Lamm pisze:Tak, załóżmy spółdzielnię, zróbmy traję na wspólny koszt, homologujmy ją,
a potem trzaskajmy na jej wzorze inne traje.
Jak znam życie, to w tej całej zadymie, taki myk by przeszedł
Przecież to Polska, my nawet przepisy kopiujemy po łepkach i z błędami
myślę że najważniejsza to homologacja na ramę , gdyby zrobić dobrą ramę tak jak OCC składają HD na własnych , zrobić homo na produkcję seryjną to już dalej było by z górki reszta to w większości części z innych moto , więc homo mają można by wydobyć to jakoś od producenta części .
Już wiadomo , że do badań homologacyjnych musisz dostarczyć prototyp traji z całkowitą dokumentacją techniczną
rysunki opisy obliczenia i takie tam.
Acha wszystkie części nowe , silnik i skrzynia nowe nie używane , nie remontowane , i najlepiej spełniające Europejski Standard Emisji Spalin .
Nie wiem czy wystarczy Euro 5 ?
andy pisze:panowie tylko Ukraina , urzędnik tam łasy na łapówki a w obecnym chaosie tym bardziej , nikt niczego nie sprawdza i jest nadzieja że jeszcze długo tam nie zostaną wprowadzone restrykcyjne przepisy unijne .
Proponuje latem wybrać się na parę zlotów na ścianie wschodniej i złapać kontakty , jeździ tu sporo ludzi z Ukrainy ze Lwowa z Odessy . na pewno na zlocie w Radawie będzie ich sporo w tym roku jubileuszowy 25 zlot więc impreza będzie spora
No i co dalej. My mamy teraz unijne kategorie pojazdów i boję się że po prostu tego u nas się nie przerejestruje. Czy pojazdy typu SAM mogły być sprzedawane do innych państw i tam rejestrowane jako co?
a na jakiej zasadzie chcieliście rejestrować samy wywiezione do czech i tam zarejestrowane jako SAMy
Czechy czy UK to unia, a więc to co u nich dopuszczone musi być dopuszczone u nas, nawet trajka z kierownicą po drugiej stronie
chyba że to nie będzie sam a przynajmniej w papierach nie będzie że sam
No dobra, a jak to kurwa teraz jest z żółtymi tablicami w polandii, zmieniło się cuś czy nie?bo..
z tego co pobierznie wyczytałem,żółte blachy nie są zarezerwowane tylko dla zabytków. Tu zacytuję tekst z interneta:
Żółte tablice rejestracyjne mogą zdobyć właściciele samochodów zabytkowych, czyli takich, które mają co najmniej 25 lat lub są unikatowe. W drugim przypadku kryterium wieku nie musi być spełnione, ale trzeba udowodnić, że pojazd np.: powstał w bardzo krótkiej serii, jest prototypem, wykorzystano w nim oryginalne (dokumentujące rozwój motoryzacji) rozwiązania techniczne, jest związany z ważnymi wydarzeniami historycznymi lub należał do sławnej osoby
Czarek-trike pisze:No dobra, a jak to kurwa teraz jest z żółtymi tablicami w polandii, zmieniło się cuś czy nie?bo..
z tego co pobierznie wyczytałem,żółte blachy nie są zarezerwowane tylko dla zabytków. Tu zacytuję tekst z interneta:
Żółte tablice rejestracyjne mogą zdobyć właściciele samochodów zabytkowych, czyli takich, które mają co najmniej 25 lat lub są unikatowe. W drugim przypadku kryterium wieku nie musi być spełnione, ale trzeba udowodnić, że pojazd np.: powstał w bardzo krótkiej serii, jest prototypem, wykorzystano w nim oryginalne (dokumentujące rozwój motoryzacji) rozwiązania techniczne, jest związany z ważnymi wydarzeniami historycznymi lub należał do sławnej osoby
z tego wszystkiego to tylko prototyp no chyba że wciśnie się że urzędasowi ,, Panie tą trają popylał Gagarin ``
Z tymi żółtymi tablicami jest przejebane jak rejestrowałem swoją trajke to się pytałem swojego rzeczoznawcy jak wygląda sprawa rejestracji mojej bmw na zabytek nic nie stało na przeszkodzie ale mówił że dla szpanu to jest głupota tak rejestrować bo to jest jeżdzący zabytek i każdy wyjazd musi być zgłaszany do konserwatora zabytków nawet głupia wymiana świec musi być wpisana w jakiś protokół
Czarek-trike pisze:No dobra, a jak to kurwa teraz jest z żółtymi tablicami w polandii, zmieniło się cuś czy nie?bo..
z tego co pobierznie wyczytałem,żółte blachy nie są zarezerwowane tylko dla zabytków. Tu zacytuję tekst z interneta:
Żółte tablice rejestracyjne mogą zdobyć właściciele samochodów zabytkowych, czyli takich, które mają co najmniej 25 lat lub są unikatowe. W drugim przypadku kryterium wieku nie musi być spełnione, ale trzeba udowodnić, że pojazd np.: powstał w bardzo krótkiej serii, jest prototypem, wykorzystano w nim oryginalne (dokumentujące rozwój motoryzacji) rozwiązania techniczne, jest związany z ważnymi wydarzeniami historycznymi lub należał do sławnej osoby
Czaruś, jeśli jesteś zainteresowany to proszę na PW albo zadzwoń to co piszą to głupota
Czarek-trike pisze:No dobra, a jak to kurwa teraz jest z żółtymi tablicami w polandii, zmieniło się cuś czy nie?bo..
z tego co pobierznie wyczytałem,żółte blachy nie są zarezerwowane tylko dla zabytków. Tu zacytuję tekst z interneta:
Żółte tablice rejestracyjne mogą zdobyć właściciele samochodów zabytkowych, czyli takich, które mają co najmniej 25 lat lub są unikatowe. W drugim przypadku kryterium wieku nie musi być spełnione, ale trzeba udowodnić, że pojazd np.: powstał w bardzo krótkiej serii, jest prototypem, wykorzystano w nim oryginalne (dokumentujące rozwój motoryzacji) rozwiązania techniczne, jest związany z ważnymi wydarzeniami historycznymi lub należał do sławnej osoby
Carek podoba mi się tutaj te ostatnie zdanie o sławnej osobie ,przecież my te kryteria spełniamy-piszą o nas w gazetach,robią zdjęcia,wywiady-przecież to sława
rob_bull pisze:
Czaruś, jeśli jesteś zainteresowany (..)
Mnie tam rejestracja nie potrzebna tak sobie ''głośno myślę'',
Ciekawe (czy?) i na ile można dokonać zmian konstrukcyjnych w motocyklu, żeby dalej to było hondą, yamahą itp.
Chodzi mi o to czy przeszła by ta ''honda/yamaha'' z dwoma kołami z tyłu i silnikiem w dupie , z ''prawie oryginalną ramą''
rob_bull pisze:
Czaruś, jeśli jesteś zainteresowany (..)
Mnie tam rejestracja nie potrzebna tak sobie ''głośno myślę'',
Ciekawe (czy?) i na ile można dokonać zmian konstrukcyjnych w motocyklu, żeby dalej to było hondą, yamahą itp.
Chodzi mi o to czy przeszła by ta ''honda/yamaha'' z dwoma kołami z tyłu i silnikiem w dupie , z ''prawie oryginalną ramą''
Czarek ty popytaj w instytucjach jakby to było gdybyś sobie wymyślił że potrzebujesz motocykl, masz grupę więc.... , a potrzebujesz go przebudować pod siebie na trójkołowy, jak by to wtedy wyglądało z rejestracją takiego pojazdu dla osoby niepełnosprawnej, kto wiem gdyby była możliwość to może nawet sypną groszem
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
He he Junkers, ja już parę lat temu kombinowałem, PFRON refundował koszty zakupu samochodu, więc pomyślałem,że bym wziął seryjną fabrycznie nową rewaco czy boom trike z niemcowni, bo to w sumie rejestrowane na auto .... ale tyle $$ to by nie dali
andy pisze:panowie tylko Ukraina , urzędnik tam łasy na łapówki a w obecnym chaosie tym bardziej , nikt niczego nie sprawdza i jest nadzieja że jeszcze długo tam nie zostaną wprowadzone restrykcyjne przepisy unijne .
Proponuje latem wybrać się na parę zlotów na ścianie wschodniej i złapać kontakty , jeździ tu sporo ludzi z Ukrainy ze Lwowa z Odessy . na pewno na zlocie w Radawie będzie ich sporo w tym roku jubileuszowy 25 zlot więc impreza będzie spora
No i co dalej. My mamy teraz unijne kategorie pojazdów i boję się że po prostu tego u nas się nie przerejestruje. Czy pojazdy typu SAM mogły być sprzedawane do innych państw i tam rejestrowane jako co?
a na jakiej zasadzie chcieliście rejestrować samy wywiezione do czech i tam zarejestrowane jako SAMy
Czechy czy UK to unia, a więc to co u nich dopuszczone musi być dopuszczone u nas, nawet trajka z kierownicą po drugiej stronie