Trajka ciezko skreca- pomóżcie
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
jeżeli jestes z Krosna Odrzańskiego to byłoby fajnie bo blisko, ale jak z Krosna tamtego w hu... daleko to troche skifapawelkrosno pisze:ok dzieki serdeczne napisze do Kowala aha jak potrzebujecie jakiejś porady jeśli chodzi o lakiernictwo to hetnie pomoge mam warsztat i zawsze hetnie pomoge dordze:) pozdrawiam
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
jak pisalem wczesniej, wszyscy rozmieszczeni na drugich krańcach tego wesołego kraju, toż to pornografia prawie jest..pawelkrosno pisze:hehehe no z tego w hu..... pod rzeszowem piekna okolica takze zapraszam na jakiś wypad w bieszczady:) a jak jest jakiś problem z lakierem czy czymkolwiek co z tym związane to piszcie zawsze doradze:) jak bede wiedział:) pozdrawiam
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
jaki kąt główki ramy w trajce ??
hejka powiedzcie jaki ustalić kąt główki ramy w trajce zeby było git?? mam zawieszenie teleskopowe od hondy cbx 750 na orginalnych pulkach.czy długość trajki wpływa na kąt??
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Najbardzej optymalny kont główki ramy jest zawarty pomiedzy 35 a 37 stopni.To co ty zrobiłes jest jak w motocyklach sportowych co jest zle dla trajek. Z takim kontem jaki masz, jak bys zrobil troszeczke krodsza to przy pewnych predkościach zaczeło by ci zucać kierychą na lewo i prawo.
Najawarzniejsza zalezność w trajkach jest pomiedzy długościa a szerokością plus kont nachylenia gówki ramy i kont wyprzedzenia.Jak to wszystko zgrasz to po zakretach bedzie ok.
P.S. Według mnie kont nachylenia główki ramy jest kompletnie zły oraz jest za długa
Pytanie:
Jaka jest szeroka ??
Czy masz zawieszenie na tyle ??
Moja Rada:
Najprostszym sposobem na rozwiazanie twojeg problemu to załozenia przedniej opony z bierznikiem plaskim czyli zeby bieznik sciśle caloscią przylegający do powieszchni drogi.
Najawarzniejsza zalezność w trajkach jest pomiedzy długościa a szerokością plus kont nachylenia gówki ramy i kont wyprzedzenia.Jak to wszystko zgrasz to po zakretach bedzie ok.
P.S. Według mnie kont nachylenia główki ramy jest kompletnie zły oraz jest za długa
Pytanie:
Jaka jest szeroka ??
Czy masz zawieszenie na tyle ??
Moja Rada:
Najprostszym sposobem na rozwiazanie twojeg problemu to załozenia przedniej opony z bierznikiem plaskim czyli zeby bieznik sciśle caloscią przylegający do powieszchni drogi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości