Trajka Loczka
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 09 wrz 2009, 20:35
- Lokalizacja: RYBNIK śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 22:53
- Kontakt:
Ales ty tu głupoty wypisał.mario pisze:z tego co oglądałem i szukałemjako dawcy do tej wersji to patrząc na samochód silnik jest przed osią przednią tylko w MR2 jest praktycznie nad osią (poprwa mnie jeśli coś nie tak).
W toyocie MR2 silnik jest umiejscowiony za tylni kanapną. Tuz przed tylnia osia a nie przednia
Fakt faktem ze to dobre rozwiazanie ale ale ja kombinuje z tym co mam.
[ Dodano: Pią Wrz 25, 09 22:16 ]
http://http://www.megaboost.co.uk/mr2/frames/mr05_g.jpg
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 09 wrz 2009, 20:35
- Lokalizacja: RYBNIK śląskie
- Kontakt:
stary szybciej myślę niż piszę chodzi o usytuowanie silnika w stosunku do osi pędnych a nie za którą jest kanapą.Loczek pisze:Ales ty tu głupoty wypisał.mario pisze:z tego co oglądałem i szukałemjako dawcy do tej wersji to patrząc na samochód silnik jest przed osią przednią tylko w MR2 jest praktycznie nad osią (poprwa mnie jeśli coś nie tak).
W toyocie MR2 silnik jest umiejscowiony za tylni kanapną. Tuz przed tylnia osia a nie przednia
Fakt faktem ze to dobre rozwiazanie ale ale ja kombinuje z tym co mam.
[ Dodano: Pią Wrz 25, 09 22:16 ]
Obrazek
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 22:53
- Kontakt:
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 09 wrz 2009, 20:35
- Lokalizacja: RYBNIK śląskie
- Kontakt:
niestety nie . miałem na allegro na oku angola za 9500pln to była wersja turbo 250km....Loczek pisze:Boży dar.mario pisze:stary szybciej myślę niż piszę
Działąsz cos w kierunku MR2?
zakochałem sie w mitsubishi 3000 są kpl jednostki napędowe do odpalenia za 7500 i wieksze możliwości.. martwi mnie tylko jedno jak przy tejmocy recznie złamać dyfer
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 09 wrz 2009, 20:35
- Lokalizacja: RYBNIK śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Nie obcujesz z klasykami gatunkuWiktor pisze:luka 16 koni mozna w pelni wykorzystacluksky pisze:łeeee, tak nie możesz mówićmario pisze: i będzie można wykorzystać pełną moc czego nie da się wykonąć w innych układach
zreszta on wykorzystuje wszystko
Dośc dawno Al Pacino powiedział pewne mądre zdanie na ten temat
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 22:53
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 22:53
- Kontakt:
Wlasnie mysle ze uda mi sie ładnie schowac mcpersony. Za jakies dwa tygodnie uloze w powietrzu na jakis klockach cala ukladanke skryznie polosie zwrotnice mcpersony itp itd, i zobacze jak to bedzie wygladało, To bedziemy wiedzieli o czym gadamy.Wiktor pisze:macpherson jest wielki i chyba nie bedzie dobrze wyglądał
ale mozesz sprobowac
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 22:53
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 22:53
- Kontakt:
http://images28.fotosik.pl/310/dbd80107160c2690.jpg
http://images43.fotosik.pl/46/33dc9c8d224920ee.jpg
Tak wygląda moja rozporka, ktora kupilem do swojej mazdy. Ale ze to to samo zawieszenie co bedzie w traji to sobie wykrece i na tym bede ustawial podzespoły, dzieki z apodpowiedz bo o tym nie myslałem.
Tak BTW to moje autko. Nad ktorym pracowąłem 3 lata, zeby wyglądąło jak wygląda.
http://lh4.ggpht.com/_le5JZrvl7OM/SfoWG ... C07533.JPG
http://lh4.ggpht.com/_le5JZrvl7OM/SfoWl ... C07602.JPG
A tak wygladaja kolektory wydechowe ktore bede chciał zaadaptowac do wydehcu traji.
Sliczna nierdzeweczka
http://lh3.ggpht.com/_le5JZrvl7OM/SfoWs ... C07632.JPG
http://images43.fotosik.pl/46/33dc9c8d224920ee.jpg
Tak wygląda moja rozporka, ktora kupilem do swojej mazdy. Ale ze to to samo zawieszenie co bedzie w traji to sobie wykrece i na tym bede ustawial podzespoły, dzieki z apodpowiedz bo o tym nie myslałem.
Tak BTW to moje autko. Nad ktorym pracowąłem 3 lata, zeby wyglądąło jak wygląda.
http://lh4.ggpht.com/_le5JZrvl7OM/SfoWG ... C07533.JPG
http://lh4.ggpht.com/_le5JZrvl7OM/SfoWl ... C07602.JPG
A tak wygladaja kolektory wydechowe ktore bede chciał zaadaptowac do wydehcu traji.
Sliczna nierdzeweczka
http://lh3.ggpht.com/_le5JZrvl7OM/SfoWs ... C07632.JPG
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 22:53
- Kontakt:
I sruuu kolejne pytania.
Wiec młodziency, nachodzi mnie pytanie, co zrobic z przednim zawieszeniem ;(
Wogole co zrobic z przode.
Tzn kierownice to luz zrobie sobie sam.
Ale dalej co, jak zrobic mechanizm slizgu kierownicy w ramie?
Potem z czego moze zastosowac sprezyny czy amortyzatory czy co jeszcze?
Czy lozyskowanie w przednim kole jest uniwersalne dla wszystkich kół, czy sie rozni. Niemam o tym zielonego pojecia bo cale zycie grzebałem w samochodach
Rozumiem ze ów półeczka jest tylko poto zeby rozdzielic pojedyncze wyjscie z kierownicy na dwa widelczyki?
Kurcze naswietlcie mi troche to bo zgłupiałem a przeczytawszy forum nie zostałem zaspokojony.
Wiec młodziency, nachodzi mnie pytanie, co zrobic z przednim zawieszeniem ;(
Wogole co zrobic z przode.
Tzn kierownice to luz zrobie sobie sam.
Ale dalej co, jak zrobic mechanizm slizgu kierownicy w ramie?
Potem z czego moze zastosowac sprezyny czy amortyzatory czy co jeszcze?
Czy lozyskowanie w przednim kole jest uniwersalne dla wszystkich kół, czy sie rozni. Niemam o tym zielonego pojecia bo cale zycie grzebałem w samochodach
Rozumiem ze ów półeczka jest tylko poto zeby rozdzielic pojedyncze wyjscie z kierownicy na dwa widelczyki?
Kurcze naswietlcie mi troche to bo zgłupiałem a przeczytawszy forum nie zostałem zaspokojony.
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
Kierownica w glowce ramy jest na lozyskach. W MZ na przyklad jest zwykle lozysko kulkowe. Widzialem rowniez same kulki jak w rowerze.... Nigdy nie widziales przodku od motoru?:)
http://www.roadking.riders.pl/tech/Budo ... a_ramy.htm
tu masz cos o glowce.
http://www.roadking.riders.pl/tech/Budo ... a_ramy.htm
tu masz cos o glowce.
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
- szymon
- Posty: 800
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
zobacz sobie w warsztacie jest projekt przodu ktory jest jednym z latwiejszych do wykonania. powinno ci to troche naswietlic temat. pozatym jak przejzysz dzial RAMA I ZAWIESZENIE napewno znajdziesz tam sporo informacji bo juz pare razy o tym dyskutowalismy.
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 22:53
- Kontakt:
Re: Trajka Loczka
Siemenrroo.
Dojrzałem do decyzji silniku z przodu.
Pierwsza koncepcja to ów v6 o ktorym pisałem wyzej. I skomponowanie go z jakims przeniesieniem napedu RWD>
Niewiem jeszcze jakim bo si enatym nie skupiałem.
Zaczołem kombinowac z silnikiem z tyłu układac to wszystko ale tak sobie wyobrazilem ze ta traja bedzie wygladac dosc nieodpowiadajaca mojemu charakterowi.
Dlatego robie taki układ jak wyzej opisałem. Bedzie bardziej mesko
przejrzałem temat na nowo po dluzszje przerwie i mam jeszcze kilka pytan.
Głownie to wszystko mam juz spinane jakies głowne ząłozenia. Ale nadal mam problem z wyobrazeniem sobie i z zaprojektowaniem przodu z technicznego pkt widzenia.
A tez nieznalazłem jakiegos konkretnego temtu o przodzie.
Chodzi mi np oto w jaki sposob łaczycie krotki amor z dlugim widelcem. Czy podczas spawania nic z amorem sie nie dzieje?
Bo jakos zawieszenia sprezynowe do mnie nie przemawiaja.
Dojrzałem do decyzji silniku z przodu.
Pierwsza koncepcja to ów v6 o ktorym pisałem wyzej. I skomponowanie go z jakims przeniesieniem napedu RWD>
Niewiem jeszcze jakim bo si enatym nie skupiałem.
Zaczołem kombinowac z silnikiem z tyłu układac to wszystko ale tak sobie wyobrazilem ze ta traja bedzie wygladac dosc nieodpowiadajaca mojemu charakterowi.
Dlatego robie taki układ jak wyzej opisałem. Bedzie bardziej mesko
przejrzałem temat na nowo po dluzszje przerwie i mam jeszcze kilka pytan.
Głownie to wszystko mam juz spinane jakies głowne ząłozenia. Ale nadal mam problem z wyobrazeniem sobie i z zaprojektowaniem przodu z technicznego pkt widzenia.
A tez nieznalazłem jakiegos konkretnego temtu o przodzie.
Chodzi mi np oto w jaki sposob łaczycie krotki amor z dlugim widelcem. Czy podczas spawania nic z amorem sie nie dzieje?
Bo jakos zawieszenia sprezynowe do mnie nie przemawiaja.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 22:53
- Kontakt:
Re: Trajka Loczka
Ale ja nieoceniam nikogo tylko pisze o swoich preferencjach i o sobie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości