucić 2.2 a tamten zostawić jako materiał na następną z rozwiązaniami podobnymi do Roba jak przetestuje czy się sprawdza.

Lipa a jak wrażenia z silnikiem 2.2, odpycha się to w miarę?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: myślę, że się zdziwisz :mrgreen: przeskok pomiędzy 2,0 a 2,2 jest ogromny... co prawda zmieniona tez jest skrzynia na AT i koła na 17-tki ale sam silnik napierdzala w tym zestawie do odcięcia. W 2,0 było coś takiego, że w pewnym momencie tylko głośniej ryczał i nic więcej. Teraz muszę delikatniej operować gazem bo się chcę podnieść nawet przy szybszej jeździe na 2 biegu. Prędkość maksymalna nie była jeszcze mierzona.. ale myślę, że będzie ponad 200km/h.

Na światłach nie spotkałem jeszcze nikogo kto by dał mi radę - oczywiście mówię o konserwach :mrgreen: Choć i panowie na plastikach bardzo się zdziwili kiedy po ostrym ruszeniu spod świateł na następnych stałem tuż za nimi :mrgreen: :mrgreen:

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 12:58
autor: Rob_trike
hmmmm kiedy równoległe spod świateł ? :mrgreen:

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 13:32
autor: rozi
Mam możliwość kupienia takiego za 1500 zł kompletnego z kompem i instalacją :?:

EEEE Lipa 150 km/h to na garbusie latałem mierzone motacyklem kumpla obok :o

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 13:34
autor: Lipa
Rob_trike pisze:hmmmm kiedy równoległe spod świateł ? :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: pewnie trzeba będzie zrobić :mrgreen: :mrgreen:

a tak serio to ciekaw jestem czy przyjechałbym po Tobie jakoś w miarę czy przepaść by była straszna :mrgreen: :mrgreen:

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 14:45
autor: Rob_trike
Lipa pisze:
Rob_trike pisze:hmmmm kiedy równoległe spod świateł ? :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: pewnie trzeba będzie zrobić :mrgreen: :mrgreen:

a tak serio to ciekaw jestem czy przyjechałbym po Tobie jakoś w miarę czy przepaść by była straszna :mrgreen: :mrgreen:

nie sądzę by była mocno zauważalna różnica - ja nie odkręcam jeszcze na maxa bo nie pospawana traja, nie mam dobrych amorów na przodku i brak amorka skrętu, słabe heble, brak przedniego hamulca - ciężko przy pełnej piździe przy 140 km/h zmieniać bieg :lol:

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 15:47
autor: seta
I to się nazywa hardcor :lol:

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 17:08
autor: Lipa
rozi pisze:Mam możliwość kupienia takiego za 1500 zł kompletnego z kompem i instalacją :?:

EEEE Lipa 150 km/h to na garbusie latałem mierzone motacyklem kumpla obok :o
ok, ale subaru fabrycznie nie jeździ szybciej niż 220km/h poza tym skrzynka nie jest oryginalna tylko garbata więc szału nie zrobisz... nie jedziesz na przełożeniach tylko na obrotach :( :(

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 18:00
autor: Rob_trike
u mnie wrzucam pięć - i na otwartej manetce tak z 0,5 cm obrotu mam 120 km/h

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 18:52
autor: Lipa
Rob_trike pisze:u mnie wrzucam pięć - i na otwartej manetce tak z 0,5 cm obrotu mam 120 km/h
i to się zgadza u mnie też jest tak, że ledwo odkręcasz i jet ogień. na początku myślałem, że coś nie tak jest z silnikiem.. w garbie trzeba było wykręcać mantę jak pranie a tu ledwo odkręciłem i już odcięcie. po podłączeniu obrotomierza okazało sie, że wszystko jest ok. lekki ruch manetką i już 2 tys/obr ciut mocniej i 5,5 tys/obr i odcięcie

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 20:22
autor: andrzejqs
Rob a jaką dałeś średnice tarczy sprzęgła :?: nie przypala się :?:

bo u mnie przy 1.8l to parę razy dym poleciał z sprzęgła

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 20:26
autor: Rob_trike
nie jestem pewien ale 225? zresztą Ty mi pomagałeś i podałeś nr katalogowy

to tarcza od mastera 2,5 D

na razie z tarczą się nic nie dzieje - zresztą cała reszta to oryginał subaru

Re: Trajka Rozi

: 25 wrz 2013, 21:41
autor: andrzejqs
ja mam 215 i wychodzi na to że ciężką rękę mam

Re: Trajka Rozi

: 03 sty 2014, 23:35
autor: rozi
Przy zmianie silnika z garbatego na subarynę robiliście jakieś wzmocnienie wideł? jakieś mocowanie na poduszki od silnika?

Re: Trajka Rozi

: 03 sty 2014, 23:45
autor: pawlikTrike
rozi pisze:Przy zmianie silnika z garbatego na subarynę robiliście jakieś wzmocnienie wideł? jakieś mocowanie na poduszki od silnika?
Robiłem wzmocnienia wzdłuż rurą 42 poniżej wideł i poprzecznie z profila 30x40, poduszki silnika mocowane do wsporników spawanych do rury 42.
ramaproszek.jpg

Re: Trajka Rozi

: 03 sty 2014, 23:53
autor: rozi
Dzieki Pawlik, a jeszcze jedno pytanie, rozrusznik z garba czy jakiś inny dawałeś?

Re: Trajka Rozi

: 04 sty 2014, 00:02
autor: pawlikTrike
Rozrusznik mam garbowy bo i koło zamachowe mam od garba.

Re: Trajka Rozi

: 04 sty 2014, 00:09
autor: Sulkyrider
Nie żebym się wpierdalał, ale nie lepiej wymienić wałek w skrzyni na taki, żeby pasował i zostawić przy silniku koło zamachowe, sprzegło, rozrusznik itp?
Ja tak zrobiłem w alfie, w subaru pewnie też można. (moge się mylić - poprawcie mnie, jeśli tak)
Po co ruszać masy wirujące, które są fabrycznie wyważone? Po co pakować się w sprzęgło garba, które kosztuje a trwałość ma.. garbatą?
Nie lepiej bez dziwnych hybryd?

Re: Trajka Rozi

: 04 sty 2014, 00:31
autor: rozi
Sulkyrider pisze:Nie żebym się wpierdalał, ale nie lepiej wymienić wałek w skrzyni na taki, żeby pasował i zostawić przy silniku koło zamachowe, sprzegło, rozrusznik itp?
Ja tak zrobiłem w alfie, w subaru pewnie też można. (moge się mylić - poprawcie mnie, jeśli tak)
Po co ruszać masy wirujące, które są fabrycznie wyważone? Po co pakować się w sprzęgło garba, które kosztuje a trwałość ma.. garbatą?
Nie lepiej bez dziwnych hybryd?
Z tego co widziałem alfa ma rozrusznik od strony silnika a w garbie i subaru od strony skrzyni?

Re: Trajka Rozi

: 04 sty 2014, 00:31
autor: Sulkyrider
No to z rozrusznikiem przegrane.

Re: Trajka Rozi

: 04 sty 2014, 09:43
autor: Rob_trike
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: