Już niedługo wystartuję z budową swojej trajki.
Jako dawca posłuży mi moje rajdowe concerto z załącznika.
Silnik 1.6 z modzonym kompem i podciśnieniami około 140 KM. Kręci się do 8000. Skrzynia też od tego samochodu.
To na tyle jeśli chodzi o teoretyczny bełkot:)
Rozważam dwie opcje:
1 montaż silnika z przodu z lewarkiem zmiany biegów pod prawym udem, siedziska dla drivera i plecaczka
2 silnik na tył, lewarek jak wyżej, siedziska jak wyżej
Jest to w zasadzie najważniejsza decyzja dla mnie.
Spec-spawacza i elektryka mam już ogarnięte.
Jakie są optymalnie najlepsze proporcje długości do szerokości żeby jeździło się wygodnie i bezpiecznie?
Na projekt i wykonanie ustalam sobie rok kalendarzowy. Musi być na tiptop.
piromobile
- piroman
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 kwie 2010, 23:59
- Krótki opis: piromobile w budowie
- Lokalizacja: wejherlandia
- Kontakt:
piromobile
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Prędkość jeszcze nikogo nie zabiła. Nagłe stanięcie w miejscu – to dopiero jest niebezpieczne.
- winda
- Secretary
- Posty: 14836
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: piromobile
to auto jest przednionapędowe? i skrzynia ma byc orginalna czy dopuszczasz mozliwość innej skrzyni?
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- piroman
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 kwie 2010, 23:59
- Krótki opis: piromobile w budowie
- Lokalizacja: wejherlandia
- Kontakt:
Re: piromobile
Przedni napęd a skrzynie dopuszczam inną. Wiem że to większa rzeźba niż tylni napęd ale mam sentyment do tego autka ( dziesiątki godzin spędzonych na szutrach, latając bokami )i chciałbym mieć w traji serce tej maszyny.
Prędkość jeszcze nikogo nie zabiła. Nagłe stanięcie w miejscu – to dopiero jest niebezpieczne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 0 gości