koniec trike 2
Regulamin forum
Tutaj zamieszczamy zdjęcia i opis swojej trajki.
Napisz jak budowałeś swoją maszynę, jakie wykorzystałeś podzespoły, jakie napotkałeś trudności, czy i kto Ci pomagał, co planujesz jeszcze zmienić itp. Mile widziany link do galerii zdjęć i filmów.
OPISY TYLKO JEŻÐŻĄCYCH TRAJEK
Wszelkie inne posty będą usuwane.
Tutaj zamieszczamy zdjęcia i opis swojej trajki.
Napisz jak budowałeś swoją maszynę, jakie wykorzystałeś podzespoły, jakie napotkałeś trudności, czy i kto Ci pomagał, co planujesz jeszcze zmienić itp. Mile widziany link do galerii zdjęć i filmów.
OPISY TYLKO JEŻÐŻĄCYCH TRAJEK
Wszelkie inne posty będą usuwane.
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
- Krótki opis: bunio
- Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
- Kontakt:
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
- Krótki opis: bunio
- Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
wszystko legalne jest,muszę jeszcze pare dupereli założyć.
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
to powiadasz że da się normalnie to wbić w dowód , jakies wymagania?piotrbuniowski pisze:wszystko legalne jest,muszę jeszcze pare dupereli założyć.
Bo ja też mam LPG ale sam montowałem i raczej nikt mi pieczątki nie przybije
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
-
- Posty: 816
- Rejestracja: 07 sty 2010, 12:34
- Lokalizacja: Osięciny
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
jeśli załatwisz dokumenty, to bez problemu powinieneś dokonać wpis GAZ-LPG tym bardziej, że masz samochodowy inny,
Zasada nr 1: nie ma kurwa zasady!
Rob_Bull
Rob_Bull
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
- Krótki opis: bunio
- Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
podstawa do wpisu to normalny gaziasz,posprawdza inst.butla musi być ważna z papierami,koszt tego 200zł.
- buszowanie
- Posty: 253
- Rejestracja: 25 paź 2011, 17:58
- Krótki opis: Sergiusz
- Lokalizacja: północna opolszczyzna
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
Po to, aby nie demontować przy każdym przeglądzie.adaśko pisze:w sumie na chuj mi ten wpis
- KamilTrike
- Posty: 106
- Rejestracja: 16 sty 2010, 10:55
- Krótki opis: W życiu piekne sa tylko chwile...
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
kierownice zamawiales czy sam robiłes??
Motocykl to nie wszystko liczy się pasja...
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
- Krótki opis: bunio
- Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
wszystko robiłem sam,toczenia zlecałem i inst.elektryczną.
- KamilTrike
- Posty: 106
- Rejestracja: 16 sty 2010, 10:55
- Krótki opis: W życiu piekne sa tylko chwile...
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
bo wiem kto u mnie robił kierownice identyczna i na allegro tez sa
Motocykl to nie wszystko liczy się pasja...
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
- Krótki opis: bunio
- Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
projekt gdzieś podpatrzyłem,tylko cena wg. mnie to dużo mniej kosztuje.
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
- Krótki opis: bunio
- Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
Panowie mam spory problem,wiem że macie takie silniki w swoich trajach. Ustawiony zapłon,działa podciśnienie w aparacie zapł.wyregulowane zawory i przy ok.2500 obr/min zaczyna wylatywać 4cylinder , wali w gażnik i wydech na 4 cylindrze.Nie oryginalny moduł zapłonowy/opel/ i cewka zapłonowa.Nadmienię że na 4 cyl.mam ciut niższe ciśnienie niż na pozostałych 5.
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
- Krótki opis: bunio
- Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
Zapomniałem dodać Ford granada 2.0 v6
-
- Member
- Posty: 3259
- Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
oj - taki mały szczegół - wszyscy wiedzą że granada v6piotrbuniowski pisze:Zapomniałem dodać Ford granada 2.0 v6
-
- Posty: 457
- Rejestracja: 24 lip 2011, 14:22
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
To ciut to ile ? Moze powodem sa nieszczelne zawory , zrob probe olejowa cisnienia 4 cylindra i sie okaze.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
ile wynosi cisnienie na poszczegonych garach?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
- Krótki opis: bunio
- Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
A więc tak,1,2,3,5,6 150 Psi,a 4 120 Psi i troszkę dłużej kręciłem rozrusznikiem
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
ale sobie jednostke wymysliłeś kluczy tez uzywasz calowych?
120PSI to 8,2bar
150PSI to 10,3bar
jak na benzyniaka, ktory ma 40 lat to bardzo ładne wyniki i gwarantuje Ci, że ten silnik będzie prawidłowo działał jak będzie miał po 6bar na garach. Szukaj gdzies indziej. Taka różnica w tym silniku to nie róznica. Nowy taki silnik miał od 10-11,8bar. Te silniki nie sa wyżyłowane jak te nowoczesne gówna a odchyłka producenta odnosnie cisnień wynosi najczęściej od 2,5 do 3 bary
Oczywiście mam nadzieję, że pomiar robiłeś na wykręconych wszystkich świecach.
zrób jeszcze raz i na tym garze co ma mniejsze sprezanie, nasikaj strzykawką oleju mineralnego i zrób ponownie pomiar. Będziemy wiedzieć co puszcza.
Swoja droga zapodaj sobie do tego silnika zapłon elektroniczny - 90% problemów znika.
120PSI to 8,2bar
150PSI to 10,3bar
jak na benzyniaka, ktory ma 40 lat to bardzo ładne wyniki i gwarantuje Ci, że ten silnik będzie prawidłowo działał jak będzie miał po 6bar na garach. Szukaj gdzies indziej. Taka różnica w tym silniku to nie róznica. Nowy taki silnik miał od 10-11,8bar. Te silniki nie sa wyżyłowane jak te nowoczesne gówna a odchyłka producenta odnosnie cisnień wynosi najczęściej od 2,5 do 3 bary
Oczywiście mam nadzieję, że pomiar robiłeś na wykręconych wszystkich świecach.
zrób jeszcze raz i na tym garze co ma mniejsze sprezanie, nasikaj strzykawką oleju mineralnego i zrób ponownie pomiar. Będziemy wiedzieć co puszcza.
Swoja droga zapodaj sobie do tego silnika zapłon elektroniczny - 90% problemów znika.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
- Krótki opis: bunio
- Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
Dzięki Luksky za podpowiedz,oczywiście pomiar robiłem bez świec,jutro zrobię pomiar z olejem,a może podpowiesz jak to zmienić na elektroniczny.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
piotrbuniowski pisze:Dzięki Luksky za podpowiedz,oczywiście pomiar robiłem bez świec,jutro zrobię pomiar z olejem,a może podpowiesz jak to zmienić na elektroniczny.
najpierw zrób mi fotke i pokaz co tam masz. Były chyba 2 rodzaje w starych wypasionych Fordach. DAwno tego nie dotykałem, ostatni raz przy tym sie bawiłem jak pracowałem w Bosch'u, czyli przed 2000rokiem, wtedy takie fury przyjezdzały raz po raz. A szczytyem techniki było Audi B2 to długie kombi na Ka-jetronie. Mierz te ciśnienia najpierw bez oleju, a potem z olejem na denku tłoka, tyle że masz tam gary pod kątem wiec musisz nalać oleju wiecej, nie jak w rzędowcu na płasko. Olej musi pokryć dokładnie cała powierzchnię tłoka. To dobre silniki, nie wierzę, że go zepsułeś Można zepsuć wszystko, ale nie starych nazistów czy jankesów.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Arek
- Vice-President
- Posty: 4362
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
- Lokalizacja: Żnin
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
Luk...Luksky pisze:piotrbuniowski pisze:Dzięki Luksky za podpowiedz,oczywiście pomiar robiłem bez świec,jutro zrobię pomiar z olejem,a może podpowiesz jak to zmienić na elektroniczny.
najpierw zrób mi fotke i pokaz co tam masz. Były chyba 2 rodzaje w starych wypasionych Fordach. DAwno tego nie dotykałem, ostatni raz przy tym sie bawiłem jak pracowałem w Bosch'u, czyli przed 2000rokiem, wtedy takie fury przyjezdzały raz po raz. A szczytyem techniki było Audi B2 to długie kombi na Ka-jetronie. Mierz te ciśnienia najpierw bez oleju, a potem z olejem na denku tłoka, tyle że masz tam gary pod kątem wiec musisz nalać oleju wiecej, nie jak w rzędowcu na płasko. Olej musi pokryć dokładnie cała powierzchnię tłoka. To dobre silniki, nie wierzę, że go zepsułeś Można zepsuć wszystko, ale nie starych nazistów czy jankesów.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Arek
- Vice-President
- Posty: 4362
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
- Lokalizacja: Żnin
- Kontakt:
Re: koniec trike 2
dwa staronazistowskie silniki już zakatowałem... tak dla przypomnienia za amerykany się nie bioręLuksky pisze:noco?????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości