218 + 285 = 503mazda pisze:A która skrzynia lepsza pod silnik 218+285KM z garbusa na suche półosie czy z transportera T3 - mam problem z wyborem.
odpowiedź prosta - ŻADNA
218 + 285 = 503mazda pisze:A która skrzynia lepsza pod silnik 218+285KM z garbusa na suche półosie czy z transportera T3 - mam problem z wyborem.
Lipa, 218 to pewnie była liczba kilogramów na przódLipa pisze:218 + 285 = 503mazda pisze:A która skrzynia lepsza pod silnik 218+285KM z garbusa na suche półosie czy z transportera T3 - mam problem z wyborem.
odpowiedź prosta - ŻADNA
yunkers pisze:Mazda ty zajrzyj do tematu Roba trajka IV, co prawda trajka jeszcze nie objeżdżona, ale śledź postęp to pewnie dowiesz się, że może szukasz skrzyni UN1
Ty no chyba nic do mnie nie wysłałeś bo nic nie dotarło. Puść jeszcze raz priv albo podaj maila to Ci wyślę rysunki. Ogólnie to poszukaj nowszego silnika bo EA82 to już taki sam zabytek co EA71.Yesvs666 pisze:Elo, odświeżam temat o subaru ea82. Czytam forum wzdłuż i w szerz i już oczopląsu dostaję co, gdzie jest. Trafił mi się silnik ea82 do połknięcia, facio miał go uczyć latać w wiatrakowcu, ale mu chęci zabrakło do grzebania i chce się pozbyć. Szukam rysunków, żeby go ożenić ze skrzynią garba. Niby prosto samemu zaprojektować, ale lepiej zapytać kogoś, kto już robił. Wysłałem priva do Sekuwawa, ale cicho, Pawlik widzę też coś fajnego na wodzie wycinał, ale już nie jestem pewien pod jaki to silnik subaru było... Ogólnie na forum jest już tyle wiedzy upchane, że można się zawiesić czytając i trudno jest namierzyć konkretną informację
Heh, więc zapytam konkretnie- czy jest ktoś, kto ma gdzieś skitrany rysunek flanszy+ co od czego użyć- ea82+ skrzynia garb i chciałby się nim podzielić?
Super, że się odezwałeś, dzięki. Mail niby poszedł, wysyłałem przez forum z kopią na mojego maila i kopia do mnie dotarla, ale nieważne, coś się mogło wydupcyć podczas wysyłania- puszczę jeszcze raz. Wiem, że to zabytek, ale po prostu jest taki do wzięcia z pewnych rąk. Osobiście jestem fanem EA 71/81, ale szkoda mi tego silnika do trajki- są zwarte, lekkie i łatwo się je adoptuje do lotnictwa, 82 to już kawał szmela, do samolotu nie koniecznie, ale trajka na nim będzie fruwaćsekuwawa pisze:Ty no chyba nic do mnie nie wysłałeś bo nic nie dotarło. Puść jeszcze raz priv albo podaj maila to Ci wyślę rysunki. Ogólnie to poszukaj nowszego silnika bo EA82 to już taki sam zabytek co EA71.Yesvs666 pisze:Elo, odświeżam temat o subaru ea82. Czytam forum wzdłuż i w szerz i już oczopląsu dostaję co, gdzie jest. Trafił mi się silnik ea82 do połknięcia, facio miał go uczyć latać w wiatrakowcu, ale mu chęci zabrakło do grzebania i chce się pozbyć. Szukam rysunków, żeby go ożenić ze skrzynią garba. Niby prosto samemu zaprojektować, ale lepiej zapytać kogoś, kto już robił. Wysłałem priva do Sekuwawa, ale cicho, Pawlik widzę też coś fajnego na wodzie wycinał, ale już nie jestem pewien pod jaki to silnik subaru było... Ogólnie na forum jest już tyle wiedzy upchane, że można się zawiesić czytając i trudno jest namierzyć konkretną informację
Heh, więc zapytam konkretnie- czy jest ktoś, kto ma gdzieś skitrany rysunek flanszy+ co od czego użyć- ea82+ skrzynia garb i chciałby się nim podzielić?
Załapałem, że z tym mailem coś nie działa jak powinno, wysłałem na PW,winda pisze:Nie wysyłaj maila przez forum. Wysyłaj wiadomość PW
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości