korn152 trajka No1
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
- Lokalizacja: widełka podkarpackie
- Kontakt:
szlif wału przynajmnie w boxerze to kicha robie to nacodzien to wiem boxer tylko nominał jak ma jezdzic i chodzic jak powinien a te 0.25mm to duzo robi utwardzony wał po szlifie juz nirma tych samych własciwosci co oryginalny nawet z duzym przbiegiem chyba ze bardzo zatarty
BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
-
- Posty: 2704
- Rejestracja: 15 sie 2009, 22:35
- Krótki opis: *TRAJKERS*
- Lokalizacja: gdańsk
- Kontakt:
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4914
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
- Rob_trike
- President
- Posty: 10911
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
u nas w okolicy jest szlifiernia - z tego co pamitam od zawsze - jeszcze jako szczyl wozilem junakowskie klamoty do regeneracji Znajomi woza wszystko co jezdzi i nie slyszalem zlego slowa o ich robocie
Jeden jest fakt - inwestuja ciagle w maszyny a ludzie tam pracujacy to fachowcy ....
wiec jak jest cos z glowa zrobione to bedzie chodzic i juz .....
Jeden jest fakt - inwestuja ciagle w maszyny a ludzie tam pracujacy to fachowcy ....
wiec jak jest cos z glowa zrobione to bedzie chodzic i juz .....
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4914
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4914
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
- Rob_trike
- President
- Posty: 10911
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
- szymon
- Posty: 800
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
jesli juz robic cokolwiek z walem korbowym to tylko w poznaniu.
wszyscy moi znajomi jesli maja taki problem wysylaja tam.
sam naprawialem zatarty silnik z hondy cbx650 wlasnie u tego pana.
ceny dosyc wysokie ale jest gwarancja jakosci.
polecam!!!!!!!!!!!!!!!
Warsztat Ślusarsko-Mechaniczny mgr inż. Adam Korczyński
REGENERACJA WAŁÓW KORBOWYCH
* Baranowo, ul. Wiosenna 38
wszyscy moi znajomi jesli maja taki problem wysylaja tam.
sam naprawialem zatarty silnik z hondy cbx650 wlasnie u tego pana.
ceny dosyc wysokie ale jest gwarancja jakosci.
polecam!!!!!!!!!!!!!!!
Warsztat Ślusarsko-Mechaniczny mgr inż. Adam Korczyński
REGENERACJA WAŁÓW KORBOWYCH
* Baranowo, ul. Wiosenna 38
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Rob_trike
- President
- Posty: 10911
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
- Lokalizacja: widełka podkarpackie
- Kontakt:
dokładnie chodzi o zywotnosc nie o jakosc ja nie podwarzam jakosci szlifierzy chodzi mi o to powiem na przykładzie AR 33 145 i 146 wał po szlifie w takiej alfie nie wytrzyma wiecej jak 30 40 tysiecy MAKS dzieje sie tak gdzyz wał jest fabrydznie utwardzany(naweglany)junkers pisze:W garbach wały są fabrycznie nawęglane i azotowanie
Naweglana jest tylko jego cienka zewnetrzna czesc ktora podczas szlifu jest zdarta w mniejszym lub wiekszym stopniu o to włąsnie chodzi. Osobiscie nie szlifuje wałów ( chyba ze klijent sobie zyczy) jak juz wczesniej napisałem uzywke niz wał po szlifie ale to tylko moje zdanie
BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
-
- Posty: 2704
- Rejestracja: 15 sie 2009, 22:35
- Krótki opis: *TRAJKERS*
- Lokalizacja: gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
- Lokalizacja: widełka podkarpackie
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
-
- Posty: 2704
- Rejestracja: 15 sie 2009, 22:35
- Krótki opis: *TRAJKERS*
- Lokalizacja: gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
- Lokalizacja: widełka podkarpackie
- Kontakt:
http://www.allegro.pl/item903197193_tri ... opper.html
mysle na zbudowanie takiego przedniego zawieszenie co o nim myslicie i czy jest ciezkie do wykonania ewentualnie ma ktos jakies plany takiego czego
mysle na zbudowanie takiego przedniego zawieszenie co o nim myslicie i czy jest ciezkie do wykonania ewentualnie ma ktos jakies plany takiego czego
BOXER i tylko boxer z trajka dopiero zaczynam i licze na pomoc
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4914
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
- szymon
- Posty: 800
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
taki opis tej firmy znalazlem
Produkty i usługi
Wibrostykowe napawanie, nie-metalizacja natryskowa, nie-chrom techniczny i szlifowanie wszystkich rodzajów wałów korbowych - zakład usługowy Korczynski & Synowie, który od ponad 20 lat świadczy swoje usługi osobom prywatnym, szlifierniom oraz firmom w zakresie przywracania oryginalnych parametrów wałów korbowych. Nasz zakład regeneruje wały korbowe od samochodów ciężarowych, ciągników, samochodów osobowych, maszyn roboczych, kompresorów, sprężarek oraz motocykli.
Szczegółowa oferta firmy
Wały korbowe regenerujemy poprzez nadbudowę uszkodzonych czopów i szlifowanie ich do wymiaru nominalnego - dla zakładów szlifierskich na nadymiar około + 0.50 od nominału. Regenerujemy wały korbowe stalowe i żeliwne.
Zajmujemy się również regeneracją czopów popękanych w poprzek w wyniku mocnego zatarcia.
Posiadamy duże doświadczenie w prostowaniu wałów stalowych i żeliwnych - dzięki technologii wibracyjnego odpuszczania wyprostowany przez nas wał nie będzie krzywić się samoczynnie.
Dzięki wibrostykowemu napawaniu i zachowaniu wszystkich zasad technologii metali oraz pełnej automatyce otrzymujemy optymalną twardość od 58-62 HRC z zachowaniem pełnej elastyczności regenerowanych czopów.
W zależności od życzenia zleceniodawcy nasza firma dorabia również panewki do każdego typu silnika.
Czas wykonania naszej usługi to 2-4 dni, z możliwością przyjęcia jak i odesłania pocztą kurierską SERWISCO.
Własne marki
Regenerujemy czopy wałków rozrządów, półosie, dystanse wałów korbowych i wszystkie bieżnie pod łożyska igiełkowe i ślizgowe. Regenerujemy również wszystkie końcówki wałów korbowych pod koła pasowe.
Regenerujemy rownież uszkodzone korbowody, poprzez szlifowanie ich na wymiar nominalny.
Produkty i usługi
Wibrostykowe napawanie, nie-metalizacja natryskowa, nie-chrom techniczny i szlifowanie wszystkich rodzajów wałów korbowych - zakład usługowy Korczynski & Synowie, który od ponad 20 lat świadczy swoje usługi osobom prywatnym, szlifierniom oraz firmom w zakresie przywracania oryginalnych parametrów wałów korbowych. Nasz zakład regeneruje wały korbowe od samochodów ciężarowych, ciągników, samochodów osobowych, maszyn roboczych, kompresorów, sprężarek oraz motocykli.
Szczegółowa oferta firmy
Wały korbowe regenerujemy poprzez nadbudowę uszkodzonych czopów i szlifowanie ich do wymiaru nominalnego - dla zakładów szlifierskich na nadymiar około + 0.50 od nominału. Regenerujemy wały korbowe stalowe i żeliwne.
Zajmujemy się również regeneracją czopów popękanych w poprzek w wyniku mocnego zatarcia.
Posiadamy duże doświadczenie w prostowaniu wałów stalowych i żeliwnych - dzięki technologii wibracyjnego odpuszczania wyprostowany przez nas wał nie będzie krzywić się samoczynnie.
Dzięki wibrostykowemu napawaniu i zachowaniu wszystkich zasad technologii metali oraz pełnej automatyce otrzymujemy optymalną twardość od 58-62 HRC z zachowaniem pełnej elastyczności regenerowanych czopów.
W zależności od życzenia zleceniodawcy nasza firma dorabia również panewki do każdego typu silnika.
Czas wykonania naszej usługi to 2-4 dni, z możliwością przyjęcia jak i odesłania pocztą kurierską SERWISCO.
Własne marki
Regenerujemy czopy wałków rozrządów, półosie, dystanse wałów korbowych i wszystkie bieżnie pod łożyska igiełkowe i ślizgowe. Regenerujemy również wszystkie końcówki wałów korbowych pod koła pasowe.
Regenerujemy rownież uszkodzone korbowody, poprzez szlifowanie ich na wymiar nominalny.
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
- custom
- Member
- Posty: 8001
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 04 lut 2010, 22:58
- Lokalizacja: widełka podkarpackie
- Kontakt:
-
- Posty: 2704
- Rejestracja: 15 sie 2009, 22:35
- Krótki opis: *TRAJKERS*
- Lokalizacja: gdańsk
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] i 0 gości