Witam Forum !

Od tego należy zacząć, kilka słów o sobie..
Pleban
Posty: 21
Rejestracja: 28 mar 2023, 08:38
Kontakt:

Re: Witam Forum !

Post autor: Pleban »

Rob_trike pisze: 23 paź 2023, 18:15 Cześć witam z Kujaw.

Baza zajebista na przeróbki :) Jak coś to pytaj - zawsze warto aby nie powielić błędów innych ;)
No tych pytań, to będzie pewnie nawet sporo w swoim czasie.
Na tą chwilę muszę dojść do ładu z Weberami , bo wciąga jak Smok Wawelski - w 14,5 się zamknęła 🤣😆.
Pleban
Czarek-trike
Posty: 9306
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: Witam Forum !

Post autor: Czarek-trike »

Siemandero ;)
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1880
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: Witam Forum !

Post autor: andrzejqs »

Witam witam ogarnąć i w trasę
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
czerwonyskorpion
Member
Member
Posty: 922
Rejestracja: 14 gru 2008, 09:05
Lokalizacja: Ługów
Kontakt:

Re: Witam Forum !

Post autor: czerwonyskorpion »

Czyli masz na garbowym silniku ?
Pleban
Posty: 21
Rejestracja: 28 mar 2023, 08:38
Kontakt:

Re: Witam Forum !

Post autor: Pleban »

czerwonyskorpion pisze: 30 paź 2023, 14:27 Czyli masz na garbowym silniku ?
No nie. Pisałem w pierwszym poście, że na silniku z Audi 80 , 1,8 , ale na dwóch gaźnikach Weber 40 DCOE 151.
W oryginale silnik był na jednopunktowym wtrysku i miał 90KM / 145 Nm przy 2350 rpm. Na tych gaźnikach powinien mieć nieco więcej, ale o ile ,to nie wiem, jednak chyba nie ma, bo montaż gaźników jest źle zrobiony.
Natomiast skrzynia 4ka i most są garbate.
Kod silnika DS.
Ze stajni Boom ten sprzęt wyszedł z silnikiem też z Audi, ale 1,6. Później ktoś go wymienił na 1,8..
Bardzo kiepsko wykonał przedłużenia kolektorów ssących , które potrzebne są, żeby gaźniki były w poziomie, bo poprzedni silnik był prawdopodobnie pochylony tak jak jest montowany w Audi, a ten jest w pionie. Te przedłużki są wystrugane szlifierką i wiertarką, nie mają dobrych płaszczyzn i mają bardzo kostrupate gardziele , co straszliwie wyhamowuje wytrysk mieszanki do silnika ,wytraca moc. To tak po krótce..
Z tym sobie pewnie dam rady, natomiast chciałbym znaleźć skrzynie 5kę i tu mi trochę brak wiedzy co się nadaje ( ale chyba tylko T3 od diesla ).
No i na wahaczem będę musiał się pochylić, zregenerować , poszerzyć, wstawić szersze koło i z tarczą..
Pleban
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4477
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Witam Forum !

Post autor: adaśko »

Znalezienie 5 biegowej skrzyni garbowej , lub T3 to cud , po taniości da radę ze skrzynią od audi 80 trzeba tylko trochę pomyślunku i się da. Wywal te gaźniki bo pewnie paliwożerne toto ustrojstwo się zrobiło. Najszybszy i naj ekonomiczniejszy tuning to zakup swapa z audi B4 2.0 abk . Po szczegóły możesz do mnie dzwonić 506897226
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3674
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Witam Forum !

Post autor: bandit »

Podzielam zdanie Adasia. Mialem 1.8 90 kunia w Ventylu na 1 punktowym wtrysku z gazociagiem, 150 tys nim zrobilem i hulal az milo. Moment moze nie byl imponujacy (155 niutow) ale zbieral sie od dolu (moment dostepny od 2400 plus minus) . Poszukaj wytrysku od 1.8 abs typ silnika (byly tez 1.8 ale 75 kunia) i zrob przeszczepa (a moze bedzie pasowac) i ciesz sie jazda. Silnik ten montowany byl w Ventach , gulfach i innych tworach z fałwi. A jakbys chcial dzwiek miec zajebisty to zrob Swapa z 2.3 V5 /VR5 ale 10 zaworowy o mocy 150 kunia (valka 5 cylindrowa na 1 glowicy). Byly jeszcze 2.8 (175 kunia) i 2.9 (209 kunia)VR6 ale to juz za ciezkie i za mocne . No i oczywiscie subaru z pieknym dzwiekiem i nisko srodek ciezkosci w porownaniu do slupkow pionowych i vałek. Wybor zalezy od Ciebie, Twojej fanrazji i zasobnosci portfela:)
Pleban
Posty: 21
Rejestracja: 28 mar 2023, 08:38
Kontakt:

Re: Witam Forum !

Post autor: Pleban »

adaśko pisze: 31 paź 2023, 00:52 Znalezienie 5 biegowej skrzyni garbowej , lub T3 to cud , po taniości da radę ze skrzynią od audi 80 trzeba tylko trochę pomyślunku i się da. Wywal te gaźniki bo pewnie paliwożerne toto ustrojstwo się zrobiło. Najszybszy i naj ekonomiczniejszy tuning to zakup swapa z audi B4 2.0 abk . Po szczegóły możesz do mnie dzwonić 506897226
👍
Od początku się zastanawiam nad zmianą tego silnika. Też myślałem o1,8 na wtrysku. ( nie wiem, czy lepiej turbo, czy bez) . 2,0 będzie bardziej ekonomiczne jak 1,8 ? ( no możliwe, nie wiem, pytam)
Będę dzwonić.
(Wiadomo - wtedy wstawiali to, co było dostępne w tamtych czasach, a później technologia poszła do przodu. )
Pleban
Awatar użytkownika
vilu
Posty: 29
Rejestracja: 04 gru 2011, 15:45
Lokalizacja: Olsztyn koło Częstochowy
Kontakt:

Re: Witam Forum !

Post autor: vilu »

Witaj kolego :D :D :D
Awatar użytkownika
Irek
Member
Member
Posty: 210
Rejestracja: 08 sty 2011, 21:56
Lokalizacja: Łabiszyn
Kontakt:

Re: Witam Forum !

Post autor: Irek »

Powitać z Łabiszyna😉
Irek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 0 gości