koniec trike 2

Pochwal się
Regulamin forum
Tutaj zamieszczamy zdjęcia i opis swojej trajki.
Napisz jak budowałeś swoją maszynę, jakie wykorzystałeś podzespoły, jakie napotkałeś trudności, czy i kto Ci pomagał, co planujesz jeszcze zmienić itp. Mile widziany link do galerii zdjęć i filmów.
OPISY TYLKO JEŻÐŻĄCYCH TRAJEK
Wszelkie inne posty będą usuwane.
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Sulkyrider »

Niezajebywalny niemiecki dizel wytrzymał u mnie miesiąc.... a nie chce mi się ciągnąć tej opowieści.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

ale Ty katujesz szmelcvageny. Co prawda ten 1.8 jest nie do zajebania, coś musiało byc nie tak poskładane. Ja np. najbardziej lubie pseudo naprawczyków, ktorzy robia paski rozrządu na flamaster, uwielbiam takich spierdalowców. pozniej klient zdziwiony, ze ma dziury w tłokach, itp.

...ten motor Forda V6 to była wyższa półka. Nie zapominajmy, że kiedy Ford produkował auta, porządne auta, specjaliści z VW srali w pieluchy. Renoma Fordów sie popierdoliła w latach 95-> wczesniej to były udane jednostki. Analogicznie stare Mercedesy, czy nawet Volvo
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10867
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Rob_trike »

Sulkyrider pisze:Niezajebywalny niemiecki dizel wytrzymał u mnie miesiąc.... a nie chce mi się ciągnąć tej opowieści.
ale Ty cienkim jezdzisz 140 :mrgreen: prawda Arek ?
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

Rob_trike pisze:
Sulkyrider pisze:Niezajebywalny niemiecki dizel wytrzymał u mnie miesiąc.... a nie chce mi się ciągnąć tej opowieści.
ale Ty cienkim jezdzisz 140 :mrgreen: prawda Arek ?

bzdury Sulk opowiadasz.

Niezajebywalne są 1.9, ty miałes gówno 1.4, ktory by swoja drogą zył do dzisiaj jakby miał medium chłodzące w układzie. Kup sobie cos chłodzonego powietrzem. Tamten silnik miał popękana głowice w ośmiu miejscach a wnetrzości były ciemnofioletowe. To operator dał dupy a nie konstruktor silnika.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

swoja droga to ciekawe czy do dzisiaj jest zarejestrowany? :mrgreen:
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Arek
Vice-President
Vice-President
Posty: 4312
Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
Lokalizacja: Żnin
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Arek »

Rob_trike pisze:
Sulkyrider pisze:Niezajebywalny niemiecki dizel wytrzymał u mnie miesiąc.... a nie chce mi się ciągnąć tej opowieści.
ale Ty cienkim jezdzisz 140 :mrgreen: prawda Arek ?
140 to jak zwalniał, kurwa :shock:
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Sulkyrider »

Wczoraj wziąłem 3 autostopowiczów holendrów na A2 i kręcili wideo że jadą małym samochodzikem który zapierdala 150-160km/h.
Będę miał to wideo,to się pochwalę, bo mają mailem wysłać jak dotrą do amsterdamu.
Twoje teoria Luk z autami na "F" w moim przypadku zawodzi. W ogóle wszystkie teorie zawodzą, może powinienem kupić zaporożca?
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
Arek
Vice-President
Vice-President
Posty: 4312
Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
Lokalizacja: Żnin
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Arek »

[quote="Sulkyrider"]Wczoraj wziąłem 3 autostopowiczów holendrów na A2 i kręcili wideo że jadą małym samochodzikem który zapierdala 150-160km/h.
japierdole, KASKADER :mrgreen:
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

teoria na F - ZAWSZE SIE SPRAWDZA!

zaczekaj, kwestia czasu. Szybciej niz sie spodziewamy.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4476
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: adaśko »

no chyba w cienkim fiucie Sulk silnik już zmieniał ,jak dobrze pamiętam
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

Cinquecento to dobre konstrukcyjnie auta. Wielkościa przypominają karmnik dla ptaszków, ale są twarde. Znam przypadek gdzie egzemplarz z silnikiem 900cm, jezdzi nierzadko bez stanu minimalnego oleju, z dziurawym zbiorniczkiem płynu, oraz brakiem kompresji na 3 garze, i juz tak kurwa jezdzi 4 rok.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: yunkers »

Wracając do tematu V6 forda to akurat do tych silników masz stykowe i bezstykowe rozdzielacze więc nie ma co kombinować tylko na forum capri.pl popytać a na pewno się znajdzie
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

Zapłon mam bezstykowy,elektroniczny i nie mogę filmiku wsadzić na you tube,chciałem wam pokazać jakie są objawy,ale dalej próbuję.
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

lukasz
Posty: 464
Rejestracja: 29 wrz 2011, 19:12
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: lukasz »

mi kiedyś opel manta kulała podobnie, zapłon sprawdzony, pozniej luzy ustawione i trochę gorzej, jeszcze raz luzy i zaglądanie i okazało się ze krzywke na 3 cylindrze na walku mi wytarlo, ale w tym wypadku ciężko mi powiedziec
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10867
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Rob_trike »

hmmm masz inny gaźnik? świece nowe? przewody? na wysokich przerywa ? może coś z zapłonem (aparatem) ?

hmmmmm to silnik bardzo wytrzymały ale czuły na gaźnik

pomoga na capri.pl tam szukaj konkretów
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

1. Zapłon
2. czy zawory sie domykają? Jak przebiegła próba olejowa?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
maciey
Posty: 1441
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:26
Krótki opis: Narzędziem pracy artystów jest...DŁUTO!!!
Lokalizacja: Zadupie koło Chełmna
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: maciey »

piotrbuniowski pisze:filmik z pracy silnika

https://www.youtube.com/watch?v=yaI3rWGyW70
Silnik masz ok.
Dla mnie to typowy objaw braku paliwa.
Spróbuj zdławić wlot powietrza,zrób kryze przy stożku albo na próbe owiń go taśmą na dwie trzecie jego długości i łogień :D
Z Trajką jest jak z babą...jak się raz za nią zabierzesz to do końca życia będziesz się pierdolił!
Niekoniecznie z tą samą...
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

a to nie ma elektrycznej pompy?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10867
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Rob_trike »

mechaniczna z tego co pamietam
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3667
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: bandit »

Elektryczna? przecież to była epoka kamienia łupanego... mechaniczna w standardzie, chyba że kierownik założył elektryczną niskociśnieniówkę od gaziora.
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

Próba olejowa ,bez różnicy,pompa jest mechaniczna a poza tym lepiej chodzi na gazie niż na benzynie,będę próbował wymienić moduł lub cewkę bo nie są oryginalne i posłucham Macieja i ograniczę dopływ powietrza,być może da to efekt.
fidel
Posty: 457
Rejestracja: 24 lip 2011, 14:22
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: fidel »

jezeli przy probie olejowej nie wzroslo cisnienie, wskazuje na nieszczelne zawory.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

nieszczelny zawór to niekoniecznie nieszczelny zawór :)

może być upalone gniazdo zaworowe,
może być krzywy zawór,
może być popychacz
może być wałek rozrządu.

przyczyn moze byc wiele, ale ja raczej nie czepiałbym sie tego ciśnienia, gdyz nie odbiega od tego co wskazuje producent.

skup sie jak koledzy pisza na stosunku mieszanki paliwowej i dostarczenia jej.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

Koniec problemów,po wymianie gażnika,aparatu,cewki został tylko moduł zapłonowy i dzięki kol.Mariuszowi /jego moduł/wymieniłem ostatni element układanki i zapierdziela aż miło.Dziękuję za wszystkie porady i sugestie.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości