Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Wlew masz z boku skrzyni. Lejesz do czasu aż zacznie się przelewać przez wlew. Oczywiście to tyczy się garba, ale u Ciebie może być podobnie.
- winda
- Secretary
- Posty: 14850
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
może być podobnie bo Sulky ma skrzynię garba
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Nie mam od garba. Od ogóra podobno mam.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Prawie zawsze , problemem jest to, że bieg wsteczny i jego suwak operacyjny (ten sam wyłącza bieg 1 oraz 2) wewnątrz skrzyni są uszkodzone i muszą być wymienione. VW skrzynia ma super design ale … nie dla biegu wstecznego . Jak jego połączenie wewnątrz przekładni zużywa się w czasie , to nie włącza bieg wsteczny wystarczająco głęboko w jego odpowiedni suwak. Powoduje to, że bieg wsteczny jest „popchani” tylko na połowie szerokości zębów i ostatecznie niszczy powierzchni zęba, który będzie później wyskakiwał pod obciążeniem.
Dobra wiadomość jest, jeżeli jest problem s pierwszym biegiem, może jest płyta oporowa pod dźwignią - ona musi być umieszczona prawo, aby uzyskać wszystkie bieg gładko. Wykręć dwie śruby i drążek zmiany biegów. Wystarczy popatrzeć na talerzu - powinna być zamontowana "rampę w prawo". Popatrzeć na wewnętrznej krawędzi małej rampie - jeśli jest zużyty i ma narożnik uszkodzony, gdzie metal jest wygięty do góry, tworząc pochylnię (zamiast gładkiej zakrętu), wtedy to jest zużyte i należy je wymienić.
Istnieje kilka technik na znalezienie właściwej pozycji dla płyty oporowe - jeden jest poluzować śruby, następnie dźwignią mocno w pierwszym i dokręcić śruby. Spróbuj teraz każdy bieg, a jeśli 1/2 lub wsteczny są trochę trudne do uzyskania, poluzować płytkę lekko i dotknij go do tyłu kilka mm i spróbuj ponownie. Nie ruszaj w prawo wogóle za pomocą tej metody - tylko przód / tył.
Dobra wiadomość jest, jeżeli jest problem s pierwszym biegiem, może jest płyta oporowa pod dźwignią - ona musi być umieszczona prawo, aby uzyskać wszystkie bieg gładko. Wykręć dwie śruby i drążek zmiany biegów. Wystarczy popatrzeć na talerzu - powinna być zamontowana "rampę w prawo". Popatrzeć na wewnętrznej krawędzi małej rampie - jeśli jest zużyty i ma narożnik uszkodzony, gdzie metal jest wygięty do góry, tworząc pochylnię (zamiast gładkiej zakrętu), wtedy to jest zużyte i należy je wymienić.
Istnieje kilka technik na znalezienie właściwej pozycji dla płyty oporowe - jeden jest poluzować śruby, następnie dźwignią mocno w pierwszym i dokręcić śruby. Spróbuj teraz każdy bieg, a jeśli 1/2 lub wsteczny są trochę trudne do uzyskania, poluzować płytkę lekko i dotknij go do tyłu kilka mm i spróbuj ponownie. Nie ruszaj w prawo wogóle za pomocą tej metody - tylko przód / tył.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Kombinacje z wajchą nie pomogły, mimo szczegółowych instrukcji od Agramera.
Dzisiaj traję wyciągnąłem tojotą z garażu i pojechałem odstawić na wymianę skrzyni, niestety nie mam warunków żeby samodzielnie tego dokonać.
Ale jadąc do przodu zrobiłem 30km i wyciągając traję z garażu uzyskałęm dostęp do XJoty, to się z xjotą dzisiaj zaprzyjaźniłem
Dzisiaj traję wyciągnąłem tojotą z garażu i pojechałem odstawić na wymianę skrzyni, niestety nie mam warunków żeby samodzielnie tego dokonać.
Ale jadąc do przodu zrobiłem 30km i wyciągając traję z garażu uzyskałęm dostęp do XJoty, to się z xjotą dzisiaj zaprzyjaźniłem
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 9316
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
lampy nie zmieniłeś ?
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Zmienię.
Majfriendy nie mogły mi dosłąć szkiełka, więc oddały mi kasę za całą lampę. Kupiłem za to traktorową i jeszcze mi zostało na waciki.
Majfriendy nie mogły mi dosłąć szkiełka, więc oddały mi kasę za całą lampę. Kupiłem za to traktorową i jeszcze mi zostało na waciki.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Member
- Posty: 1066
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
było od razu taka kupić, ale zachciało Ci sie jedwabne szlaki odkrywac
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
No nie do końca masz rację, bo teraz mam lepiej niż planowałem i taniej niż przewidywałem. Zobacz mój temat z xjotySzefciu pisze:było od razu taka kupić, ale zachciało Ci sie jedwabne szlaki odkrywac
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Member
- Posty: 1066
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Już widziałem silikon ruuleeeezzzzz
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Ale teraz mam lampę w obudowie w jakiej chciałem, na kloszu jest atest, a że majfriendy oddali mi całą kasę to kosztowało mnie wszystko tyle co lampa od ursusa.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Skrzynia ogarnięta, walczę z hamulcem
Dzisiaj od 6 rano do 18. Odpowietrzałem, wymieniałem przewody hamulcowe, odpowietrzałem, wymieniałem uszczelki w pompie, odpowietrzałem... Ciagle pojawia się powietrze w układzie, wypuszczam, pojawia się nowe. Podejrzewam pompę, ale wymieniłem uszczelki. Myślałem też, że może wpływ ma to,że pompa jest nieco pochylona zbiorniczkami w bok, ale przecież tak było jaku windy montowaliśmy i działało.
Dzisiaj od 6 rano do 18. Odpowietrzałem, wymieniałem przewody hamulcowe, odpowietrzałem, wymieniałem uszczelki w pompie, odpowietrzałem... Ciagle pojawia się powietrze w układzie, wypuszczam, pojawia się nowe. Podejrzewam pompę, ale wymieniłem uszczelki. Myślałem też, że może wpływ ma to,że pompa jest nieco pochylona zbiorniczkami w bok, ale przecież tak było jaku windy montowaliśmy i działało.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- Rob_trike
- President
- Posty: 10911
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
u mnie były za nisko przewody od zacisków ....
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- GREGOR
- Posty: 5800
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Sulky , a czy powietrze pojawia się na cylinderkach lub zaciskach ? Czy próbowałeś odpowietrzać po drodze na jakim trójniku ?
Może być że cylinderki długo nie ruszane puszczają powietrze i będziesz się wkurwiał na pompę , a tkwi gnida w innym miejscu ???
Może być że cylinderki długo nie ruszane puszczają powietrze i będziesz się wkurwiał na pompę , a tkwi gnida w innym miejscu ???
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Jutro rano sprawdzę czy powietrze pojawia się na pierwszym przewodzie wychodzacym z pompy, jeśli tak, to pompa. O 9 zamówię w intercars to będę miał na 10 - 11 nową pompę.
Cylinderki zastane nie są, pracują, są wzgędnie nowe, nie wykluczam niczego, ale cylinderków nie podejrzewam.
Muszę też kupić 3 buteleczkę płynu, bo kurwa mać... mimo wężyków na odpowietrznikach.
Cylinderki zastane nie są, pracują, są wzgędnie nowe, nie wykluczam niczego, ale cylinderków nie podejrzewam.
Muszę też kupić 3 buteleczkę płynu, bo kurwa mać... mimo wężyków na odpowietrznikach.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Nabijaj płyn przez odpowietrzniki w stronę pompy. U mnie działa bezbłędnie i prawie nie trzeba odpowietrzać mimo, że pompa niżej niż zaciski.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Odpowietrzone
Odkręciłem bębny, okazało się że dało się mocno podciągnąć samoregulatory. Z prawej nie liczyłem, z lewej o 36 ząbków.
Myślałem o tym wcześniej, ale mechanik sam opowiadzał "ustawiłem tak, że nie szło kręcić bębnem i popuściłem po ząbku, więc masz ustawione". Kurwa, sam gadał, nie pytałem go o to.
Teraz dopiero sam zrobiłem tak, jak on opowiadał że zrobił.
Nie wiem jaki to miało wpływ na odpowietrzanie, ale teraz wypuściłem po pęcherzyku z każdej strony i układ odpowietrzony i działa.
Składam do kupy i jazda próbna, jeszcze tylko zbiornik paliwa i można normalnie jezdzić.
Acha, nakrętki bębnów odkręciłem bez problemu zwykłym kluczem 36 (bez lagi, młotkiem). Trochę mnie to przeraża, boję się, co jeszcze gość zjebał. Jak zrobię zbiornik paliwa to jadę do Babek dokręcić pneumatem tym od maszyn budowlanych.
Odkręciłem bębny, okazało się że dało się mocno podciągnąć samoregulatory. Z prawej nie liczyłem, z lewej o 36 ząbków.
Myślałem o tym wcześniej, ale mechanik sam opowiadzał "ustawiłem tak, że nie szło kręcić bębnem i popuściłem po ząbku, więc masz ustawione". Kurwa, sam gadał, nie pytałem go o to.
Teraz dopiero sam zrobiłem tak, jak on opowiadał że zrobił.
Nie wiem jaki to miało wpływ na odpowietrzanie, ale teraz wypuściłem po pęcherzyku z każdej strony i układ odpowietrzony i działa.
Składam do kupy i jazda próbna, jeszcze tylko zbiornik paliwa i można normalnie jezdzić.
Acha, nakrętki bębnów odkręciłem bez problemu zwykłym kluczem 36 (bez lagi, młotkiem). Trochę mnie to przeraża, boję się, co jeszcze gość zjebał. Jak zrobię zbiornik paliwa to jadę do Babek dokręcić pneumatem tym od maszyn budowlanych.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Z tymi nakrętkami na półosi to chyba wszyscy po problemach Czarka coś przesadzają. Ja czy Krasian dokręcaliśmy sami bez rur i nigdy nie było problemu.
-
- Posty: 9316
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
po wyjebaniu ''patentu'' tzn tarczodystansów i wsadzeniu oryginalnego ''zestawu hamulcowego'' problemu nietsekuwawa pisze:Z tymi nakrętkami na półosi to chyba wszyscy po problemach Czarka coś przesadzają. Ja czy Krasian dokręcaliśmy sami bez rur i nigdy nie było problemu.
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- GREGOR
- Posty: 5800
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Nie powinno się tego dokręcać pneumatyczne, tylko dobry klucz i przedłużenie około 120cm i ma być gitara, chyba że chcesz zaraz wymienić półosie to inna sprawa , ja jeszcze nie miałem z tym problemu i trochę w koło komina latam
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
A tak zamierzam rozwiązać problem ze zbiornikiem paliwa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Wszystko ładnie, ale tej masy z tyłu to i tak nie masz za dużo?
-
- Posty: 9316
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
jakbyś go tak bardziej nad silnik , zaraz za oparciem..?
tak ło....
https://i.ytimg.com/vi/6yIQTkAsja8/hqdefault.jpg
tak ło....
https://i.ytimg.com/vi/6yIQTkAsja8/hqdefault.jpg
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
Montuję jak na zdjęciu, już mam pospawane uchwyty. Nie ma czasu się pierdolić zbytnio, jeździć trzeba
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4914
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Sulkyrider Trike VW --> Alfa Romeo
jak już zamontujesz to zrób fotkę z boku i zapodaj.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość