Ja też mam ochotę popełnić coś na japońskim zapierdalatorze ala R1 lub CBR, co by tych kilka subaraków objechać co maja 2 razy więcej koni i 3 razy za dużo masy
sekuwawa pisze:Ja też mam ochotę popełnić coś na japońskim zapierdalatorze ala R1 lub CBR, co by tych kilka subaraków objechać co maja 2 razy więcej koni i 3 razy za dużo masy
sekuwawa pisze:Ja też mam ochotę popełnić coś na japońskim zapierdalatorze ala R1 lub CBR, co by tych kilka subaraków objechać co maja 2 razy więcej koni i 3 razy za dużo masy
traja na bazie motonga super sprawa, widziałeś tą traje na st 1100, była przez chwilę w Babkach, jak koleś tym ruszył to ja pierdole, a st 1100 ma ''tylko'' 100 KM
.. co nie zmienia faktu, że traja Roba zapierdala i ma fajny dźwięk zwłaszcza przy wyprzedzaniu
Z tego co obserwuje to nasze trajki robią się coraz większe i cięższe, a to mi osobiście się nie podoba. Być może kiedyś u mnie powstanie coś właśnie na motocyklu, ale to bardzo odległe plany.
tak bez złośliwości się zapytam - czy w traji z silnikem od motonga bedą dwa tylne koła ? przednie też ? półki ? kierownica ? błotniki ? zawieszenie sztywne czy jednak jakieś będzie założone ?
Czym się różni traja na subaru czy HD lub GSXR ? oprócz silnika ?
Wykończenie to kwestia gustu - fakt mozna jak ariela zbdowac szkieletowo ale po co ? spytaj czarka jaki jest efekt jazdy bez błotnika coś tam pisał kiedyś o zbieraniu czegoś z drogi
Rob_trike pisze:(..) spytaj czarka jaki jest efekt jazdy bez błotnika coś tam pisał kiedyś o zbieraniu czegoś z drogi
akurat miałem przedni błotnik (chociaż wcześniej się wahałem czy może go wyrzucić), bo miałbym pewnie facjate i nogawki w gównie/oborniku,ściekach czy czymś takim.... Jak zawsze wszyskie swoje motongi czyszczę recznie tak po tej jeździe pojechałem na myjnie
na brak kobiet nie narzekam a taką traję chciałbym mieć
gdybyś zaczął cierpieć na nadmiar kobiet, to tu masz kilka sposobów na ich wykorzystanie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Przed użyciem forum, skonsultuj się ze swoim lekarzem lub psychologiem, gdyż każdy post niewłaściwie sformułowany lub zinterpretowany, może zagrażać Twojemu zdrowiu psychicznemu...
Rob_trike pisze:tak bez złośliwości się zapytam - czy w traji z silnikem od motonga bedą dwa tylne koła ? przednie też ? półki ? kierownica ? błotniki ? zawieszenie sztywne czy jednak jakieś będzie założone ?
Czym się różni traja na subaru czy HD lub GSXR ? oprócz silnika ?
Wykończenie to kwestia gustu - fakt mozna jak ariela zbdowac szkieletowo ale po co ? spytaj czarka jaki jest efekt jazdy bez błotnika coś tam pisał kiedyś o zbieraniu czegoś z drogi
Masz rację Rob, ale tylko częściowo. No więc ile waży twój przód wykonany z pełnego wałka, a ile typowy UPS. Ile Waży twoje przednie koło, a ile typowe motocyklowe? Ile waży zawiecha od Audi, a ile może ważyć zawiecha zrobiona z rurek?. Ile waży twoja karosa, a ile waży brak karosy. Ile ważą stalowe błotniki, a ile takie z laminatu. I tak dalej, aż dochodzimy do różnicy w masie pewnie jakieś 300kg przy mocy R1 na poziomie 170KM i 250KM subaru. Nie bez powodu kitcary z silnikami moto objeżdżają fabryczne super samochody. Nie twierdzę, że trajki na subaru czy innych silnikach samochodowych są złe, nieładne czy inne fuj, ale osobiście podobają mi się zgrabne małe i lekkie trajki. Myślę że to tyle bo wchodzimy w kwestie gustu a tu jest coraz bliżej dupy
Mocy nigdy nie za wiele , ale jeśli mamy jej za wiele to mamy problemy z przyczepnością i sterownością , stąd duży ciężar no przedzie trajki. Silnik motocyklowy ma tą zaletę ,że w stosunku do swojej wagi i gabarytów daje wiele mocy ,ale kosztem wyżyłowania , drogiej eksploatacji i mniejszej żywotności. Są gusta o których się nie dyskutuje , więc czy silnik od motonga czy jakieś wielkie v8 czy poczciwy silniczek ze 126p czy motopompy ,traja i tak daje dużo radości , a w dzisiejszych pojebanych czasach państwa policyjnego i tak szybciej nie da się pojechać
adaśko pisze:(..) w dzisiejszych pojebanych czasach państwa policyjnego i tak szybciej nie da się pojechać
to właśnie już kiedyś pisałem, fajnie się szybko jeździ, ale co to za frajda jak trzeba patrzeć czy fotoradar gdzieś jest czy jakiś chuj z radarem, nie wspominając już naszych spierdolonych koleinowodziurawych dróg
spytaj się Wicia bo to on chyba tak mówił - co jest lepsze od dużej ilości KM ? Jeszcze większa ilość KM [/quote]
Święte słowa pamiętam jaka była dla mnie kosmiczna rużnica między trają na malcu a na seacie rużnica 50km pierwsze 3 tygodnie pocisk ale potem zaczełem odczuwać brak mocy dlatego Nowa traja na ten sezon będzie miała V8 i 306km
Osobiście uważam że przez ostatnie dwa lata nastąpił bardzo szybki rozwój trajek na forum , teraz 200 kucy nikogo nie dziwi a wręcz oczekuje się że będzie miała więcej. Czekam tylko chwili aż ktoś zacznie budować na silniku odrzutowym albo z jakiejś ciężarówki a tym nie da się jeździć, więc trzeba wrócić do korzeni na motocyklu