Z początku nie bardzo to sobie wyobrażałem , ale zacząłem drążyć temat bardziej i co nieco można podejrzeć.
Uważam że jest to bardzo przyszłościowe rozwiązanie , pomyślałem że może ktoś tego spróbować , ma bardzo dobre recenzje po testach i myślę że dało by radę coś podobnego zrobić.
Zwróćcie uwagę na to gdzie jest główka ramy i jak jest sterowany układ skrętu .
Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800
- GREGOR
- Posty: 5820
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- seta
- Posty: 1320
- Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
- Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
- Lokalizacja: Łosice
- Kontakt:
Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800
Efektowne i to bardzo, ale chyba zbyt skomplikowane do naszych konstrukcji.
- custom
- Member
- Posty: 8031
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800
Ciekawa zawiecha . Ale z tego co widzę to zwykły trapez jest sporo prościej zrobić i finansowo też dużo taniej.
Gdyby nawet wyszedł fajnie i działał w 100% to dochodzi jeszcze kwestia praw autorskich czy patentu .
W dzisiejszych czasach jak się ktoś uprze to zgnoi człowieka za byle co .
Gdyby nawet wyszedł fajnie i działał w 100% to dochodzi jeszcze kwestia praw autorskich czy patentu .
W dzisiejszych czasach jak się ktoś uprze to zgnoi człowieka za byle co .
Omne Trinum Perfectum.
- bandit
- Posty: 3701
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800
Rozwiązanie Hondy jest kopią rozwiązania BMW k1200...
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3282
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800
Eee no custom , huj z prawami autorskimi , ale po co się męczyć i strugać takę zawiechę jak potem na to przyjdzie bak , z przodu lampa i to wszystko zasłonicustom pisze:Ciekawa zawiecha . Ale z tego co widzę to zwykły trapez jest sporo prościej zrobić i finansowo też dużo taniej.
Gdyby nawet wyszedł fajnie i działał w 100% to dochodzi jeszcze kwestia praw autorskich czy patentu .
W dzisiejszych czasach jak się ktoś uprze to zgnoi człowieka za byle co .
- Szalony-Mateo
- Posty: 408
- Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
- Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
- Kontakt:
Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800
Takie rozwiązanie miał Mariusz "MBHP" w swojej trajce w 2015.
Teraz ma inny przód bardziej tradycyjny.
Teraz ma inny przód bardziej tradycyjny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- GREGOR
- Posty: 5820
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800
nie do końca takie , Mariusz miał zawiechę na końcówkach od wahaczy jak dobrze pamiętam, a tutaj jest główka ramy przeniesiona na wahacze Oprócz tego inaczej rozwiązana amortyzacja i z tego co pamiętam z rozmowy nie do końca się to dobrze prowadziło , BMW też ma inne rozwiązanie, bardziej zbliżone do tego co miał Mbhp , ale nie do końcaSzalony-Mateo pisze:Takie rozwiązanie miał Mariusz "MBHP" w swojej trajce w 2015.
Teraz ma inny przód bardziej tradycyjny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- Szalony-Mateo
- Posty: 408
- Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
- Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
- Kontakt:
Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800
Gregor, masz rację, że się różni. Bardziej pasuje do tego zawieszenia z twojego 2 zdjęcia. Przy takim zawieszeniu minimalny luz na sworzniu i cały motocykl pływa po drodze.GREGOR pisze:nie do końca takie , Mariusz miał zawiechę na końcówkach od wahaczy jak dobrze pamiętam, a tutaj jest główka ramy przeniesiona na wahacze Oprócz tego inaczej rozwiązana amortyzacja i z tego co pamiętam z rozmowy nie do końca się to dobrze prowadziło , BMW też ma inne rozwiązanie, bardziej zbliżone do tego co miał Mbhp , ale nie do końcaSzalony-Mateo pisze:Takie rozwiązanie miał Mariusz "MBHP" w swojej trajce w 2015.
Teraz ma inny przód bardziej tradycyjny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość