Filtr powietrza-instalacja LPG

Wszelakie sprawy techniczne, ktore nie maja swojego miejsca...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2080
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: franky »

W trakcie jazdy silnik gaśnie przy zmianie biegów,znajomy mechanik twierdzi,że przy wysokiej prędkości jest więcej powietrza w gażniku,aniżeli gazu i dlatego tak się dzieje. A może to niska temperatura może być przyczyną? Dziś było cieplej w ciągu dnia i nic takiego się nie działo, dopiero wieczorem, przy nagłym spadku temperatury znów zaczął gasnąć.
Pytanoie - czy powinieniem odwrócić filtr powietrza w stosunku do kierunku jazdy? I delikatnie go obudować?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: sekuwawa »

W moim odczuciu trzeba obudować ze względu na możliwość zasysania wody podczas deszczu.
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2080
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: franky »

sekuwawa pisze:W moim odczuciu trzeba obudować ze względu na możliwość zasysania wody podczas deszczu.
Pytałem Piotra przy zakupie, jak się ma ten filtr do wody, twierdził,że są specjalnie nasączane i odporne na niekorzystne warunki.

Może nie szalał tak ostro w trakcie opadów? mnie strasznie zaraziło i uczę się Trajki przy każdych warunkach.

Dziękuje za opinie
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3667
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: bandit »

Taaaa pewnie magiczne nasaczenie ze spermy wielbłąda... Moja żona miala taki filtr w sejolu 900setce (no ze 0.15 konia wzrosła moc...) podczas deszczu silnik zaczął zwalniać... Obudowa z blachy nierdzewki w kształcie litery "U" rozwiazala problem. Tyle w temacie. Zrobisz jak uznasz za stosowne.
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2080
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: franky »

bandit pisze:Taaaa pewnie magiczne nasaczenie ze spermy wielbłąda... Moja żona miala taki filtr w sejolu 900setce (no ze 0.15 konia wzrosła moc...) podczas deszczu silnik zaczął zwalniać... Obudowa z blachy nierdzewki w kształcie litery "U" rozwiazala problem. Tyle w temacie. Zrobisz jak uznasz za stosowne.
Czyli nie odwracać? Czy w obudowie mają być jakieś otwory? Czy masz może zdjęcia jak to ma wyglądać?
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10866
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: Rob_trike »

z własnego doświadczenia - niestety - stwierdzam iż woda idzie w filtr jak ..... huj ....
sam mam nieobudowany filtr i przy moim turbo deszcz zakrzywia czasoprzestrzeń i zasysa wodę co powoduje wejscie w tryb awaryjny..... niestety trzeba zabudować
ale ja nie zabudowuję bo hujowo wygląda :mrgreen: - porobiłem dziurki w dolnej czesci filtra i już nie musze na światłach wylewać wody z filtra ( jak w Poznaniu podczas powrotu z Babek ) :lol: :lol: :lol: :lol:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2080
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: franky »

Rob_trike pisze:z własnego doświadczenia - niestety - stwierdzam iż woda idzie w filtr jak ..... huj ....
sam mam nieobudowany filtr i przy moim turbo deszcz zakrzywia czasoprzestrzeń i zasysa wodę co powoduje wejscie w tryb awaryjny..... niestety trzeba zabudować
ale ja nie zabudowuję bo hujowo wygląda :mrgreen: - porobiłem dziurki w dolnej czesci filtra i już nie musze na światłach wylewać wody z filtra ( jak w Poznaniu podczas powrotu z Babek ) :lol: :lol: :lol: :lol:
Ok. Trochę lało ostatnio, a nie chciałem sobie odpuszczać przyjemności z jazdy. Przynajmniej wiem co należy zmodyfikować.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: yunkers »

W przypadku tego silnika i zabudowanego tam gaźnika sprawa z wodą nie powinna być problemem, pod gaźnikiem jest tam mikser płytkowy do gazu, istnieje kilka rozwiązań dla forda z tym mikserem, ale tylko dwa działają poprawnie, stawiam że przy niższych temp po prostu za szybko się schładza i stąd te problemy.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2080
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: franky »

yunkers pisze:W przypadku tego silnika i zabudowanego tam gaźnika sprawa z wodą nie powinna być problemem, pod gaźnikiem jest tam mikser płytkowy do gazu, istnieje kilka rozwiązań dla forda z tym mikserem, ale tylko dwa działają poprawnie, stawiam że przy niższych temp po prostu za szybko się schładza i stąd te problemy.
Dziś było ciepło, więc w ciągu dnia wszystko było ok. Przy mroźnym powietrzu , niestety , dusi .
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: yunkers »

franky72 pisze:
yunkers pisze:W przypadku tego silnika i zabudowanego tam gaźnika sprawa z wodą nie powinna być problemem, pod gaźnikiem jest tam mikser płytkowy do gazu, istnieje kilka rozwiązań dla forda z tym mikserem, ale tylko dwa działają poprawnie, stawiam że przy niższych temp po prostu za szybko się schładza i stąd te problemy.
Dziś było ciepło, więc w ciągu dnia wszystko było ok. Przy mroźnym powietrzu , niestety , dusi .
Ale dusi jak już silnik się zagrzeje?
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2080
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: franky »

yunkers pisze:
franky72 pisze:
yunkers pisze:W przypadku tego silnika i zabudowanego tam gaźnika sprawa z wodą nie powinna być problemem, pod gaźnikiem jest tam mikser płytkowy do gazu, istnieje kilka rozwiązań dla forda z tym mikserem, ale tylko dwa działają poprawnie, stawiam że przy niższych temp po prostu za szybko się schładza i stąd te problemy.
Dziś było ciepło, więc w ciągu dnia wszystko było ok. Przy mroźnym powietrzu , niestety , dusi .
Ale dusi jak już silnik się zagrzeje?
Dokładnie. Przy duże j prędkoci. Jak muszę zwolnić przed skrzyżowaniem i zredukować. gaśnie
Ostatnio zmieniony 31 sty 2016, 00:09 przez franky, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: yunkers »

franky72 pisze:
yunkers pisze:
franky72 pisze:
yunkers pisze:W przypadku tego silnika i zabudowanego tam gaźnika sprawa z wodą nie powinna być problemem, pod gaźnikiem jest tam mikser płytkowy do gazu, istnieje kilka rozwiązań dla forda z tym mikserem, ale tylko dwa działają poprawnie, stawiam że przy niższych temp po prostu za szybko się schładza i stąd te problemy.
Dziś było ciepło, więc w ciągu dnia wszystko było ok. Przy mroźnym powietrzu , niestety , dusi .
Ale dusi jak już silnik się zagrzeje?
Dokładnie
No to może na te warunki parownik nie daje rady, ale o to musiałbyś gazownika dopytać.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2080
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: franky »

Dokładnie[/quote]

No to może na te warunki parownik nie daje rady, ale o to musiałbyś gazownika dopytać.[/quote]
Ok. Metodą prób i błędów dojdę do rozwiązania.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: yunkers »

franky72 pisze:Dokładnie
No to może na te warunki parownik nie daje rady, ale o to musiałbyś gazownika dopytać.[/quote]
Ok. Metodą prób i błędów dojdę do rozwiązania.[/quote]

na pewno nie majstruj przy gaźniku jak przy normalnych warunkach pracuje dobrze
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2080
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: franky »

yunkers pisze:
franky72 pisze:Dokładnie
No to może na te warunki parownik nie daje rady, ale o to musiałbyś gazownika dopytać.
Ok. Metodą prób i błędów dojdę do rozwiązania.[/quote]

na pewno nie majstruj przy gaźniku jak przy normalnych warunkach pracuje dobrze[/quote]

o tym nie myślałm. najpierw filtr w obudowie.
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: Sulkyrider »

Ale może byc faktycznie, że "dodmuch" zbyt dużej ilosci powietrza, do tego zimnego i mieszanka robi się w tym momencie za uboga. Przerabiałem temat w golfie.
Proponuję zrobić test - przypnij nawet trytką kartonik czy coś, tak żeby zasłonić filtr od strony wiatru, żeby nie dmuchało w niego bezposrednio, powinno zadziałać, jeśli tak, to albo wiatrochro na filtr, albo skierować go np. całkiem w bok albo do tyłu.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2080
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Filtr powietrza-instalacja LPG

Post autor: franky »

Sulkyrider pisze:Ale może byc faktycznie, że "dodmuch" zbyt dużej ilosci powietrza, do tego zimnego i mieszanka robi się w tym momencie za uboga. Przerabiałem temat w golfie.
Proponuję zrobić test - przypnij nawet trytką kartonik czy coś, tak żeby zasłonić filtr od strony wiatru, żeby nie dmuchało w niego bezposrednio, powinno zadziałać, jeśli tak, to albo wiatrochro na filtr, albo skierować go np. całkiem w bok albo do tyłu.
Ok.Jutro przetestuję.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości