Tak sobie myślę, trajka którą kupiłem pochodzi z Krosna . Badania techniczne miała robione na krośnieńskich stacjach , i to od lat 90tych . Oryginalnie została wyprodukowana na skrzyni malca i silniku zastawy 750 , planuję podobny zestaw tylko np z silnikiem np . matiza aby uniknąć sytuacji w której trafię na diagnostę który tę trajkę pokojarzy .
Jest coś takiego jak przegląd ze zmianami konstrukcyjnym, wtedy legalnie zmienisz w dowodzie pojemność silnika, ja akurat jestem na tym etapie, tylko czekam pogody umożliwiającej jazdę trajką. Oczywiście musi zrobić to mądry diagnosta nie ruszając DMC !
bobber pisze:Tak sobie myślę, trajka którą kupiłem pochodzi z Krosna . Badania techniczne miała robione na krośnieńskich stacjach , i to od lat 90tych . Oryginalnie została wyprodukowana na skrzyni malca i silniku zastawy 750 , planuję podobny zestaw tylko np z silnikiem np . matiza aby uniknąć sytuacji w której trafię na diagnostę który tę trajkę pokojarzy .
Dobry plan, jak się zdecydujesz na swifta 3 cyl, to mam gdzieś dwg płyty do wycięcia wodą, pod skrzynię malca
GREGOR pisze:Jest coś takiego jak przegląd ze zmianami konstrukcyjnym, wtedy legalnie zmienisz w dowodzie pojemność silnika, ja akurat jestem na tym etapie, tylko czekam pogody umożliwiającej jazdę trajką. Oczywiście musi zrobić to mądry diagnosta nie ruszając DMC !
Panowie niedługo zakładam mój temat z budowy trajki nr 3 . Ale puki co zapytam tutaj kto z szanownego grona mógłby dorobić mi szerokie półki do przedniego zawiasu? A może ktoś na na zbyciu pod lagi fi 38?