TUTORIAL: Full Flow w silniku garba.
- szymon
- Posty: 800
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
- szymon
- Posty: 800
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
- szymon
- Posty: 800
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
i zobacz tez fotki na tej stronie bo warto
http://rides.webshots.com/album/563258593nswLfZ
http://rides.webshots.com/album/563258593nswLfZ
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4932
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
nie wiem czy rozważałeś takie rozwiązanie:
http://rides.webshots.com/photo/2195108 ... 8626iBAdJU
a koszt w sumie niewielki, w zależności od rocznika czwarty lub dziewiąty od góry
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... 13_167_172
http://rides.webshots.com/photo/2195108 ... 8626iBAdJU
a koszt w sumie niewielki, w zależności od rocznika czwarty lub dziewiąty od góry
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... 13_167_172
- szymon
- Posty: 800
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
300 zobacz jeszcze to. znalazlem na jakiejs amerykanskiej stronce ale tez ciekawe. jak przewiniesz wszystkie strony mozesz dowiedziec sie kilku ciekawych rzeczy o przerabianiu i remoncie silnikow vw
http://translate.google.com/translate?h ... 5%26sa%3DG
http://translate.google.com/translate?h ... 5%26sa%3DG
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4932
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Full Flow w silniku garba.
Sporo klamotów
ale super że nowa pompa będzie bo to na pewno pomoże starym arteriom silnika, jakość oleju też mocno się poprawi, co by nie mówić garbowe silniki generują sporo syfu proporcjonalnie do wieku, w sumie fajny patent aby żywotność silnika przedłużyć, powodzenia z pracami.

nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4932
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Full Flow w silniku garba.
Fajnie że dobrnąłeś do końca z tym układem, dobrze wygląda i oliwa dłużej jakość zachowa 

nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4932
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Full Flow w silniku garba.
A gaźniki dedykowane czy inny pomysł? Czujniki i zegary to chyba najlepiej VDO.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4932
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Full Flow w silniku garba.
Właśnie takie VDO, z niektórych modeli golfów i audi, są fajne bo małe, sposobem na gaźniki w dobrej cenie są dwugardzielowe dellorto z alfy 33 - za dobre trzeba dać około 1000, obsługują pojemności od 1300 do 2000, można je stroić do woli, trzeba jednak dokupić lejki a one nie są tanie
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4932
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Full Flow w silniku garba.
Uzupełniając info to Alfa tez ma dwa i podana cena jest za komplet (700-1000 zależnie od stanu) jak dobrze poszukać to z całą listwą i cięgnami się znajdzie, lejki - kolektory dolotowe widziałem kiedyś za 500 zł, trochę dłubaniny i wytrwałości i można taniej zrobić, ale rozwiązanie o jakim ty piszesz jest o wiele wygodniejsze i na pewno zadziała; swojego czasu chciałem adaptować gaźniki moto, miałem takiego Keihin-a w swoim Junaku i świetnie dawał radę, ale to było sporo lat temu i problemem było wykonanie dolotów, teraz w erze CNC pewnie dałoby radę 

nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości