Przy takiej wersji dochodzi dodatkowy wydatek bębnów bez otworów, nie oglądałem ich od wewnątrz i nie wiem czy mają pogrubienia w określonych miejscach czy całe są grubsze na płaszczyźnie pod otwory.
Jeśli chcemy zachować średnicę rozmieszczenia otworów 130 to małą tarczę można założyć jedynie od spodu i mocować dodatkowymi śrubami. Zwykłe bębny mają od spodu pogrubienia (żebrowania), szkoda mi je staczać i odchudzać konstrukcję, lepiej wytoczyć całą nową piastę niż niszczyć świeżo kupiony bęben.
Wszystko zależy od rodzaju felg jakie chcemy założyć i ich rozstawu śrub.
Przy małym rozstawie można kombinować z przednimi tarczami i felgami od kompletu z jakiegoś autka nawet wentylowanymi bo do zacisków audi można dostać klocki grubości 17 i 15mm a wentylowane zaczynają się od 13mm grubości.
Ja kombinuję do garbusa co ma o jedno koło za dużo bo ma cztery i piąte pod maską.
Tarcze zamiast bębnow.
- Gajwer5
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 lut 2010, 21:51
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
- Gajwer5
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 lut 2010, 21:51
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
przyszły tarcze
Mam juz u siebie tarcze, mieszczą sie w zaciski od audi a4 (z ręcznym) jak i w oryginalne zaciski z garbusa na przód firmy gerling.
ważne jest aby odpowiednio dobrać siły hamowania na przodzie i na tylnej osi aby nie blokowało zbyt szybko kól i nie obracało pojazdem. W garbie mam łatwiej muszę pomierzyć ciśnienia w układzie hamulcowym i siły hamowania im odpowiadające (na rolkach w stacji diagnostycznej), w nowym układzie muszę uzyskać podobny efekt.
Jak to jest u was jakie są efekty przy gwałtownym hamowaniau na 3 koła?
ważne jest aby odpowiednio dobrać siły hamowania na przodzie i na tylnej osi aby nie blokowało zbyt szybko kól i nie obracało pojazdem. W garbie mam łatwiej muszę pomierzyć ciśnienia w układzie hamulcowym i siły hamowania im odpowiadające (na rolkach w stacji diagnostycznej), w nowym układzie muszę uzyskać podobny efekt.
Jak to jest u was jakie są efekty przy gwałtownym hamowaniau na 3 koła?
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- wojtek44
- Posty: 70
- Rejestracja: 18 mar 2009, 15:13
- Krótki opis: assistance
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Re: Tarcze zamiast bębnow.
Witam
w swojej, budowanej trajce, zastosowałem na piasty od malucha tarcze od CC, oraz zaciski od poldka. Aby wyjśc z tą samą grubością jak bęben od malucha, dodatkowo pod tarczę podłozyłem pierścień wytoczony z bębna o grubości 4 mm. Pompa jednosekcyjna od ciągnika c-360. włacznik stopu równiez od ciągniak c-330 - uruchamiany przez podczepioną spręzynkę do cięgna hamulca. Skuteczność hamowania pierwsza klasa.
Pozdrawiam.
w swojej, budowanej trajce, zastosowałem na piasty od malucha tarcze od CC, oraz zaciski od poldka. Aby wyjśc z tą samą grubością jak bęben od malucha, dodatkowo pod tarczę podłozyłem pierścień wytoczony z bębna o grubości 4 mm. Pompa jednosekcyjna od ciągnika c-360. włacznik stopu równiez od ciągniak c-330 - uruchamiany przez podczepioną spręzynkę do cięgna hamulca. Skuteczność hamowania pierwsza klasa.
Pozdrawiam.
"śpieszmy się kochać kobiety!!! bo tak szybko tyją..."
-
- Posty: 914
- Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
- Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
- Lokalizacja: nigdzie
- Kontakt:
Re: Tarcze zamiast bębnow.
A co powiecie na kombinacje
Piasta z Granady
Tarcza od Scorpio
Zaciski tylne ze Scenika
dorobiono mocowanie
i działa
nawet lepiej niż na oryginalnych bębnach.
Piasta z Granady
Tarcza od Scorpio
Zaciski tylne ze Scenika
dorobiono mocowanie
i działa
nawet lepiej niż na oryginalnych bębnach.
do Admina - profil do usunięcia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości