
SPIERDALOWCY
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
-
- Posty: 816
- Rejestracja: 07 sty 2010, 12:34
- Lokalizacja: Osięciny
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
-
- Posty: 2704
- Rejestracja: 15 sie 2009, 22:35
- Krótki opis: *TRAJKERS*
- Lokalizacja: gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:19
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
- custom
- Member
- Posty: 8112
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
więc tak pierwsze co to się udałem do W.Komunikacji o nadanie numerów po nabiciu zadzwoniłem do rzeczoznawcy i powiedziałem jaka jest sytuacja że mam już oznakowany po czym pan powiedział że już jestem po nabiciu to tylko przegląd techniczny i rejstracja i można latać jego opinia po nabiciu numeruw już jest nie potrzebna .Więc ja to tak załatwiłem nie wiem jak inni



-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:19
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Ja miałem podobnie jak Luk bez rzeczoznawcy nie miałem po co przychodzić do urzędu a za opinię 4 zdjęcia i rysunek ramy plus cały opis zapłaciłem 200 zeta zato na przeglądzie przeczytał papiery sprawdził hamulce na hamowni sprawdził czy są światła i była krótka komenda przyjdz za dwie godziny po papiery
-
- Posty: 816
- Rejestracja: 07 sty 2010, 12:34
- Lokalizacja: Osięciny
- Kontakt:
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
diagnosta nie jest i nie musi byc pewien czy pojazd jest napewno sprawny!!mały pisze:diagnosta ma za zadanie sprawdzić stan techniczny pojazdu a nie budowę tagże czym on może się podpierać z opini rzeczoznawcy to co podajesz rzeczoznawcy to samo możesz podać diagnoście więc o co lata
on sprawdza jaedynie czy posiada wszystko co nakazuje ustawa
opinia rzeczoznawcy podpiera sie na wypadek - np pekniecia spawow lub wogole bledow w konstrukcji
idą zmiany
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Jestem na bierząco w temacie i powiem, tak u nas w PL nie ma przepisów które wymagają opini rzeczoznawcy do rejestracji SAMA. W Wydziale Komunikacji nie mają podstaw rządać opini, bo to nie ich kwestia. (Inaczej się ma sprawa gdy pani naczelnik jest dogadana z rzeczoznawcą, to wtedy tego nie przewalisz). Z drugiej strony mało któy diagnosta bez opini przeprowadzi i podbije przegląd zerowy. Gdyby coś się stało jest pierwszy odpowiedzialny.
Z innej strony patrząc czy warto przy takiej inwestycji jakąs jest budowa trike oszczędzać 300zł ???? Na drogach jest różnie, gdy dojdzie do wypadku to dzięki opini możesz uniknąć odpowiedzialności. Masz podkładkę "znawcy, fachowca" który się podpisał i stwierdził, że pojazd jest wykonany w sposób odpowiedni i spełnia wymogi.
Z drugiej strony bulwersuje mnie fakt, gdy rozmawiałem z rzeczoznawcą w Lesznie, to wymaga odemnie wszelkich informacji na temat użytych podzespołów. Od jakiego pojazdu jest dany element, jakie parametry, kto wyprodukował, rok powstania, przełożenia skrzyni, mostu, itp. Troche chore jest to to że muszę podstawić wszystko gotowe na tacy pod pysk, a pieniądze bierze za nic.
Każdy powinien przeanalizaować sam i odpowiedzieć sobie czy warto..... Jakby co służe pomocą
Z innej strony patrząc czy warto przy takiej inwestycji jakąs jest budowa trike oszczędzać 300zł ???? Na drogach jest różnie, gdy dojdzie do wypadku to dzięki opini możesz uniknąć odpowiedzialności. Masz podkładkę "znawcy, fachowca" który się podpisał i stwierdził, że pojazd jest wykonany w sposób odpowiedni i spełnia wymogi.
Z drugiej strony bulwersuje mnie fakt, gdy rozmawiałem z rzeczoznawcą w Lesznie, to wymaga odemnie wszelkich informacji na temat użytych podzespołów. Od jakiego pojazdu jest dany element, jakie parametry, kto wyprodukował, rok powstania, przełożenia skrzyni, mostu, itp. Troche chore jest to to że muszę podstawić wszystko gotowe na tacy pod pysk, a pieniądze bierze za nic.
Każdy powinien przeanalizaować sam i odpowiedzieć sobie czy warto..... Jakby co służe pomocą

zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- koVboy
- Posty: 496
- Rejestracja: 21 sty 2010, 00:42
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- koVboy
- Posty: 496
- Rejestracja: 21 sty 2010, 00:42
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
- koVboy
- Posty: 496
- Rejestracja: 21 sty 2010, 00:42
- Kontakt:
Parametry
Rok produkcji (1900 - 2100): 1996
Pojemność silnika (cm3): 650
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie Blokada skrzyni biegów
Zamów inspekcję
Opis
Samochód wymaga wymiany sprężyny trzymającej silnik z tyłu oraz zrobiena prawej zwrotnicy tzn. jest luz.Jeździłem gdy kupiłem lecz do tej pory nie miałem potrzeby jazdy bo miałem przerabiać go na traka,z tego też względu jaki jest stan akumulatora tez nie jest mi wiadome,być może wymaga podładowania bo były duże mrozy!.Lepiej kup za mniejsze pieniądze i zrób po swojemu. NA POLONEZA CHCIAŁ GO PRZEROBIĆ?
Rok produkcji (1900 - 2100): 1996
Pojemność silnika (cm3): 650
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback

Liczba drzwi: 2/3

Kolor: Zielony

Stan: Używany
Uszkodzony: Nie

Wyposażenie Blokada skrzyni biegów

Zamów inspekcję

Opis
Samochód wymaga wymiany sprężyny trzymającej silnik z tyłu oraz zrobiena prawej zwrotnicy tzn. jest luz.Jeździłem gdy kupiłem lecz do tej pory nie miałem potrzeby jazdy bo miałem przerabiać go na traka,z tego też względu jaki jest stan akumulatora tez nie jest mi wiadome,być może wymaga podładowania bo były duże mrozy!.Lepiej kup za mniejsze pieniądze i zrób po swojemu. NA POLONEZA CHCIAŁ GO PRZEROBIĆ?
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość