Seta teraz to już tak nie polece z robota bo koniec materialu to co zgromadziłem to wykorzystałem no i moja polowka troszkę zazdrosna trzeba przystopować bo szlaban będzie
Teraz musze zebrac material na dalsze prace przy trajce i szukam jakiś kolek na tyl
Panowie jak to jest z tymi silnikami Garbusa chodzi mi o luzy . Chodzi o to ze mam silnik 1300cc kupiłem go bez osprzętu niby okazja , a wiec niby jest zrobione wal panewki lozysko tulejki i dystanse niby caly blok jest zrobiony glowice po regeneracji jak nowe + cylindry mam tez papiery faktury od kolesia na to . Ale jedno mi się nie podoba (ma luz wzdluzny 0,28mm ) czy to tak ma być ? jakie może być dopszczalny luz ? Poczytalem temat , ale opinii i odpowiedzi jest wiele czy moglby ktoś mi konkretnie powiedzieć . Jak myślicie wierzyc temu kolesiowi czy nie ? i rozbierać silnik posprawdzać wszystko.
luz musi być - jaki nie mierzłem - ale w mojej poprzedniej traji w której zdejmowałem dla ciekawości cylindry - a wyglądał jak nowy - też był wyczuwalny luz ....
Silnikow motocyklowych V - tek trochę jest i to za przystępna kase , ale z tego co widze ze zdjęć to nie tak latwo z polaczeniem ze skrzynia Garbatego będzie , a może już ktoś przerabial ten temat Silnik z motocykla i skrzynia garba . Chyba szybciej jak jakiś silnik samochodowy bym wstawil .
A ten na zdjęciu wyżej co Adasko wkleil co to za silnik jest ?
trikelee pisze:Silnikow motocyklowych V - tek trochę jest i to za przystępna kase , ale z tego co widze ze zdjęć to nie tak latwo z polaczeniem ze skrzynia Garbatego będzie , a może już ktoś przerabial ten temat Silnik z motocykla i skrzynia garba . Chyba szybciej jak jakiś silnik samochodowy bym wstawil .
A ten na zdjęciu wyżej co Adasko wkleil co to za silnik jest ?
harley od davidsonów
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
trikelee pisze:Silnikow motocyklowych V - tek trochę jest i to za przystępna kase , ale z tego co widze ze zdjęć to nie tak latwo z polaczeniem ze skrzynia Garbatego będzie , a może już ktoś przerabial ten temat Silnik z motocykla i skrzynia garba . Chyba szybciej jak jakiś silnik samochodowy bym wstawil .
A ten na zdjęciu wyżej co Adasko wkleil co to za silnik jest ?
harley od davidsonów
z jebitnym dystansem na sprzęgle. Mam gdzies fotę tego ustrojstwa.
bandit pisze:Możesz zrobić bez skrzyni garba z silnikiem z przodu, silnik polączyć z dyfrem od auta, np
Nie na tym etapie budowy rama już jest cala zrobiona wraz z karoseria zostaje Tak już. Przerabial ramy nie będę
Silniki Harleya zabija cena około 2 tysie Funa zas silniki V-ki fajne popierdalaczeeee..... Hondy lub Suzuki sa w cenie odpowiedniej , ale nie pod skrzynie garba na tyl.
Wiec chyba zostane przy motopompie