BMW V12
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: BMW V12
Jak się nie mylę "pedał" to ustrojstwo z potencjometrem. Myślę że da się zrobić adopcję do manetki jeśli ktoś preferuje gaz w ręce.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- custom
- Member
- Posty: 7989
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: BMW V12
Jak tak myślisz Sulk to już dobrze , bo jeden kolo adoptując taki silnik do terenowego pojazduSulkyrider pisze:Jak się nie mylę "pedał" to ustrojstwo z potencjometrem. Myślę że da się zrobić adopcję do manetki jeśli ktoś preferuje gaz w ręce.
zrezygnował , właśnie ze względu na ten pedał .
W efekcie zamontował silnik starszej generacji , bez tego ustrijstwa.
Omne Trinum Perfectum.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: BMW V12
Ciekawe... ale nie kumam co w samochodzie przeszkadza pedał, bo przeciez właśnie pedałem steruje się gazem, czy w terenowym samochodzie czy w jakimkolwiek innym.custom pisze:Jak tak myślisz Sulk to już dobrze , bo jeden kolo adoptując taki silnik do terenowego pojazduSulkyrider pisze:Jak się nie mylę "pedał" to ustrojstwo z potencjometrem. Myślę że da się zrobić adopcję do manetki jeśli ktoś preferuje gaz w ręce.
zrezygnował , właśnie ze względu na ten pedał .
W efekcie zamontował silnik starszej generacji , bez tego ustrijstwa.
A jeśli nie da się "przerobic" pedała na manetkę, (choć nie wierzę) to zawsze można zrobić tradycyjny rolgaz który za pomocą linki bedzie sterował tym pedałem.
A może autorowi przeróbki do terenówki chodziło po prostu o to że sterowanie gazem ma być przez linkę bezpośrednio i chuj?
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- custom
- Member
- Posty: 7989
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: BMW V12
Z tego co mówił , chodziło o jakąś elektronikęSulkyrider pisze:Ciekawe... ale nie kumam co w samochodzie przeszkadza pedał, bo przeciez właśnie pedałem steruje się gazem, czy w terenowym samochodzie czy w jakimkolwiek innym.custom pisze:Jak tak myślisz Sulk to już dobrze , bo jeden kolo adoptując taki silnik do terenowego pojazduSulkyrider pisze:Jak się nie mylę "pedał" to ustrojstwo z potencjometrem. Myślę że da się zrobić adopcję do manetki jeśli ktoś preferuje gaz w ręce.
zrezygnował , właśnie ze względu na ten pedał .
W efekcie zamontował silnik starszej generacji , bez tego ustrijstwa.
A jeśli nie da się "przerobic" pedała na manetkę, (choć nie wierzę) to zawsze można zrobić tradycyjny rolgaz który za pomocą linki bedzie sterował tym pedałem.
A może autorowi przeróbki do terenówki chodziło po prostu o to że sterowanie gazem ma być przez linkę bezpośrednio i chuj?
Omne Trinum Perfectum.
- winda
- Secretary
- Posty: 14836
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: BMW V12
w autach terenowych urzywanych w terenie często pedał gazu jest poniżej lini wody.może to mu przeszkadzało aradzej nie jemu a elektronice
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: BMW V12
Tak, ta wersja nawet trzyma się kupy.winda pisze:w autach terenowych urzywanych w terenie często pedał gazu jest poniżej lini wody.może to mu przeszkadzało aradzej nie jemu a elektronice
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- Ziołek
- Posty: 28
- Rejestracja: 06 sie 2010, 09:38
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW V12
Często cały silnik (a nawet kierowca) jest poniżej linii wody więc jakakolwiek elektronika w terenowym aucie to porażka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości