Strona 5 z 37
Re: traja Kowala
: 11 paź 2014, 23:39
autor: budyn
adaśko pisze:a jakby tak silik odpalać w drugą stronę

, Ale to chyba tylko w dwusuwach działało. Np. w Jawie weroleksie , wsteczny polegał na tym że gasiłeś silnik , a następnie rozrusznik odpalał silnik w drugą stronę i były wszystkie biegi do tyłu. Za gówniarza testowałem to na ogarkach i wskach ,kurwa wieśką na dwójce do tyłu

Widze ze dobrych Paprotek u ciebie (BRAK) Adasko to napij sie cos

Re: traja Kowala
: 12 paź 2014, 07:42
autor: custom
kowall pisze:custom przyjacielu on tą farbą malował zbiorniki na wodę ,jest to farba epoksydowa dwu składnikowa ,w specyfikacji pisze że ma ona bardzo dobrą odporność chemiczną i na rozpuszczalniki a więc o to nam chodzi ,ja mam tą farbę już chyba z rok i wtedy pomalowałem dwa kawałki blachy i zalałem w słoiku benzyną -na razie trzyma
Właśnie miałem tą samą farbę - epoksyd dwuskładnikowy.Teraz wiem , że to kwestia przygotowania powierzchni wewnątrz robi cały sukces.
Re: traja Kowala
: 12 paź 2014, 09:05
autor: mechanior
A może by dać do ocynkowania, beczki ocynkowane stoją pod płotem po 20 lat i nie rdzewieja , i drogo nie wychodzi, coś chyba 2zl za kg.
Re: traja Kowala
: 12 paź 2014, 19:10
autor: kowall
według mnie to niemożliwe ,pod ocynk piaskujesz ,jak chcesz to zrobić w środku w zbiorniku ?
Re: traja Kowala
: 12 paź 2014, 19:12
autor: Sulkyrider
w srodku wyczyscisz tak samo jak piaskiem. wrzucasz trociny i gwozdzie, mieszasz mieszasz mieszasz mieszasz i masz to samo co po piachu
a najlepiej zrobic przyrzad zeby sie bak krecil, cos jak betoniarka

Re: traja Kowala
: 12 paź 2014, 19:18
autor: mechanior
Oni to wytrawiają a nie piaskują. znajomemu ostatnio spawałem wózki do palet i to szło w ocynk ogniowy, zabezpieczenie nie do zajebania.
Re: traja Kowala
: 12 paź 2014, 19:33
autor: kowall
czas na montaż skrzyni, tak jak pisałem zawieszenie z audi ale trzeba je trochę przerobić, trzeba je przeciąć w środku i przerobić belki łączące żeby weszła skrzynia ,przed przecięciem oczywiście wspawujemy tymczasowe i odpowiednio wygięte rury żeby nam się to wszystko nie rozjechało.
Re: traja Kowala
: 12 paź 2014, 20:13
autor: rożek
Robota zapierdala, to fakt - ale że już zarejestrowane to szacunek.
Re: traja Kowala
: 12 paź 2014, 22:07
autor: winda
nie wiem czy dasz rade latać na rejestracji motoroweru ale próbować mozesz

Re: traja Kowala
: 13 paź 2014, 09:18
autor: mazda
Ja myśle że szybciej przyczepią sie do szerokich kól, bo wystają za błotnik

Re: traja Kowala
: 13 paź 2014, 10:11
autor: kowall
widzisz winda ,tonący brzytwy się chwyta ,w końcu komarek od traji aż tak się nie różni myśle że nasi policjanci nie dostrzegą różnicy i się nie będą czepiać

a co do błotników mazda to przedtem na tych szerokich alusach to wyglądały na wąskie ale teraz na tych kołach myślę że jest OK

Re: traja Kowala
: 13 paź 2014, 10:15
autor: bandit
Kowall dlaczego wziąłes błotnik z mojego przedniego kółka?
Re: traja Kowala
: 13 paź 2014, 10:50
autor: custom
mechanior pisze:A może by dać do ocynkowania, beczki ocynkowane stoją pod płotem po 20 lat i nie rdzewieja , i drogo nie wychodzi, coś chyba 2zl za kg.
Pomysł zajebisty , zapytam w cynkowni czy nie ma przeciwwskazań cynkować tak delikatną blachę.
Re: traja Kowala
: 13 paź 2014, 11:41
autor: sekuwawa
custom pisze:mechanior pisze:A może by dać do ocynkowania, beczki ocynkowane stoją pod płotem po 20 lat i nie rdzewieja , i drogo nie wychodzi, coś chyba 2zl za kg.
Pomysł zajebisty , zapytam w cynkowni czy nie ma przeciwwskazań cynkować tak delikatną blachę.
Ogniowo to wiadomo zawsze może coś pokrzywić, ale galwanicznie nie ma żadnych przeciwwskazań.
Re: traja Kowala
: 15 paź 2014, 20:11
autor: kowall
koledzy potrzebuje porady, mam teraz inny półautomat i coś mu się tam pierdzieli , albo jest ok albo jak spawie punktowo i kończę to mi jakieś babki,grzyby rosną , a jak wjadę na inny spaw to nie zawsze ale czasami się robią zażużlenia ,kombinowałem już z posuwem, z gazem i dalej to samo- macie jakieś pomysły
Re: traja Kowala
: 15 paź 2014, 22:52
autor: adaśko
kowall pisze:koledzy potrzebuje porady, mam teraz inny półautomat i coś mu się tam pierdzieli , albo jest ok albo jak spawie punktowo i kończę to mi jakieś babki,grzyby rosną , a jak wjadę na inny spaw to nie zawsze ale czasami się robią zażużlenia ,kombinowałem już z posuwem, z gazem i dalej to samo- macie jakieś pomysły
SZukaj przyczyny w gazie , może ci się gdzieś zagina wąż. Za mało gazu - niedobrze za dużo też niedobrze . A może drut pordzewiał . Nieraz się zdarza i u mnie w pracy , że chuj wie czemu spoina poruje. Spawasz jakiś styk na rurze pod rentgen, na oko piękna spoina a na zdjęciu sito i chuj cię strzela .
Re: traja Kowala
: 15 paź 2014, 22:53
autor: winda
posuwu nigdy mało!

Re: traja Kowala
: 16 paź 2014, 02:44
autor: sekuwawa
Jak kończysz spawanie to gaz od razu Ci automat odcina? Może w tym przyczyna.
Re: traja Kowala
: 16 paź 2014, 07:29
autor: kowall
dzięki za porady spróbuje to dzisiaj jeszcze raz jakoś dostroić .
Re: traja Kowala
: 17 paź 2014, 09:53
autor: kowall
adaśko pisze:kowall pisze:koledzy potrzebuje porady, mam teraz inny półautomat i coś mu się tam pierdzieli , albo jest ok albo jak spawie punktowo i kończę to mi jakieś babki,grzyby rosną , a jak wjadę na inny spaw to nie zawsze ale czasami się robią zażużlenia ,kombinowałem już z posuwem, z gazem i dalej to samo- macie jakieś pomysły
SZukaj przyczyny w gazie , może ci się gdzieś zagina wąż. Za mało gazu - niedobrze za dużo też niedobrze . A może drut pordzewiał . Nieraz się zdarza i u mnie w pracy , że chuj wie czemu spoina poruje. Spawasz jakiś styk na rurze pod rentgen, na oko piękna spoina a na zdjęciu sito i chuj cię strzela .
próbowałem to jakoś dostroić i straciłem tylko czas ,w......em się i kupiłem nową szpulę drutu i teraz jest ok, ciekawe tylko że ta stara szpula na oko wygląda w porządku

dzięki
Re: traja Kowala
: 17 paź 2014, 10:45
autor: bandit
kowall pisze:adaśko pisze:kowall pisze:koledzy potrzebuje porady, mam teraz inny półautomat i coś mu się tam pierdzieli , albo jest ok albo jak spawie punktowo i kończę to mi jakieś babki,grzyby rosną , a jak wjadę na inny spaw to nie zawsze ale czasami się robią zażużlenia ,kombinowałem już z posuwem, z gazem i dalej to samo- macie jakieś pomysły
SZukaj przyczyny w gazie , może ci się gdzieś zagina wąż. Za mało gazu - niedobrze za dużo też niedobrze . A może drut pordzewiał . Nieraz się zdarza i u mnie w pracy , że chuj wie czemu spoina poruje. Spawasz jakiś styk na rurze pod rentgen, na oko piękna spoina a na zdjęciu sito i chuj cię strzela .
próbowałem to jakoś dostroić i straciłem tylko czas ,w......em się i kupiłem nową szpulę drutu i teraz jest ok, ciekawe tylko że ta stara szpula na oko wygląda w porządku

dzięki
A drut ma jakąś nazwę, czy chińskie szlaczki tylko???
Re: traja Kowala
: 17 paź 2014, 21:52
autor: adaśko
Na oko to chłop w szpitalu umarł . Starej nie wywalaj , jak będziesz miał coś grubszego do pospawania (ale grubego) prąd 250-300 A wtedy syf się wytopi .
Re: traja Kowala
: 18 paź 2014, 00:20
autor: kowall
bandit nie wiem co to za drut bo on był już w tigu a szpuli adaś nie wywalę, jak mi się kasa skończy to będę robił miotły i tym drutem je będę skręcał bo do niczego innego się nie nadaqje

Re: traja Kowala
: 18 paź 2014, 00:58
autor: kowall
przyszedł czas na następny etap,skrzynia już jest więc teraz czas przygotować zawieszenie pod silnik,wykorzystałem do tego oryginalną belkę z subaru,belka została przecięta wzdłuż ,trochę zwężona a dwa przednie rogi zostały wywalone .
Re: traja Kowala
: 18 paź 2014, 07:01
autor: Arek
Jak tak dalej pójdzie, sanie z prezentami na gwiazdkę będziesz ciągał

pikna robota
