Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
GREGOR
Posty: 5783
Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
Lokalizacja: ŁĘCZNA
Kontakt:

Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

Post autor: GREGOR »

Z początku nie bardzo to sobie wyobrażałem , ale zacząłem drążyć temat bardziej i co nieco można podejrzeć.
Uważam że jest to bardzo przyszłościowe rozwiązanie , pomyślałem że może ktoś tego spróbować , ma bardzo dobre recenzje po testach i myślę że dało by radę coś podobnego zrobić.
Zwróćcie uwagę na to gdzie jest główka ramy i jak jest sterowany układ skrętu .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

Post autor: seta »

Efektowne i to bardzo, ale chyba zbyt skomplikowane do naszych konstrukcji.
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7971
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

Post autor: custom »

Ciekawa zawiecha . Ale z tego co widzę to zwykły trapez jest sporo prościej zrobić i finansowo też dużo taniej.
Gdyby nawet wyszedł fajnie i działał w 100% to dochodzi jeszcze kwestia praw autorskich czy patentu .
W dzisiejszych czasach jak się ktoś uprze to zgnoi człowieka za byle co .
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3667
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

Post autor: bandit »

Rozwiązanie Hondy jest kopią rozwiązania BMW k1200...
Awatar użytkownika
kowall
Sergeant
Sergeant
Posty: 3203
Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
Lokalizacja: Olesno
Kontakt:

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

Post autor: kowall »

custom pisze:Ciekawa zawiecha . Ale z tego co widzę to zwykły trapez jest sporo prościej zrobić i finansowo też dużo taniej.
Gdyby nawet wyszedł fajnie i działał w 100% to dochodzi jeszcze kwestia praw autorskich czy patentu .
W dzisiejszych czasach jak się ktoś uprze to zgnoi człowieka za byle co .
Eee no custom , huj z prawami autorskimi , ale po co się męczyć i strugać takę zawiechę jak potem na to przyjdzie bak , z przodu lampa i to wszystko zasłoni :?
Awatar użytkownika
Szalony-Mateo
Posty: 408
Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
Kontakt:

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

Post autor: Szalony-Mateo »

Takie rozwiązanie miał Mariusz "MBHP" w swojej trajce w 2015.
Teraz ma inny przód bardziej tradycyjny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
GREGOR
Posty: 5783
Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
Lokalizacja: ŁĘCZNA
Kontakt:

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

Post autor: GREGOR »

Szalony-Mateo pisze:Takie rozwiązanie miał Mariusz "MBHP" w swojej trajce w 2015.
Teraz ma inny przód bardziej tradycyjny.
nie do końca takie , Mariusz miał zawiechę na końcówkach od wahaczy jak dobrze pamiętam, a tutaj jest główka ramy przeniesiona na wahacze :!: Oprócz tego inaczej rozwiązana amortyzacja i z tego co pamiętam z rozmowy nie do końca się to dobrze prowadziło :wink: , BMW też ma inne rozwiązanie, bardziej zbliżone do tego co miał Mbhp , ale nie do końca :idea:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
Awatar użytkownika
Szalony-Mateo
Posty: 408
Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
Kontakt:

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

Post autor: Szalony-Mateo »

GREGOR pisze:
Szalony-Mateo pisze:Takie rozwiązanie miał Mariusz "MBHP" w swojej trajce w 2015.
Teraz ma inny przód bardziej tradycyjny.
nie do końca takie , Mariusz miał zawiechę na końcówkach od wahaczy jak dobrze pamiętam, a tutaj jest główka ramy przeniesiona na wahacze :!: Oprócz tego inaczej rozwiązana amortyzacja i z tego co pamiętam z rozmowy nie do końca się to dobrze prowadziło :wink: , BMW też ma inne rozwiązanie, bardziej zbliżone do tego co miał Mbhp , ale nie do końca :idea:
Gregor, masz rację, że się różni. Bardziej pasuje do tego zawieszenia z twojego 2 zdjęcia. Przy takim zawieszeniu minimalny luz na sworzniu i cały motocykl pływa po drodze.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości