Trajka OLAFA
- tim
- Posty: 619
- Rejestracja: 22 cze 2012, 09:36
- Lokalizacja: Mroczeń
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
A masz jakieś zniżki czy jesteś świerzak
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:46
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Mam pełne zniżki po ponad 20 lat płaceniatim pisze:A masz jakieś zniżki czy jesteś świerzak
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
ale samochodowy inny to nie jest samochod osobowyOLAF pisze:Mam pełne zniżki po ponad 20 lat płaceniatim pisze:A masz jakieś zniżki czy jesteś świerzak
zmień agenta i uderzaj do PZu
Ja w polisie mam wpisane pojazd sam trójkołowiec i płacę mniej niż za motocykl, a w papierach mam to samo co Ty
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:46
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
adaśko pisze:ale samochodowy inny to nie jest samochod osobowyOLAF pisze:Mam pełne zniżki po ponad 20 lat płaceniatim pisze:A masz jakieś zniżki czy jesteś świerzak
zmień agenta i uderzaj do PZu
Ja w polisie mam wpisane pojazd sam trójkołowiec i płacę mniej niż za motocykl, a w papierach mam to samo co Ty
Tak właśnie zrobię
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:46
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Pytanie natury technicznej ,może ktoś podpowie. Czy skrzynia biegów maual od golfa 3 1.9 TDI ze sterowaniem zmiany biegów na linkach będzie pasowała do silnika 2.0 benzyna .
- Arek
- Vice-President
- Posty: 4369
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
- Lokalizacja: Żnin
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Skrzynia powinna pasować o ile pamiętam, mogą się różnić półosie...
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:46
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
To by była dobra wiadomość , a jak z przełożeniem , będzie to jeżdziło jakoś .Arek pisze:Skrzynia powinna pasować o ile pamiętam, mogą się różnić półosie...
- Arek
- Vice-President
- Posty: 4369
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
- Lokalizacja: Żnin
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Tego nie wiem, poszukaj gdzieś w necie, jakie było w dieslu, jakie w benzynie
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:46
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
I tu pojawia się problem , z zamiłowania i zawodu jestem stolarzem (brak czasu) z konieczności jestem hydraulikiem , umiem zrobić co nieco ale te tabelki , jakieś przeliczniki ,to mnie przerasta.Arek pisze:Tego nie wiem, poszukaj gdzieś w necie, jakie było w dieslu, jakie w benzynie
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Skrzynia diesla i sulnik benzynowy to niedobre połączenie , zajedziesz silnik bardzo szybko zbyt dużymi obrotamiOLAF pisze:I tu pojawia się problem , z zamiłowania i zawodu jestem stolarzem (brak czasu) z konieczności jestem hydraulikiem , umiem zrobić co nieco ale te tabelki , jakieś przeliczniki ,to mnie przerasta.Arek pisze:Tego nie wiem, poszukaj gdzieś w necie, jakie było w dieslu, jakie w benzynie
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- Arek
- Vice-President
- Posty: 4369
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
- Lokalizacja: Żnin
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
wierzyłbym Adaśkowi w ciemno...
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Yyyyy odwrotnie chyba. silnik pb, skrzynia tdi jak rozumiem, czyli silnik będzie miał niższe obroty na skrzyni od tdika, nie wyższe- co też niedobre z jednej strony, ale z drugiej, jak silnik da radę, to trajka ze 300km/h pojedzie na tych przełożeniachadaśko pisze:Skrzynia diesla i sulnik benzynowy to niedobre połączenie , zajedziesz silnik bardzo szybko zbyt dużymi obrotamiOLAF pisze:I tu pojawia się problem , z zamiłowania i zawodu jestem stolarzem (brak czasu) z konieczności jestem hydraulikiem , umiem zrobić co nieco ale te tabelki , jakieś przeliczniki ,to mnie przerasta.Arek pisze:Tego nie wiem, poszukaj gdzieś w necie, jakie było w dieslu, jakie w benzynie
- Arek
- Vice-President
- Posty: 4369
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
- Lokalizacja: Żnin
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Nie pojedzie. Gdyby tak było, wszystkie małoletnie matołki przekładałyby biegusiem skrzynie do zagazowanych trupków
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
na jedno wychodzi , że dieslowa skrzynia nie podejdzieYesvs666 pisze:Yyyyy odwrotnie chyba. silnik pb, skrzynia tdi jak rozumiem, czyli silnik będzie miał niższe obroty na skrzyni od tdika, nie wyższe- co też niedobre z jednej strony, ale z drugiej, jak silnik da radę, to trajka ze 300km/h pojedzie na tych przełożeniachadaśko pisze:Skrzynia diesla i sulnik benzynowy to niedobre połączenie , zajedziesz silnik bardzo szybko zbyt dużymi obrotamiOLAF pisze:I tu pojawia się problem , z zamiłowania i zawodu jestem stolarzem (brak czasu) z konieczności jestem hydraulikiem , umiem zrobić co nieco ale te tabelki , jakieś przeliczniki ,to mnie przerasta.Arek pisze:Tego nie wiem, poszukaj gdzieś w necie, jakie było w dieslu, jakie w benzynie
ale skąd taki pomysł
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:46
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Pomysł powstał z tego powodu że te skrzynie miały już sterowanie zmiany biegów linkami co zmniejszyło by kłopot kombinacji z drążkiem na który nie mam pomysłu.
- mechanior
- Member
- Posty: 2147
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Ja kiedyś miałem starą audi 100 , zmieniłem silnik z benzyny na diesla i wszystko pasowało. starsze konstrukcje miały to do siebie że nie były wyliczane na styk i wiele elementów różnych samochodów mogło ze sobą współpracować w różnych konfiguracjach. A co do zajeżdżania obrotami to coś ty Adaśko się zrobił taki wyczulony.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:46
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Też zdarzyło mi się popełnić coś takiego ponad 20 lat temu. W Mercedesie 115 wymieniłem silnik 2.0 D na 2.3 benzyna i nie przypominam sobie żeby były jakieś drastyczne zmianymechanior pisze:Ja kiedyś miałem starą audi 100 , zmieniłem silnik z benzyny na diesla i wszystko pasowało. starsze konstrukcje miały to do siebie że nie były wyliczane na styk i wiele elementów różnych samochodów mogło ze sobą współpracować w różnych konfiguracjach. A co do zajeżdżania obrotami to coś ty Adaśko się zrobił taki wyczulony.
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
a wkładajta co chceta , ale momentu zabraknie silnikowi 2.0 115 Km dla skrzyni diesla i tyle!!! i jeszcze te wielkie kola , które mielą nawet koła zamachowe w automacie ?mechanior pisze:Ja kiedyś miałem starą audi 100 , zmieniłem silnik z benzyny na diesla i wszystko pasowało. starsze konstrukcje miały to do siebie że nie były wyliczane na styk i wiele elementów różnych samochodów mogło ze sobą współpracować w różnych konfiguracjach. A co do zajeżdżania obrotami to coś ty Adaśko się zrobił taki wyczulony.
Wstawic oryginalna skrzynię od golfa III , tez można przerobic na linki , ale po co ?
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Skrzynia z wieswagena na drążku? Przechodzisz na linki z palcem w nosie. Przerabiałem ten temat już w dwóch trajach. Co chcesz wiedzieć?OLAF pisze:Pomysł powstał z tego powodu że te skrzynie miały już sterowanie zmiany biegów linkami co zmniejszyło by kłopot kombinacji z drążkiem na który nie mam pomysłu.
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:46
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Wszystko jak dla upośledzonego bo takim trzeba pomagać ,zdjęcia ,opisy bo sam sobie z tym nie radzę a w mojej mieścinie nie ma z kim mądrym pogadać żeby podpowiedział albo popatrzył i wytłumaczył bo jak komputer nie ma błędów to wszystko jest OK.bandit pisze:Skrzynia z wieswagena na drążku? Przechodzisz na linki z palcem w nosie. Przerabiałem ten temat już w dwóch trajach. Co chcesz wiedzieć?OLAF pisze:Pomysł powstał z tego powodu że te skrzynie miały już sterowanie zmiany biegów linkami co zmniejszyło by kłopot kombinacji z drążkiem na który nie mam pomysłu.
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:46
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Adaś nie złość się ,próbowałem wyjść z problemu w miarę swoich możliwości. Mam nawet skrzynię od Budynia do tego silnika ale co dalej ?adaśko pisze:a wkładajta co chceta , ale momentu zabraknie silnikowi 2.0 115 Km dla skrzyni diesla i tyle!!! i jeszcze te wielkie kola , które mielą nawet koła zamachowe w automacie ?mechanior pisze:Ja kiedyś miałem starą audi 100 , zmieniłem silnik z benzyny na diesla i wszystko pasowało. starsze konstrukcje miały to do siebie że nie były wyliczane na styk i wiele elementów różnych samochodów mogło ze sobą współpracować w różnych konfiguracjach. A co do zajeżdżania obrotami to coś ty Adaśko się zrobił taki wyczulony.
Wstawic oryginalna skrzynię od golfa III , tez można przerobic na linki , ale po co ?
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Opisowo. Foty jak znajdę na drugim kompie wkleje. Wziąłem kpl-tny mechanizm z VW Ventyla i odciąłem pręt wybieraka jakiś 1 cm zapasu na tulejce prowadzącej przy maksymalnie wciśniętym pręcie do przodu. Masz dwie dzwigienki do których dospawasz płaskowniki na przedłużenie- trza dobrać taka długość doświadczalnie aby ruch wajchy do przeszczepu na linkach spowodował wbicie biegu do końca. Następnie dorabiasz uchwyty linek i linki trza będzie dorobić dłuższe. W przypadku mondeo aby nie dorabiać linek zrobiłem tak mechanizm aby przestawić wyjście do linek że wystarczyło linki wydłużyć za pomocą prętów gwintowanych z koncowkami-widelkami- wyższa szkoła wtajemniczenia... Foty wyjaśnia ta zagmatwana opisowke słowna.
- GREGOR
- Posty: 5800
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Jakie to wszystko prostebandit pisze:Opisowo. Foty jak znajdę na drugim kompie wkleje. Wziąłem kpl-tny mechanizm z VW Ventyla i odciąłem pręt wybieraka jakiś 1 cm zapasu na tulejce prowadzącej przy maksymalnie wciśniętym pręcie do przodu. Masz dwie dzwigienki do których dospawasz płaskowniki na przedłużenie- trza dobrać taka długość doświadczalnie aby ruch wajchy do przeszczepu na linkach spowodował wbicie biegu do końca. Następnie dorabiasz uchwyty linek i linki trza będzie dorobić dłuższe. W przypadku mondeo aby nie dorabiać linek zrobiłem tak mechanizm aby przestawić wyjście do linek że wystarczyło linki wydłużyć za pomocą prętów gwintowanych z koncowkami-widelkami- wyższa szkoła wtajemniczenia... Foty wyjaśnia ta zagmatwana opisowke słowna.
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
W przypadku mechanizmu z Ventyla to było proste. Przedłużenie dźwigienek oryginalnego mechanizmu i podpięcie linek z lewarka plus przedłużenie ich... W przypadku mechanizmu z mundzia wjechał pół mechanizmu z Vento połowa mojej rzeźby... Jutro fotek poszukam.
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:46
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Re: Trajka OLAFA
Wielkie dziękibandit pisze:W przypadku mechanizmu z Ventyla to było proste. Przedłużenie dźwigienek oryginalnego mechanizmu i podpięcie linek z lewarka plus przedłużenie ich... W przypadku mechanizmu z mundzia wjechał pół mechanizmu z Vento połowa mojej rzeźby... Jutro fotek poszukam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 11 gości