Dlatego jeżdżę teraz Celiną. HeheheSzefciu pisze:C5 ma fajniejsze silniki i hydro kolejnej generacji.
Moja druga ;-)
- bandit
- Posty: 3681
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4909
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
można zostawić tak jak jest i poduszkę zamiast sprężyny założyć, ale potrzebny byłby gwintowany mcpherson. Sporo koło tego zachodu bo toczenia sporo, ale właściwie bez przeróbek zawiasu.Szefciu pisze:Ja bym tutaj nie kombinował. Amortyzator ustala geometrie zawieszenia i powinien zostać. Wywalic spręzyne i obok zalożyc poduszke to sztuka dla sztuki. Jak chcesz troche obniżyc gore to moze lepiej wywalic lozysko i poduszke. Zyskasz kilka cm.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:38
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Przy zawieszeniu z mapersonem musi być gwintowany amortyzator, i poduszki od kabiny raczej nie podejdą. W zawieszeniu gdzie sprężyna i amor są oddzielnie sprawa jest dużo prostsza, zestawy do busów mogą podejść. Air ride nie jest super komfortowe i właściwości jezdne na tym cierpią przynajmniej w autach przerabianych z sprężyn na airride.
Osobiście zastosowałbym zawias, układ napędowy z citroena C5, to jest już bardzo dopracowana technologia. bezpieczna i bardzo komfortowa.
Tak do oblukania:
https://airride-system.pl
Zwróć uwagę na kształt poduszek. To tak zwane bałwaneki
Osobiście zastosowałbym zawias, układ napędowy z citroena C5, to jest już bardzo dopracowana technologia. bezpieczna i bardzo komfortowa.
Tak do oblukania:
https://airride-system.pl
Zwróć uwagę na kształt poduszek. To tak zwane bałwaneki
- andrzejqs
- Posty: 1881
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
A kolega sympatyczny odporny na powitalnie
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
-
- Posty: 9314
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
jak tribal to wiadomo...andrzejqs pisze:A kolega sympatyczny odporny na powitalnie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- bandit
- Posty: 3681
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Dlatego zapytałem ktoś ty. Widzę że staropolski zwyczaj witania sie jest przez niektórych osobników w obecnych czasach nagminnie zapominany...
-
- Posty: 9314
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
o cyckach nie wspomnę...bandit pisze:Dlatego zapytałem ktoś ty. Widzę że staropolski zwyczaj witania sie jest przez niektórych osobników w obecnych czasach nagminnie zapominany...
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:38
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Poprawiłem się
Panowie piszcie w temacie.
Panowie piszcie w temacie.
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
- Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Pomijając fakt zawieszenia pneumatycznego, jest sens budowy trajki na avensis? Mam pytanie : czy budować na tym piecu,zawieszeniu i skrzyni? Będzie dużo zabawy z ogarnięciem elektryki do silnika? Muszę się pozbyć auta i nie wiem,oddać w dobre ręce auto które śmiga bez problemów u mnie chyba z 8 lat? Wywalić to na złom czy budować traje...krobia pisze:Tak czytam i czytam i czytam i sobie pomyślałem...po chooj komplikowac sobie życie
Doradzicie coś?
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Odpowiedź jest prosta, budować budowaćMichael2304 pisze:Pomijając fakt zawieszenia pneumatycznego, jest sens budowy trajki na avensis? Mam pytanie : czy budować na tym piecu,zawieszeniu i skrzyni? Będzie dużo zabawy z ogarnięciem elektryki do silnika? Muszę się pozbyć auta i nie wiem,oddać w dobre ręce auto które śmiga bez problemów u mnie chyba z 8 lat? Wywalić to na złom czy budować traje...krobia pisze:Tak czytam i czytam i czytam i sobie pomyślałem...po chooj komplikowac sobie życie
Doradzicie coś?
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
- Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Witam. Ma ktoś pomysł,jaki zacisk hamulcowy potrafi zablokować koło z oponą R15x295? Bo te garbusowe się nie sprawdzają... Tarcza będzie garbusowa 278mmx9,50mm .Zaciski z ręcznym.
Czas zacząć drugą maszynę robić
Czas zacząć drugą maszynę robić
- BOOM
- Posty: 533
- Rejestracja: 11 sty 2014, 18:48
- Lokalizacja: MIKOŁÓW
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Wszystko zależy od pompy ,jak miałem z ursusa to były takie sobie, założyłem OBP 0,625 i hamulce o niebo lepsze.
http://www.inter-rally.pl/pol_m_Uklad-h ... e-325.html
http://www.inter-rally.pl/pol_m_Uklad-h ... e-325.html
- tim
- Posty: 619
- Rejestracja: 22 cze 2012, 09:36
- Lokalizacja: Mroczeń
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Ja mam OBP 1"ze zbiirnikiem, jednak bez ręcznego bo zaciski przód od astry
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
- Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Dzięki. Jakieś serwo do tych pomp będzie pasować?
- BOOM
- Posty: 533
- Rejestracja: 11 sty 2014, 18:48
- Lokalizacja: MIKOŁÓW
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
To raczej musisz dopasować kpl servo z pompą.
- BOOM
- Posty: 533
- Rejestracja: 11 sty 2014, 18:48
- Lokalizacja: MIKOŁÓW
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
To raczej musisz dopasować kpl servo z pompą.
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
U mnie na tych tarczach zaciski od fiata Uno i pompa sprzęgłowa ze wspomaganiem od nissana patrola. Hamulce bardzo dobre. Te oryginalne zaciski z ręcznym od zestawów na przeróbki na tarcze się nie sprawdziły.Michael2304 pisze:Witam. Ma ktoś pomysł,jaki zacisk hamulcowy potrafi zablokować koło z oponą R15x295? Bo te garbusowe się nie sprawdzają... Tarcza będzie garbusowa 278mmx9,50mm .Zaciski z ręcznym.
Czas zacząć drugą maszynę robić
- GREGOR
- Posty: 5799
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Ja w swojej miałem od SHARANA, ale z tarczami nie byłem zadowolony, gowno wyginało je przy każdej okazji wjazdu w wodę, nie ma to jak tarcze wentylowane
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
- Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Ze względu na wielkość myślałem o pompie i serwo z Matiza.BOOM pisze:To raczej musisz dopasować kpl servo z pompą.
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
- Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Te zaciski to tył? Mają ręczny? Od jakiego to Uno 1,0 ; 1.4?sekuwawa pisze:U mnie na tych tarczach zaciski od fiata Uno i pompa sprzęgłowa ze wspomaganiem od nissana patrola. Hamulce bardzo dobre. Te oryginalne zaciski z ręcznym od zestawów na przeróbki na tarcze się nie sprawdziły.Michael2304 pisze:Witam. Ma ktoś pomysł,jaki zacisk hamulcowy potrafi zablokować koło z oponą R15x295? Bo te garbusowe się nie sprawdzają... Tarcza będzie garbusowa 278mmx9,50mm .Zaciski z ręcznym.
Czas zacząć drugą maszynę robić
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Jak chcesz zaciski przednie z ręcznym, to od Xantii- tam ręczny na przód jest...Michael2304 pisze:Te zaciski to tył? Mają ręczny? Od jakiego to Uno 1,0 ; 1.4?sekuwawa pisze:U mnie na tych tarczach zaciski od fiata Uno i pompa sprzęgłowa ze wspomaganiem od nissana patrola. Hamulce bardzo dobre. Te oryginalne zaciski z ręcznym od zestawów na przeróbki na tarcze się nie sprawdziły.Michael2304 pisze:Witam. Ma ktoś pomysł,jaki zacisk hamulcowy potrafi zablokować koło z oponą R15x295? Bo te garbusowe się nie sprawdzają... Tarcza będzie garbusowa 278mmx9,50mm .Zaciski z ręcznym.
Czas zacząć drugą maszynę robić
- bandit
- Posty: 3681
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Citroen C5 rocznik 2001-2008 też ma zaciski przednie z ręcznym hamulcem.
-
- Member
- Posty: 1064
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Ale oba citroeny mają olej hydrauliczny a nie płyn hamulcowy. Zamiana niszczy uszczelniacze.bandit pisze:Citroen C5 rocznik 2001-2008 też ma zaciski przednie z ręcznym hamulcem.
- bandit
- Posty: 3681
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Xantia tak, ale Ce piuntka jest na płynie hamulcowym dot 4.
Citroen rozdzielił układ hydrauliczny od hamulcowego.
Citroen rozdzielił układ hydrauliczny od hamulcowego.
-
- Member
- Posty: 1064
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Moja druga ;-)
Ooo zatrzymalem sie ns xantii. Nie wiesz czy zaciski są zamienne?bandit pisze:Xantia tak, ale Ce piuntka jest na płynie hamulcowym dot 4.
Citroen rozdzielił układ hydrauliczny od hamulcowego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości