podnozki i dzwignie dla kierowcy

Karoseria, błotniki, lakierowanie, tapicerstwo, instalacja elektryczna i inne...
Awatar użytkownika
krobia
Posty: 3506
Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
Lokalizacja: Krobia k.Torunia
Kontakt:

Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy

Post autor: krobia »

lukasz pisze:no to czekam na foty.
na chuj Ci foty? Jedna fotka starczy-one wszystkie takie same
z partyzanckim pozdrowieniem
http://www.youtube.com/watch?v=F2fYUMWZLL0
lukasz
Posty: 464
Rejestracja: 29 wrz 2011, 19:12
Kontakt:

Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy

Post autor: lukasz »

fotka dzwigni sprzegla ale tej laczacej cieglo z linka nie przy stopce nie wiem dokladnie jak to ma wygladac
Daniel1975
Posty: 16
Rejestracja: 30 wrz 2014, 01:22
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy

Post autor: Daniel1975 »

Rob_trike pisze:
lukasz pisze:nie no z tym wkurwieniem to tylko tak.
wypadało by się spytać o zgodę itd itp - tak z grzeczności :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: - żartuję

lukasz pisze:super robota ale nie widze.
dziękuję
lukasz pisze:w rury wspawane oski na dzwignie z tulejami i nakrecone podnozki czy podnozki sa z podtoczeniem na dzwignie i gwintem aby wkrecic w rury? a te talezyki przy rurach to po co, a i jaka tolerancje zrobic na tuleji w mm aby po skreceniu nie scisnac dzwigni
gdzieś mam rys techniczne - jak nie zapomnę i znajdę wkleję na forum....
WITAM Kolegę ja w sprawie tego rysunku jest gdzieś bo chętnie skorzystam i zrobię sobie coś takiego w swojej trajce. Pozdrawiam
Co do wykonania to ja sobie to tak wymyśliłem - opisze choć to nie to co rys

w rurę ramy wpuszczony jest kawałek wałka - jest zatoczenie aby zrobić kołnierz do oparcia na rurze... W tym kawałku wałka jest otwór z gwintem. Za kołnierzem jest mniejsz średnica wałka do otworu dzwigni Szerokośc dzwigni np 9.9 mm Zatoczenie 10 mm.... W otwór wkręcona szpilka - na to nakręcam podest od stopy

Opis hujowy ale tak mniej wiecej to działa
Daniel1975
Posty: 16
Rejestracja: 30 wrz 2014, 01:22
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy

Post autor: Daniel1975 »

Rob_trike pisze:
lukasz pisze:nie no z tym wkurwieniem to tylko tak.
wypadało by się spytać o zgodę itd itp - tak z grzeczności :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: - żartuję

lukasz pisze:super robota ale nie widze.
dziękuję
lukasz pisze:w rury wspawane oski na dzwignie z tulejami i nakrecone podnozki czy podnozki sa z podtoczeniem na dzwignie i gwintem aby wkrecic w rury? a te talezyki przy rurach to po co, a i jaka tolerancje zrobic na tuleji w mm aby po skreceniu nie scisnac dzwigni
gdzieś mam rys techniczne - jak nie zapomnę i znajdę wkleję na forum....

Co do wykonania to ja sobie to tak wymyśliłem - opisze choć to nie to co rys

w rurę ramy wpuszczony jest kawałek wałka - jest zatoczenie aby zrobić kołnierz do oparcia na rurze... W tym kawałku wałka jest otwór z gwintem. Za kołnierzem jest mniejsz średnica wałka do otworu dzwigni Szerokośc dzwigni np 9.9 mm Zatoczenie 10 mm.... W otwór wkręcona szpilka - na to nakręcam podest od stopy

Opis hujowy ale tak mniej wiecej to działa
Cześć a masz może ten rysunek chętnie skorzystam bardzo fajnie to wygląda
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy

Post autor: seta »

Ale z opisu Roba wszystko wynika. Czego nie czaisz ze chcesz jeszcze rysunek.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3667
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: podnozki i dzwignie dla kierowcy

Post autor: bandit »

Bo to mialo byc tak, dano wedke a chce sie od razu rybe. Czyli daj daj
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości