Strona 5 z 42

Re: Rob_trike III

: 19 sie 2010, 17:59
autor: Rob_trike
cierpliwosci :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Rob_trike III

: 19 sie 2010, 18:01
autor: Wiktor
Jaki ja kurwa niecierpliwy jestem :shock: :shock: :shock:

Re: Rob_trike III

: 16 paź 2010, 15:01
autor: Rob_trike
nie ma sie czym chwalić - ale dzisiaj piec ze skrzynią wylądował obok auta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

moze w połowie listopada rusze z budową

p.s. szukam felg 19 calowych - najlepiej stalowych lub alu w ostateczności

p.s. II Wiktor nie komentuj :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Rob_trike III

: 16 paź 2010, 18:15
autor: Wiktor
no dobra :( :( :( :( :(
ostatni raz

Re: Rob_trike III

: 18 paź 2010, 11:43
autor: mazda
Rob zawieha do śrutowania + proszek i będzie jak nówka. Co do pieca to fakt że ciężkawy ale ładny, zbiorniczek wyrównawczy masz z golfa...
Co do niskich gaźników to zestaw z motocykla np. z super magny, magny C, VFR, tam jest V4 więc dołożysz jeszcze 2 gaźniki i jest rakieta zestroić to mogą w serwisie moto :twisted:
Mam znajomego co do 125p dał 1,6 z mirafiori+gaźniki z moto - tyle że to rzędówka. Furka ładnie lata a na ustawianie gaźników tak jak pisałem jeździ na serwis moto. Gaźniki są sprzężone ze sobą więc filozofii nie ma.
Musisz dorobić króćce ale częściowo na połączeniu gumowym, eliminacja drgań.
Gaźniki podciśnieniowe (z dwoma przepustnicami) lepiej zasilają silnik od gaźnika z jedna przepustnicą. W gaźnikach podciśnieniowych nie wystąpi sytuacja pełnego otwarcia przelotu przy niskich obrotach co skutkuje często zgaśnięciem silnika lub w najlepszym wypadku jego "zasłabnięciem". A to zjawisko wystąpi w gaźniku z jedna przepustnicą.

Re: Rob_trike III

: 18 paź 2010, 13:43
autor: Rob_trike
hheheh ale o co kaman - ten piec to prosty jak budowa cepa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Chodzi na klepisku bez żadnej elektroniki - nic nie bede przerabial tez z gaznikiem bo po co :mrgreen: :mrgreen: jak chodzi to bedzie cjodzic...

Co do zawiechy to kosztowała mnie na surowo cos ok 1200 zł....

pozdrawiam rob

Re: Rob_trike III

: 20 gru 2010, 22:41
autor: Rob_trike
są święta - są prezenty :mrgreen:

Jutro do boju z piastami :mrgreen:

Re: Rob_trike III

: 20 gru 2010, 22:48
autor: yunkers
Rob po ile kupowałeś dojazdówki?

Re: Rob_trike III

: 20 gru 2010, 22:51
autor: Rob_trike
240 szt.

Re: Rob_trike III

: 20 gru 2010, 22:53
autor: Rob_trike
tak mi wychodzi z obliczen że blacha wstawiona wewnatrz wraz z rantami powinna miec 12 cali - jak u Ciebie ?

Re: Rob_trike III

: 20 gru 2010, 23:03
autor: yunkers
u mnie podobnie pod gumę 295, ale nie pamiętam dokładnie ile wyszło na gotowo

Re: Rob_trike III

: 20 gru 2010, 23:35
autor: Rob_trike
295 a profil jaki ?

Re: Rob_trike III

: 20 gru 2010, 23:54
autor: pawlikTrike
Rob, te Twoje oponki to troszkę ponad 300 mają ? 325 ?

Re: Rob_trike III

: 21 gru 2010, 08:47
autor: Rob_trike
315/30/18 :D

Re: Rob_trike III

: 21 gru 2010, 10:25
autor: yunkers
Rob_trike pisze:295 a profil jaki ?
sorki uzupełniając dane:
opony 295/35/18 Michelin Pilot Sport, bieżnik taki jak na foto
szerokość między rantami 30 cm
całkowita szerokość felgi 32,5 cm
wspawana blacha to nie 21 a 22 cm żeby było uściślone (chyba miało być 21, ale gostkowi się tak ucięło)

Re: Rob_trike III

: 21 gru 2010, 21:01
autor: Wiktor
Rob_trike pisze:są święta - są prezenty :mrgreen:

Jutro do boju z piastami :mrgreen:
aj panie ales pojechal
bede czule podziwial :mrgreen:

Re: Rob_trike III

: 05 sty 2011, 14:17
autor: Mariuszczs
Fajny szczupły ten motor . Było zastanawianie się nad mało rozwartymi silnikami w temacie i wydaje mi się że warto wspomniec o VR6 z np golfa 3.

Re: Rob_trike III

: 05 sty 2011, 16:43
autor: Rob_trike
ten z forda jest najbardziej "prosty" w budowie i wąski .....

Są lepsze ale mi chodziło o smukłość rozwarcia cylindrów - stąd wybór.... VR6 podobno sie pierdoli nie wiem nie dłubałem w tym

Re: Rob_trike III

: 05 sty 2011, 16:44
autor: Rob_trike
... a żeby nie było że nic nie robię - tył wypiaskowany, ryry na ramę są, powstaje przednie koło :mrgreen:

Re: Rob_trike III

: 05 sty 2011, 17:07
autor: Mariuszczs
No jest taka opinia że sie pierdoli, ale to jest tak - niemiec wyjeździł nim 400 000 km, sprowadzili go do polski, cofnęli licznik o 250 albo nawet 320 000 km, bo żadne auto z niemiec nie przekroczyło 200 000 km, potem jeden zrobił na nim 20 000 km wlewając mu mineralny lotosa, następny zribił 10 000 km, ale gaz w podłogę zaraz po odpaleniu ...itp.. . Mogę się wypowiedziec bo znajomy miał 3 sztuki VR6, też lubiał poszalec i jakoś nie narzekał oprócz spalania. Jeden jego egzemplarz miał zajebiste progi ( co oznaczało niezły przebieg ), nie było sensu nawet pierścieni wymieniac i mimo to jeździł potem dalej po złożeniu bez remontu, palił kapcia itd - puki paliwo się lało z wtrysków silnik nie zawodny. To tyle w temacie nie na temat.

Re: Rob_trike III

: 05 sty 2011, 23:14
autor: yunkers
z tego co pisali ci o nim wiedzą więcej wynika, że jest to drugie gówno po zaporożcu :D

Re: Rob_trike III

: 06 sty 2011, 09:00
autor: Wiktor
nie drugie tylko trzecie
drugie wiadomo

Re: Rob_trike III

: 06 sty 2011, 10:12
autor: Luksky
zaporozec i garbus jest tanszy w naprawie, niż ten wynalazek pijanego helmuta.... Poza tym jakim trzeba byc idiotą aby robić prowadnice zaworów grubości wkładu do długopisu :)

Re: Rob_trike III

: 06 sty 2011, 11:08
autor: yunkers
Wiktor pisze:nie drugie tylko trzecie
drugie wiadomo
nie chciałem psychiki poniektórych rysować :)

Re: Rob_trike III

: 06 sty 2011, 11:22
autor: wisnia
junkers pisze:
Wiktor pisze:nie drugie tylko trzecie
drugie wiadomo
nie chciałem psychiki poniektórych rysować :)
Ja już w ogóle nie jestem brany pod uwagę??? Też mam uczucia :lol: