Lipa pisze:jeszcze bez siedzenia.. ale tak to wyglada
No wreszcie!!
Ale i tak ściemniłeś...
Kilka rozwiązań bardzo ciekawych... lecz troszkę "ryzykownych" ale do odważnych świat należy
Ogólnie traja prosta i bez wodotrysków
I tak trzymać!!
spoko łysy założę siedzenie wrzucę lepsze fotki. Te są trochę ciemne... i dobrze bo trzeba ja najpierw umyć
co według Ciebie jest ryzykownym rozwiązaniem ???
Devil pisze:Fajnie widziec w calosci chociaz troche ciemne fotki ale fajnie Ci to Lipa wyszlo fajne blotniki plytkie i krotkie
Devil błotniki są długie tylko odwrotnie założone. Zakrywają cały przód opony
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
winda pisze:bardzo ładna.obawiam sie ze na mokrym asfalcie woda z pod tylnych kół bedzie szła pionowe do góry.nie testowales jeszcze przy większej wilgotności?
nie ale co tam ja sam za sobą jeździć nie będę
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Lipa pisze:
Devil błotniki są długie tylko odwrotnie założone. Zakrywają cały przód opony
Fajnie to wygląda!! lecz praktyczne nie będzie na mokrej nawierzchni... lub szutrowej bo opona będzie podnosić drobne kamyczki...
No i troszkę rydzykowne jak jakiś nadgorliwy stróż prawa się tego czepi...
Mam nadzieję (bo to w końcu indywidualna sprawa), że kiera będzie wygodna ze względu na ułożenie dłoni...
No i jak zwykle kolektory... kiedyś także myślałem o podobnym umiejscowieniu lecz obawiałem się o dostęp do regulacji zaworów.
No i oby nie było kłopotów z kominami (bo są dość wysokie), że się wyłamią o czym już kiedyś pisałem na forum...
Moje mają 36cm wysokości, a swego czasu w MB moi kumple prowadzili "badania" nad tym problemem... i doszli do wniosku, że co najwyżej około 20cm daje gwarancję niepowyłamywania się... przy większej długości prędzej czy później to nastąpi i będzie wymagało poprawek.
kiera wbrew pozorom jest bardzo wygodna i daje możliwość pełnego zakrętu bez konieczności puszczania jednej strony
co do kominów tak jak już kiedyś Ci pokazywałem kolektory są rozparte pod spodem. Całość stanowi dość sztywna konstrukcję.
co do regulacji zaworów nie jest źle. Zdecydowanie muszę zmienić pokrywy na przykręcane ale to ze względu na uszczelnienie silnika. Te na sprężynę nie bardzo dają radę, mało miejsca i trudno z dobrym ułożeniem uszczelek.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Fajna maszyna, kiera mi się podoba najbardziej, a jak mówisz że jeszcze wygodna to tylko na +, jak spisuje się amortyzowanie przodu?, a błotniki - no cóż jechać za tobą po deszczu to raczej bym nie chciał
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Lipa pisze:jeszcze bez siedzenia.. ale tak to wyglada
No wreszcie!!
Ale i tak ściemniłeś...
Kilka rozwiązań bardzo ciekawych... lecz troszkę "ryzykownych" ale do odważnych świat należy
Ogólnie traja prosta i bez wodotrysków
I tak trzymać!!
spoko łysy założę siedzenie wrzucę lepsze fotki. Te są trochę ciemne... i dobrze bo trzeba ja najpierw umyć
co według Ciebie jest ryzykownym rozwiązaniem ???
Devil pisze:Fajnie widziec w calosci chociaz troche ciemne fotki ale fajnie Ci to Lipa wyszlo fajne blotniki plytkie i krotkie
Chodzilo mi o to ze sa z tylu krotkie i fajnie to wyglada bo caly laczek widac
Devil błotniki są długie tylko odwrotnie założone. Zakrywają cały przód opony