Pawlik podoba mi się twój system chłodzenia, jak on funkcjonuje w praktyce, nie grzeje się, daje radę?
Jeszcze jedno pytanie jakie wymiary mają te chłodnice z Tico?
Silnik będzie miał mocowanie na swoich poduszkach ale zastanawiam się jak je zrobię, większy problem mam z miską olejową bo jest dość nisko będę musiał chyba ją skrócić
W 2.2 strasznie wystaje pokuszę się chyba o skrócenie miski tzn widziałem na zdjęciach jak ludziska w UK to robili i podobno działa
Dzisiaj instalacja wyciągnięta i czeka na kuriera do Katownika
Rozi wkładasz 2,2 ? Jak tak to pomyśl zawczasu o porządnym mocowaniu skrzyni z bug packa i uretanowych poduszkach CB performance - to na początek inaczej jest duże prawdopodobieństwo, ze Ci wyrwie skrzynię
a później amortyzatory na fabrycznych buja dupą aż miło....
a na końcu Truss bar
magia przeróbek
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Lipa pisze:Rozi wkładasz 2,2 ? Jak tak to pomyśl zawczasu o porządnym mocowaniu skrzyni z bug packa i uretanowych poduszkach CB performance - to na początek inaczej jest duże prawdopodobieństwo, ze Ci wyrwie skrzynię
a później amortyzatory na fabrycznych buja dupą aż miło....
Lipa pisze:Rozi wkładasz 2,2 ? Jak tak to pomyśl zawczasu o porządnym mocowaniu skrzyni z bug packa i uretanowych poduszkach CB performance - to na początek inaczej jest duże prawdopodobieństwo, ze Ci wyrwie skrzynię
a później amortyzatory na fabrycznych buja dupą aż miło....
a na końcu Truss bar
magia przeróbek
ale za to ta satysfakcja
Rob to się wie !!! Ja tylko podpowiadam co zrobić żeby ta satysfakcja trwała ciut dłużnej
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Lipa pisze:Rozi wkładasz 2,2 ? Jak tak to pomyśl zawczasu o porządnym mocowaniu skrzyni z bug packa i uretanowych poduszkach CB performance - to na początek inaczej jest duże prawdopodobieństwo, ze Ci wyrwie skrzynię
a później amortyzatory na fabrycznych buja dupą aż miło....
a na końcu Truss bar
magia przeróbek
Dzięki Lipa
wzmocnienie poduszki czołowej już czeka na wspawanie, myślę zrobić do tego mocniejsze łoże skrzyni, poduszki oczywiście wymienię
amortyzatory mam Koni było dość twardo, po założeniu silnika subaru, też mało się ugina a Truss Bara mam na uwadze
Ostatnio zmieniony 05 sty 2014, 22:33 przez rozi, łącznie zmieniany 1 raz.
rozi pisze:
amortyzatory mam Koni było dość twardo, po założeniu silnika subaru, też mało się ugina a Truss Bara mam na uwadze
Rozi u minie też mało się uginał na postoju. Problem zaczął się robić przy jeżdżeniu, dupa zaczęła wpadać w shimmy a poważnie to kiedy odkręcam mocno gaz to ugina się zawieszenie z tyłu. Naprawdę czuć jak dupa buja.. po rozpędzeniu wszystko się uspokaja. W 2.0 nie było tego problemu, zawieszenie spokojnie dawało radę, po zmianie silnika chujnia
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
rozi pisze: to dobrze można tańczyć, lubię wredne maszyny a tak poważnie może coś z motocykla by podpasowało?
Z wrednością ma to mało wspólnego, bardziej przypomina efekt rozjebanej opony albo zósemkowanej felgi
co do amorków z moto to nie wim Ja nabyłem drogą kupna amortyzatory sportowe robione przez Gaz Shock z zewnętrzną regulacją. Efekt regulacji naprawdę jest zajebisty. Przy rozkręconym pokrętle daje się amorek rozciągać i ściskać ręcznie - ciężko idzie ale idzie. Przy skręconym na maxa nie mogę go wcisnąć nawet jak się na nim "wieszam"
Rozi co do rzeczy które warto wymienić to zmień gumy w popielniczkach ze zwykłych na uretany - koszt nie wielki a efekt niezły.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Przyszedł mi dzisiaj amortyzator z ER6 którego chciałem użyć do trapezu, ale chyba się nie nada bo jest zajebiście twardy nie można go ruszyć mimo rozkręcenia do końca
rozi pisze:Przyszedł mi dzisiaj amortyzator z ER6 którego chciałem użyć do trapezu, ale chyba się nie nada bo jest zajebiście twardy nie można go ruszyć mimo rozkręcenia do końca
No bo to centralka i tam przez przekładnie pewnie pracuje.