126p PRzeguby, zabieraki, półosie......
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
126p PRzeguby, zabieraki, półosie......
Panowie od 126p, znacie to???
http://polosie.pl/www/instr_126p/instr_126p.html
dość ciekawa sprawa, osobiście nie udało mi sie trajeczka zerwac przegubu ani zabieraka, ale jak widac jest alternatywa dla nas
http://polosie.pl/www/instr_126p/instr_126p.html
dość ciekawa sprawa, osobiście nie udało mi sie trajeczka zerwac przegubu ani zabieraka, ale jak widac jest alternatywa dla nas
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- Cicholc
- Member
- Posty: 940
- Rejestracja: 12 paź 2007, 19:54
- Lokalizacja: Gąbin
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Cicholc tutaj masz wszystko:
http://polosie.pl/www/index.html
zobacz mechanizm roznicowy ze szperą dla malca
bajka nie?
http://polosie.pl/www/index.html
zobacz mechanizm roznicowy ze szperą dla malca
bajka nie?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Cicholc
- Member
- Posty: 940
- Rejestracja: 12 paź 2007, 19:54
- Lokalizacja: Gąbin
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
nikt nie mówił, że będzie tanio hobby kosztuje dlatego ja jezdze na zwykłych kupionych w ALFA ROMEO ale powiem szczerze że jakbym miał kupe kasy to chetnie bym zarzucił te tripody i sprawdził czy faktycznie takie cacy są.Cicholc pisze:Luksi prawie 400zł za przeguby to bym za tą kasę kupił calego malucha z 99r albo worek orginalnych
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- bandit
- Posty: 3681
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Orginalne maluchowskie przeguby potrafią dużo wytrzymać, pod jednym warunkiem: konstruując ramę do trajki na maluszku należy tak wypoziomować silnik ze skrzynką, aby półosie były ustawione prosto, a nie "pod kątem". Jeśli się o tym zapomni i półosie są ustawione "pod katem", wówczas przegub podczas normalnej pracy jest obciążony, w wyniku czego element elastyczny przegubu się wyrabia. Zjawisko to się objawia o wiele szybszym ich zużyciem,a efektem końcowym jest ich zerwanie.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 22 maja 2008, 19:04
- Lokalizacja: Czernica
- Kontakt:
- andrew1985
- Posty: 383
- Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
- Krótki opis: Programista
- Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
- Kontakt:
Otóż to ! Ja mam właśnie pod kątem bo wcześniej przy robieniu ramy w ogóle na to nie zwróciłem uwagi i przez to mi zrywały się. Ale wszystko było Ok póki miałem oryginalne przeguby z dość wyrobionymi gumami w przegubach dzięki czemu przegub bardziej się wyginał. Ale jak zerwałem te oryginalne to później co chwili nowe mi strzelały, aż postanowiłem założyć od CC 700. Wydawało mi się ze zrobię to szybko, tanio i prosto ale się przeliczyłem i komplikacji było co niemiara. Głównie z półośkami. Ponad pół roku się bujałem bo nikt nie mógł tak na frezować półosi. Ale ostatecznie szef z mojej byłej firmy wiedział gdzie to dać i zrobili mi to za free łącznie z hartowanie. W sumie za półosie z materiałem zapłaciłem 50zł (sam materiał tyle kosztował). Co prawda przeróbka się sprawdziła, trzymią jak cholera, nic z tym sie nie dzieje ale drugi raz bym tak tego nie rozwiązał.bandit pisze:Orginalne maluchowskie przeguby potrafią dużo wytrzymać, pod jednym warunkiem: konstruując ramę do trajki na maluszku należy tak wypoziomować silnik ze skrzynką, aby półosie były ustawione prosto, a nie "pod kątem". Jeśli się o tym zapomni i półosie są ustawione "pod katem", wówczas przegub podczas normalnej pracy jest obciążony, w wyniku czego element elastyczny przegubu się wyrabia. Zjawisko to się objawia o wiele szybszym ich zużyciem,a efektem końcowym jest ich zerwanie.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
jak tyle bieganiny jest to najszybciej zakupić podwójne tripody, sa juz zestawy gdzie na jedna oś maluszka przypadają dwa przeguby i to pancerne. Fakt, kosztują jakies 150EU ale to najsensowniejsze rozwiązanie jeżeli ktoś uzytkuje 126p na poważnie.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- bandit
- Posty: 3681
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Dokładnie, co wiecej, wydaje mi się że nawet jak ktoś spierdzielił sprawę, to zamiast kupować drogie przeguby, lepiej pobawić się wysokościa belki i reszty zawieszenia, wyjdzie o wiele taniejbandit pisze:Ale i tak wszystko zależy od tego, jak podczas prac projektowo-wykonawczych wypoziomujemy i ustawimy w ramie jednostkę napędową. Jak tego nie spieprzymy to nie musimy kombinować.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- andrew1985
- Posty: 383
- Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
- Krótki opis: Programista
- Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- bandit
- Posty: 3681
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Najczęstszą przyczyną cieknących osłon półosi w malcu jest wytarcie powierzchni styku półośki z osłoną i dzięki temu szybciej się wycierają i przeciekają. Ale praca pod kątem nie przedłuża ich żywotności. Sam miałem malucha, którym przejeżdźiłem przez 5 lat 50 tyś km i tylko 2 razy zmieniłem osłony, więc widać że nie trzeba ich zmieniać co roku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości