każdy z nas na kompleks "gracza komputerowego". Są drzwi i jest na nich widoczna klamka, a my kurwa szukamy naokoło ukrytej dźwigni albo zapadki. Sam tak mam i widze po sobie że zawsze sobie jakieś sztuczne problemy człowiek znajduje.
to sie powinno leczyć, czy w moim przypadku juz za późno?
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Dokładnie- jak chcesz mieć niższe obroty silnika, przełożenia dłuższe- załóż większy kapeć, ewentualnie przekładnię główną z bisa- jest trochę dłuższa. Krótszej skrzyni niż oryginalna nie ma sensu wydaje mi się ładować bo seria już jest krótka... Ewentualnie możesz porzeźbić ze skrzynią CC- ale nie ma sensu- najprościej większy kapeć założyć i będzie git- co w przypadku trajki jest tylko na plus (bo na małych kółkach to średnio wygląda...) noo, pozostaje jeszcze kwestia czy seryjny silnik takie szerokie i duże kapcie uciągnie
126p FL 1989 - Hard Core'owy BoB 1.1
125p 1.4 16v 1987- biała rajdówka
125p 1.6ME 1990- czerwona seria