Face Lifting

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
dmaczuga
Posty: 40
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:04
Krótki opis: Damian
Kontakt:

Face Lifting

Post autor: dmaczuga »

Teraz będzie tak i w takiej kolorystyce. Niestety z braku hajsu silnik zostaje 126p, uno musi poczekać do przyszłej zimy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14836
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: winda »

tego zbiornika nie da sie pochylić?
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
dmaczuga
Posty: 40
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:04
Krótki opis: Damian
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: dmaczuga »

Będzie pochylony oczywiście, na razie tylko leży żeby nie było "goło"
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14836
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: winda »

to dobrze :D
a dołem ta rama bedzie "spięta"?
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3674
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: bandit »

a co to za przodzik na lewo od traji w rogu? WieSKa?
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10882
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: Rob_trike »

zboczuch :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3674
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: bandit »

Rob_trike pisze:zboczuch :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Ale kto, ale za co???
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: sekuwawa »

Szkoda tych Iżowskich zbiorników.
dmaczuga
Posty: 40
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:04
Krótki opis: Damian
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: dmaczuga »

Tak, dokładnie rama będzie spięta dołem. Zbiornik z IŻa bez korka i kranika mam na handelek tak jak masę innych rzeczy ale muszę porobić foty i ogłosić. Może kto co potrzebuje to pytać. Mam gotową ramę pod silnik 126p z nowymi wahaczami, hamulcami itd itp, pytać.
dmaczuga
Posty: 40
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:04
Krótki opis: Damian
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: dmaczuga »

Tak to wychodzi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14836
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: winda »

coraz lepiej. nie zapomnij spiąć ramy dołem :wink:
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
dmaczuga
Posty: 40
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:04
Krótki opis: Damian
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: dmaczuga »

Jest to konieczne bo ten przód jest dużo masywniejszy i myszkuje w czasie jazdy, przy poprzednim nie było czegoś takiego.
Awatar użytkownika
andy
Posty: 1003
Rejestracja: 17 sie 2012, 11:19
Krótki opis: Jest nikim ten kto nie ulepsza świata.
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: andy »

obawiam się że to nie pomoże jeśli chodzi o myszkowanie , zmieniłeś zawias , ten jest dłuższy , bardziej pochylony przez co zmienił się kąt wyprzedzenia główki ramy . może się nie obejść bez amorów skrętu .
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: sekuwawa »

Dokładnie jak andy, jeżeli zmieniłeś kąt główki ramy to mogłeś zepsuć to co miałeś dobrze. Szukaj amortyzatora skrętu jeżeli tak ma zostać.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3674
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: bandit »

Jak patrze na konstrukcje ramy, to widze blad konstrukcyjny- to co Winda pisal. Dol ramy powinien sie laczyc z rama na porzadnym laczeniu. Bo w obecnym przypadku gorna rura ramy ma co robic.
Szefciu
Member
Member
Posty: 1062
Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: Szefciu »

Nie wiem jak wyglada gorna czesc ramy, ale dla wlasnego bezpieczenstwa połączyłbym i dołem. Poza siłami zginającymi działajątam też skrecajace.
Policz do tego o ile zmieniłeś kąt główki i jak to wpłyneło na wyprzedzenie.
Umnie ma pchanym wystarczy zatankowac do pelna zeby przy zatrzymywaniu kolo zaczynalo lekko "łopotać"
Czarek-trike
Posty: 9308
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: Czarek-trike »

bandit pisze:(..)Dol ramy powinien sie laczyc z rama na porzadnym laczeniu. (..)
Weź blachę o grubości takiej jak rury, z których zrobiłeś ramę, wytnij ''kółko z wzorkiem'' i będzie ok :mrgreen:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
dmaczuga
Posty: 40
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:04
Krótki opis: Damian
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: dmaczuga »

Jazda testowa była i amortyzator skrętu nie koniecznie ale spięcie ramy dołem jak najbardziej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Fido
Posty: 668
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:16
Lokalizacja: LTM
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: Fido »

Raczej koniecznie
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
dmaczuga
Posty: 40
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:04
Krótki opis: Damian
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: dmaczuga »

Amor skrętu nie potrzebny bo przy 90km/h puszczam "lejce" i jedzie jak po szynach, ale w łukach i w szybkich zakrętach łopocze chyba że dobrze zaprę się nogami o podnóżek, reasumując: rurki już są i trza wspawać ale przed topieniem marzanny nie wiem czy dam radę.
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14836
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: winda »

puść lejce w szybkich zakrętach. powinno przestać telepać kierownicą :wink:
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
dmaczuga
Posty: 40
Rejestracja: 16 lut 2013, 18:04
Krótki opis: Damian
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: dmaczuga »

Bez lejców to inne zakręty i wtedy musi koniecznie trzepać a z tym akurat można żyć!!!
Nie mam qwa czasu żeby ramę pospawać dołem a i pogoda do jazdy się zqrwiła. Jak coś poczynię to foty wstawię.
Awatar użytkownika
mazda
Posty: 950
Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Face Lifting

Post autor: mazda »

Jutro wpadam na inspekcje, jaki adres ? Telefon ? :mrgreen:
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość